Profil společnosti

Historie

Společnost eABM, s. r. o. je dynamická společnost, která v roce 2013 v rámci reorganizace společnosti ABM Morava, s. r. o. převzala středisko služeb a pobočku ve Frýdku-Místku. Společnost ABM Morava, s. r. o. byla stabilním dodavatelem IT produktů a služeb od roku 1996. Historie však sahá ještě dále až do roku 1990, kdy byla založena společnost ABM, která měla celorepublikovou působnost. Pobočka ve Frýdku-Místku byla otevřena 1993 a vedena od svého počátku panem Tomášem Musilem.

Převzetí střediska služeb a pobočky ve Frýdku-Místku pod společnost eABM, s.r.o. proběhlo včetně přechodu stabilního týmu zaměstnanců, díky čemuž byla společnost schopna garantovat všechny smluvní závazky vůči svým partnerům a zákazníkům. Inovováno bylo také logo vycházející z původní koncepce a byla zavedena zcela nová image společnosti.

Společnost a její zaměstnanci vždy sázeli na základní pravidla spolupráce spočívající v korektnosti, slušnosti, maximálním úsilí a vzájemném respektu. Od svého vzniku se společnost snaží budovat image solidního partnera, který je schopen za přiměřenou cenu poskytnout kvalitní produkty a služby v oblasti IT technologií.

Současnost

Společnost eABM, s. r. o. má sídlo v Praze, kde disponuje obchodní a jednací kanceláří pro řešení projektů klientů z Čech. V Praze má společnost zároveň umístěny servery v datovém centru, splňující podmínky standardu TIER 3+ na páteřní konektivitě 10 Gbps. Pro zákazníky z moravské části republiky působí společnost z pobočky ve Frýdku-Místku, kde se nachází obchodní, jednací a technické kanceláře včetně datového centra.
Naše prostory disponují zázemím pro řešení servisu, jednacím místem pro zákazníky, plně vybavenou školicí místností a zejména dohledovým střediskem.

Vzhledem k naší specializaci v oblasti služeb neprovozujeme e-shop, ale disponujeme online katalogem s nabídkou více než 45 tisíc položek v oblasti informačních technologií. Zboží dodáme do 24 hodin od objednání.

V jedné z našich hlavních činností - poskytování outsourcingu, jsme zavedli pravidelné týdenní zasílání reportů z helpdesku a zjednodušili systém priorit úkolů na tři stavy dle smluvních ujednání. Priorita číslo jedna je nejvyšší, kdy řešíme servisní požadavky již do 4 hodin. Priorita číslo dvě, zaručuje servisní odezvu do 24 hodin a priorita číslo tři se servisní odezvou do 5 pracovních dnů. Kromě těchto outsourcingových požadavků jsme systém helpdesk rozšířili o možnost zápisu projektových úkolů pro řešení dlouhodobějších požadavků vyžadující vzájemnou kooperaci případně spolupráci třetích stran.

U zákazníků jsme implementovali řešení spočívající v automatizaci a virtualizaci, díky níž můžeme garantovat optimální využití IT prostředků. Toto řešení přináší úspory nákladů a rychlé obnovení funkčnosti IT techniky v případě výpadku. Naše dohledové středisko neustále aktualizuje a doplňuje aktivní prvky a servery do interaktivních map našeho monitorovacího systému. Postupně u zákazníků nasazujeme monitorovací a auditovací software sloužící k okamžitému přehledu o stavu techniky, programového vybavení a antivirového zabezpečení. Vzhledem k narůstajícím nárokům na bezpečnost dat nabízíme nově komplexní řešení zálohy dat včetně automatizovaného ukládání na naše páteřní servery.

Společnost dále disponuje internetovým střediskem, které díky změně partnera hlavní páteřní konektivity docílilo významného posílení kvality a rychlosti připojení do internetu. Pro reálné zviditelnění tohoto zrychlení společnost provedla upgrade veškerých páteřních spojů a vysílačů.

V oblasti internetových projektů jsme docílili ucelené nabídky produktů pro tvorbu webových stránek a mobilních aplikací. Veškeré naše služby nabízíme s důrazem na kvalitu, nikoliv kvantitu. Jednotlivé projekty si pečlivě vybíráme a realizujeme pouze ty, u kterých jsme si jisti, že klient chce kvalitu, kterou je ochoten uhradit. Nabízíme vlastní produkty, které upravujeme dle specifik a potřeb klienta.

