Pomoc iNet Katalog www Cloud outsourcing Sítě Kamery

Outsourcing IT

Efektivní správa IT pro firmy

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

  • Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
  • Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
  • Garantovaná úroveň služeb
  • Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
  • Náskok před konkurencí

Nejnižší tarif je určen pro nejmenší klienty, kteří mají zájem o stabilní spolupráci s naší společností. Služba je vhodná pro firmy do 2 uživatelů jako jsou lékaři, advokáti, účetní, kteří nemají vlastní server. V rámci služby získáte pravidelný monitoring včetně pravidelně nastaveného dohledu vaší důležité techniky a záloh. Získáte péči v režimu 24/7 s garantovaným SLA do 8 hodin. Samozřejmostí jsou pak VIP ceny na pořizovaní techniky, odborné poradenství a servisní HOTLINE. Paušálním poplatkem si předplácíte 3 hodiny práce čtvrtletně na monitorovací, dohledové a servisní práce na svých počítačích nebo síti. Hodiny jsou čerpány v libovolném termínu daného čtvrtletí. Při překročení předplaceného objemu je účtována hodinová sazba

  • Garance odezvy
    do 8 hodin
  • Čtvrtetní rozsah
    3 hodiny
  • Čtvrtletní paušál
    3000 Kč
  • Sazba při překročení
    1000 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 3-5 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 8 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 3 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 8 hodin
  • Měsíční rozsah
    3 hodiny
  • Měsíční paušál
    2 700 Kč
  • Sazba při překročení
    900 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 10-20 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 4 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 10 hodiny práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 4 hodin
  • Měsíční rozsah
    10 hodin
  • Měsíční paušál
    7 000 Kč
  • Sazba při překročení
    700 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 5-10 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 6 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 5 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 6 hodin
  • Měsíční rozsah
    5 hodin
  • Měsíční paušál
    4 000 Kč
  • Sazba při překročení
    800 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 20-30 hodin měsíčně, v předem nespecifikovaných termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 2 hodin, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 20 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v libovolném termínu aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 2 hodin
  • Měsíční rozsah
    20 hodin
  • Měsíční paušál
    14 000 Kč
  • Sazba při překročení
    700 Kč

Určen klientům, kteří předpokládají pravidelné čerpání služeb v rozsahu 30 a více hodin měsíčně, v předem určených termínech. Díky této službě budete mít jistotu servisu SLA do 1 hodiny, VIP ceny na IT a servisní HOTLINE. Zákazník si paušálním poplatkem předplácí 30 hodin práce měsíčně na svých počítačích nebo síti, které může čerpat v předem určených termínech aktuálního měsíce. Při překročení předplaceného objemu práce nebo objednání prací mimo určené termíny je účtována hodinová sazba.

  • Garance odezvy
    do 1 hodiny
  • Měsíční rozsah
    30+ hodin
  • Měsíční paušál
    individuální
  • Sazba při překročení
    individuální 

Kontakt

info@eabm.cz

777 027 509

Nezávazná poptávka

Odesláno

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 5. červen 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

René Viznar | 4. červen 2024

Setkali jste se se snížením výkonu v počítačových hrách? Počítač je stále více hlučnější? Pozorujete vyšší teploty grafické karty nebo Vám dokonce zamrzá obraz? Pozorujete vyšší teploty grafické karty nebo Vám dokonce zamrzá obraz? Možná jste jenom zanedbali údržbu.

František Fajna | 22. květen 2024

Microsoft Planner je nástroj pro správu úkolů a plánování projektů vyvinutý společností Microsoft. Umí se integrovat službami jako je Microsoft Teams, Outlook a dalšími aplikacemi Microsoft 365.