Outsourcing IT
Outsourcing
Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.
- Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
- Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
- Garantovaná úroveň služeb
- Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
- Náskok před konkurencí
Outsourcing Mini
Nejnižší tarif je určen pro nejmenší klienty, kteří mají zájem o stabilní spolupráci s naší společností. Služba je vhodná pro firmy do 2 uživatelů jako jsou lékaři, advokáti, účetní, kteří nemají vlastní server. V rámci služby získáte pravidelný monitoring včetně pravidelně nastaveného dohledu vaší důležité techniky a záloh. Získáte péči v režimu 24/7 s garantovaným SLA do 8 hodin. Samozřejmostí jsou pak VIP ceny na pořizovaní techniky, odborné poradenství a servisní HOTLINE. Paušálním poplatkem si předplácíte 3 hodiny práce čtvrtletně na monitorovací, dohledové a servisní práce na svých počítačích nebo síti. Hodiny jsou čerpány v libovolném termínu daného čtvrtletí. Při překročení předplaceného objemu je účtována hodinová sazba
- Garance odezvy
do 8 hodin - Čtvrtetní rozsah
3 hodiny - Čtvrtletní paušál
3000 Kč - Sazba při překročení
1000 Kč
Outsourcing Basic
Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 3-5 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 8 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 3 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.
- Garance odezvy
do 8 hodin - Měsíční rozsah
3 hodiny - Měsíční paušál
2 700 Kč - Sazba při překročení
900 Kč
Outsourcing Medium
Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 10-20 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 4 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 10 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.
- Garance odezvy
do 4 hodin - Měsíční rozsah
10 hodin - Měsíční paušál
7 000 Kč - Sazba při překročení
700 Kč
Outsourcing Standard
Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 5-10 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 6 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 5 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.
- Garance odezvy
do 6 hodin - Měsíční rozsah
5 hodin - Měsíční paušál
4 000 Kč - Sazba při překročení
800 Kč
Outsourcing Profi
Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 20-30 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 2 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 20 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.
- Garance odezvy
do 2 hodin - Měsíční rozsah
20 hodin - Měsíční paušál
14 000 Kč - Sazba při překročení
700 Kč
Kontakt
info@eabm.cz
777 027 509