Vytváření schůzek pro více zaměstnanců pomocí služby Microsoft Bookings

Vytváření schůzek pro více zaměstnanců pomocí služby Microsoft Bookings

Microsoft oznámil velké rozšíření Microsoft Bookings, který nově umí zarezervovat čas více uživatelům najednou. Nyní tak můžete jednoduše vytvořit schůzku pro více zaměstnanců najednou.

Díky nové funkci schůzek s více zaměstnanci můžete vytvořit službu s více než jedním zaměstnancem v rámci jedné schůzky. Vaši koncoví zákazníci nyní budou moci vytvářet schůzky pomocí služby Microsoft Bookings s více zaměstnanci a setkat se se všemi zaměstnanci společně.

 

Jak můžete začít používat schůzky s více pracovníky?

Když se nyní pokusíte přidat novou službu na stránce Rezervace, v části Přiřadit personál ke službě se zobrazí dvě možnosti:

  • Jeden zaměstnanec:
    Po výběru této možnosti bude rezervace naplánována s jedním pracovníkem.
  • Více zaměstnanců:
    V případě, že se jedná o rezervaci s více zaměstnanci, je možné zvolit tuto možnost: Pokud je vybrána tato možnost, bude rezervace naplánována se všemi přidělenými zaměstnanci služby. Tuto službu můžete označit jako službu rezervace N:1.

Je také důležité si uvědomit, že v případě služby s více zaměstnanci si vaši koncoví zákazníci budou moci rezervovat schůzku pouze tehdy, když budou k dispozici všichni zaměstnanci služby.

 

Několik příkladů použití:

  • Rezervace panelových rozhovorů
    Vzdělávací instituce může studentům umožnit rezervaci pohovorů s více tazateli. Dosud bylo nutné schůzky rezervovat u hlavního tazatele, který musel ručně přidat do hovoru ostatní členy panelu. To nejen zvyšovalo režii hlavního tazatele, ale také způsobovalo problémy s dostupností, protože všichni tazatelé nemuseli být v rezervovaný čas k dispozici. Nyní můžete díky této nové funkci vytvořit službu pro více tazatelů a přidat do ní všechny tazatele z panelu. Studenti si budou moci rezervovat pohovor pouze tehdy, když budou všichni tazatelé dohromady k dispozici.
  • Rezervace webových seminářů o ochraně soukromí
    Podnik může poskytovat webináře o ochraně soukromí pro více zákazníků, kde je potřeba odborník na ochranu soukromí i právní expert. Pomocí této funkce lze vytvořit službu s oběma pracovníky a nastavit počet účastníků například na 10. Nyní si může až 10 uživatelů rezervovat stejný slot webináře o ochraně osobních údajů, kde budou k dispozici oba odborníci, kteří budou odpovídat na jejich dotazy. Tato funkce se nazývá služba N:N - služba mezi více pracovníky a více účastníky.

 

Chcete vyzkoušet Microsoft Bookings?

Naši specialisté na Microsoft 365 Vám rádi vše ukážou a vysvětlí. Kontaktujete nás na info@eabm.cz nebo telefonicky na 558 644 011.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 24. říjen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.

Václav Dobiáš | 21. říjen 2025

Linux ve firemním prostředí stále obklopuje spousta mýtů, polopravd a „zaručených“ zkušeností z dob, kdy vypalování CD byla vrcholná technologie. Přitom moderní Linux už dávno není doménou ajťáků v tričku s tučňákem, ale stabilním, bezpečným a plnohodnotným systémem, který používají firmy, banky, vládní úřady i kosmické agentury. Pojďme si projít 10 nejčastějších mýtů a ukázat, proč už dávno neplatí. 

František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.