Pomoc iNet Katalog www Cloud outsourcing Sítě Kamery

Outsourcing IT

Efektivní správa IT pro firmy

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

  • Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
  • Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
  • Garantovaná úroveň služeb
  • Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
  • Náskok před konkurencí

Nejnižší tarif je určen pro nejmenší klienty, kteří mají zájem o stabilní spolupráci s naší společností. Služba je vhodná pro firmy do 2 uživatelů jako jsou lékaři, advokáti, účetní, kteří nemají vlastní server. V rámci služby získáte pravidelný monitoring včetně pravidelně nastaveného dohledu vaší důležité techniky a záloh. Získáte péči v režimu 24/7 s garantovaným SLA do 8 hodin. Samozřejmostí jsou pak VIP ceny na pořizovaní techniky, odborné poradenství a servisní HOTLINE. Paušálním poplatkem si předplácíte 3 hodiny práce čtvrtletně na monitorovací, dohledové a servisní práce na svých počítačích nebo síti. Hodiny jsou čerpány v libovolném termínu daného čtvrtletí. Při překročení předplaceného objemu je účtována hodinová sazba

  • Garance odezvy
    do 8 hodin
  • Čtvrtetní rozsah
    3 hodiny
  • Čtvrtletní paušál
    3000 Kč
  • Sazba při překročení
    1000 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 3-5 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 8 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 3 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 8 hodin
  • Měsíční rozsah
    3 hodiny
  • Měsíční paušál
    2 700 Kč
  • Sazba při překročení
    900 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 10-20 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 4 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 10 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 4 hodin
  • Měsíční rozsah
    10 hodin
  • Měsíční paušál
    7 000 Kč
  • Sazba při překročení
    700 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 5-10 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 6 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 5 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 6 hodin
  • Měsíční rozsah
    5 hodin
  • Měsíční paušál
    4 000 Kč
  • Sazba při překročení
    800 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 20-30 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 2 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 20 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 2 hodin
  • Měsíční rozsah
    20 hodin
  • Měsíční paušál
    14 000 Kč
  • Sazba při překročení
    700 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají pravidelné čerpání služeb v rozsahu 30 a více hodin měsíčně, v předem určených termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 1 hodiny, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 30 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v předem určených termínech aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce nebo objednání prací mimo určené termíny je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 1 hodiny
  • Měsíční rozsah
    30+ hodin
  • Měsíční paušál
    individuální
  • Sazba při překročení
    individuální 

Kontakt

info@eabm.cz

777 027 509

Nezávazná poptávka

Odesláno

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 20. únor 2024

Pro polikliniku ve Frýdku-Místku jsme připravili nový moderní redesign webových stránek, který ještě jednodušeji zobrazí všechny potřebné informace o lékařích a zdravotnických službách, které potřebujete najít.

Václav Dobiáš | 8. únor 2024

V lednových novinkách v Microsoft Teams připravil Microsoft na 33 nových funkcí a vylepšení. My si představíme jen některé z nich, které Vám pomohou efektivněji spolupracovat, zefektivnit pracovní postupy a zůstat ve spojení s týmem.

Mynář Petr | 1. únor 2024

S technologií 3D tisku jednoduše k výrobě speciálních dílů na tiskárně BIQU B1