ZyXEL Support Center
Internetový portál s uživatelsky vstřícným rozhraním integruje všechny funkce podpory na jednom místě.
Společnost ZyXEL spustila své nové centrum podpory ve formě internetového portálu, kde jsou na jednom místě soustředěny všechny funkce podpory. Nový ZyXEL Support Center se vyznačuje uživatelsky vstřícným rozhraním, které je přístupné pro širokou škálu zařízení. Uživatelům umožňuje získat potřebnou podporu snadněji a rychleji než dříve.
Portál ZyXEL Support Center nabízí celou řadu funkcí na jednom místě. Návštěvníci si mohou stáhnout nejnovější datové listy, manuály, firmware nebo software. Najdou zde také bezpečnostní upozornění, oznámení, praktické tipy k produktům nebo vzdělávací kurzy. Na fóru mohou komunikovat s ostatními uživateli nebo zaměstnanci společnosti ZyXEL a případně se přímo spojit s pracovníky celosvětové technické podpory této společnosti.
ZyXEL Support Center se automaticky přizpůsobí rozhraní příslušného zařízení uživatele – ať jde o stolní počítač, notebook, chytrý telefon, nebo tablet – takže odpadají problémy s přesouváním webové stránky a jejím zmenšováním nebo zvětšováním na správnou velikost. Většina funkcí je vizualizována prostřednictvím tabulek, ikon, fotografií nebo videí, aby uživatelé mohli okamžitě najít požadované informace a porozumět jim.
„Nový ZyXEL Support Center je jako virtuální pomocná ruka. Naši zákazníci teď najdou všechno na jednom místě – ať hledají řešení problémů, nebo instrukce či tipy ke svým produktům ZyXEL,“ uvedl Martin Bratičák, Head of Channel ZyXEL CEE. „Využití responzivního web designu a vizuálních pomůcek nám pomáhá vytvořit intuitivní a komfortní webové prostředí, které je vstřícné k našim uživatelům. Čas a námaha, které jim ušetříme, se vždy promítnou do vyšší spokojenosti zákazníků – a o to jde společnosti ZyXEL v první řadě.“