Jedná se zejména o systémy:

  • CMS
    pro tvorbu internetových projektů a mobilních aplikací využíváme jednu z nejrozšířenějších platforem licencovanou pod GNU - systém JOOMLA. Díky této koncepci můžeme klientům garantovat otevřenost systému, neustálý vývoj a díky plné modularitě i možnosti různorodého rozšiřování o další funkce jako eshop, fotogalerie, reality, rezervační systém apod. Kromě těchto modulů vyvíjíme rozšíření dle potřeb a přání klientů.
  • e-listky.cz
    systém sloužicí pro pokladní a online prodej vstupenek pro divadla, kina, koncerty, festivaly, sportoviště apod. Systém je možné doplnit o kompletní POS systém včetně speciálních tiskáren vstupenek, vstupní turnikety se čtečkou a zejména mobilní čtečkou pro zařízení používající operační systém Android. Celý systém pracuje v režimu klient – server a vyniká rychlostí, spolehlivostí a možnostmi úprav dle specifik klienta.
    e-mailem.cz - v dnešní době reklamy a marketingu se jedná o neodmyslitelný systém pro automatizované hromadné rozesílání elektronické pošty typu novinek, akcí, nabídek, zpráv apod. Samozřejmostí je šablonový způsob tvorby mailu, přesná statistika včetně měření reakce příjemců, přihlašování a odhlašování k odběru, export a import databází příjemců, kategorizace a další vymoženosti, o kterých se dozvíte na samostatné stránce produktu.
  • naviguj.me
    dlouhodobý projekt sloužící k propagaci kulturních a sportovní akcí formou interaktivního kalendáře. Systém umožňuje prezentaci včetně navigace k památkám, atraktivitám, sportovním areálům, ubytovacím možnostem, restauracím a firmám. Celý systém lze propojit na námi vyvíjený vstupenkový systém. Systém také využívá mobilních technologií a QR kódů.
    Představte si, že přijedete do určitého místa, zapnete na svém chytrém telefonu nebo tabletu internet a objeví se Vám úvodní stránka produktu nabízející Vám vše ve Vašem okolí, a to setříděno například dle kategorií - ubytování, restaurace, firmy, dopravy apod. Vše se samozřejmě zobrazuje na interaktivní mapě a po Vašem výběru restaurace Vás systém začne do daného místa navigovat. Aby toho nebylo málo systém může obsahovat interaktivní dopravní řád, kdy Vám na dané zastávce zobrazí příslušné linky a nejdříve jedoucí autobus. Pro maximální interakci systému mohou být atraktivní místa označeny QR kódy po jejichž přečtení mobilním zařízením se rovnou objeví informace o daném místě.
  • e-groupware.cz
    jedná se o modulární nástroj sloužící pro vzájemnou spolupráci. Výhoda je v modularitě, takže systém je možné používat již v týmech dvou osob, ale i týmech o počtu stovek uživatelů. Díky tomu implementujeme tento produkt nejen do malých a středních firem, ale i do obcí a magistrátů. Systém obsahuje úkoly, projekty, kalendáře, poštu, datové úložiště, helpdesk, rezervace a společnou práci na dokumentech. Krom těchto modulů nabízíme doplnění vlastními moduly na přání zákazníka jako knihu jízd, sledování výroby nebo zpracování materiálu do rady a zastupitelstva.
  • e-dokumentuj.cz
    jedná se o mobilní aplikaci pracující v režimu klient-server sloužicí pro fotodokumentaci jakýchkoliv projektů typu staveb, oprav, výroby apod.

Vzhledem k obrovskému nárůstu uživatelů chytrých mobilů a tabletů aktivně nabízíme webové stránky a systémy v mobilní verzi včetně možnosti vlastní aplikace iOS umístěné na App Store nebo Android s umístěním na Google Play.

Současně neustále pracujeme na zlepšování stávajících webových produktů a vyvíjíme pro zákazníky systémy na míru, jako je stavební foto deník, sledování výroby, rezervační systém a další.

Doplňující služba určená převážně pro naše zákazníky v oblasti hostingu se pro nás při překročení padesáté smlouvy stala další významnou položkou v nabídce služeb. Tuto službu již nevyužívají jen naši zákazníci, ale i klienti používající vlastní systémy nebo webové systémy jiných dodavatelů. Oceňují individuální přístup, maximální péči a podporu při běžných problémech jako je nefunkční script nebo mail. Naší snahou není vysoká kvantita hostovaných klientů, ale kvalita poskytovaných služeb, která se odráží v mírně vyšší ceně. Na páteřní lince 10 Gbps od NIX.CZ, hostujeme výkonné servery v datacentru splňujícím normu TIER 3+ a certifikací NBÚ. Datacentrum je vybaveno nejmodernějšími podpůrnými systémy klimatizace, požárními systémy na bázi inertního plynu FM 200, výkonnými UPS, dieselovými generátory, ostrahou a technickým dohledem 24/7.

Budoucnost

Našim hlavním cílem je posílení celkové pozice na trhu a získání nových zákaznických segmentů. Chceme se zaměřit na zlepšení kvality poskytovaných služeb v oblasti servisu, kde jsme zaznamenali zvýšené nároky zejména v požadavku na rychlost plnění úkolů. Chceme dále pokračovat v poskytování počítačové pohotovosti se službou 24/7 kterou prezentujeme na vlastní webové stránce e-opravna.cz.

Plánujeme další automatizaci procesů, přinášející nám větší bezchybnost, rychlost a kvalitu odváděné práce. Připravujeme zcela nový produkt v oblasti internetového marketingu.

V oblasti internetových projektů si chceme nadále udržet vysokou kvalitu naší práce. Budeme nadále vyvíjet nové aplikace a systémy, které přinášejí efektivitu provozovatelům a uživatelům.

Chceme být nadále dynamicky se rozvíjející společností zaměřující se na poskytování kvalitních IT služeb s rychlou komunikační odezvou, kreativním přístupem a řešení šitým na míru. Disponujeme týmem mladých lidí s několikaletou praxí v oblastech informačních technologií. Tomuto kolektivu se daří perfektní týmová spolupráce a každou novou zakázku bere jako výzvu, kterou díky novým nápadům kreativitě řeší k maximální spokojenosti klientů. To vše také díky tomu, že nás naše práce baví.

Poskytované produkty služby

  • 45 tisíc IT produktů všech kategorií a významných značek,
  • záruční a pozáruční servis IT,
  • pravidelné profylaktické prohlídky, čištění,
  • přestavby výpočetní techniky (upgrade), repase baterií notebooků a záložních zdrojů,
  • projekty a realizace LAN, WAN, intranetu, bezdrátových sítí, optických sítí,
  • kamerové systémy,
  • vzdálená správa počítačů a sítí,
  • poradenství, projekce a realizace komunikačních systémů, jejich zprostředkování,
  • připojení do sítě internet (i-Net),
  • termínovaný servis (na základě dlouhodobé servisní smlouvy),
  • outsourcingové služby,
  • renovace spotřebních materiálů,
  • odborné posudky techniky a likvidace,
  • softwarové audity,
  • bezpečnost a ochrana počítačů, sítí a antivirová ochrana,
  • tvorba www stránek a elektronických obchodů, 
  • výroba aplikací iOS a Android,
  • hostingové a doménové služby,
  • výroba intranetových aplikací,
  • serverová a zálohovací řešení,
  • internetový marketing,
  • SEO,
  • mobilní systémy.

 

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 18. prosinec 2024

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

Václav Dobiáš | 11. prosinec 2024

Začněte si značit do kalendářů! Pravděpodobně už jste slyšeli, že podpora Windows 10 skončí 14. října 2025. Pokud musíte i po tomto datu některá zařízení s Windows 10 nadále používat, existuje řešení – zapojení těchto PC do placeného programu Extended Security Update (ESU). Díky ESU získáte přístup k důležitým bezpečnostním aktualizacím, což vám poskytne potřebný čas k přechodu na Windows 11.

František Fajna | 6. prosinec 2024

Spustili jsme nové webové stránky s moderním designem a přehlednějším uspořádáním. Nová tvář webu umožňuje snadný přístup ke všem důležitým informacím.