Vytváření schůzek pro více zaměstnanců pomocí služby Microsoft Bookings

Vytváření schůzek pro více zaměstnanců pomocí služby Microsoft Bookings

Microsoft oznámil velké rozšíření Microsoft Bookings, který nově umí zarezervovat čas více uživatelům najednou. Nyní tak můžete jednoduše vytvořit schůzku pro více zaměstnanců najednou.

Díky nové funkci schůzek s více zaměstnanci můžete vytvořit službu s více než jedním zaměstnancem v rámci jedné schůzky. Vaši koncoví zákazníci nyní budou moci vytvářet schůzky pomocí služby Microsoft Bookings s více zaměstnanci a setkat se se všemi zaměstnanci společně.

 

Jak můžete začít používat schůzky s více pracovníky?

Když se nyní pokusíte přidat novou službu na stránce Rezervace, v části Přiřadit personál ke službě se zobrazí dvě možnosti:

  • Jeden zaměstnanec:
    Po výběru této možnosti bude rezervace naplánována s jedním pracovníkem.
  • Více zaměstnanců:
    V případě, že se jedná o rezervaci s více zaměstnanci, je možné zvolit tuto možnost: Pokud je vybrána tato možnost, bude rezervace naplánována se všemi přidělenými zaměstnanci služby. Tuto službu můžete označit jako službu rezervace N:1.

Je také důležité si uvědomit, že v případě služby s více zaměstnanci si vaši koncoví zákazníci budou moci rezervovat schůzku pouze tehdy, když budou k dispozici všichni zaměstnanci služby.

 

Několik příkladů použití:

  • Rezervace panelových rozhovorů
    Vzdělávací instituce může studentům umožnit rezervaci pohovorů s více tazateli. Dosud bylo nutné schůzky rezervovat u hlavního tazatele, který musel ručně přidat do hovoru ostatní členy panelu. To nejen zvyšovalo režii hlavního tazatele, ale také způsobovalo problémy s dostupností, protože všichni tazatelé nemuseli být v rezervovaný čas k dispozici. Nyní můžete díky této nové funkci vytvořit službu pro více tazatelů a přidat do ní všechny tazatele z panelu. Studenti si budou moci rezervovat pohovor pouze tehdy, když budou všichni tazatelé dohromady k dispozici.
  • Rezervace webových seminářů o ochraně soukromí
    Podnik může poskytovat webináře o ochraně soukromí pro více zákazníků, kde je potřeba odborník na ochranu soukromí i právní expert. Pomocí této funkce lze vytvořit službu s oběma pracovníky a nastavit počet účastníků například na 10. Nyní si může až 10 uživatelů rezervovat stejný slot webináře o ochraně osobních údajů, kde budou k dispozici oba odborníci, kteří budou odpovídat na jejich dotazy. Tato funkce se nazývá služba N:N - služba mezi více pracovníky a více účastníky.

 

Chcete vyzkoušet Microsoft Bookings?

Naši specialisté na Microsoft 365 Vám rádi vše ukážou a vysvětlí. Kontaktujete nás na info@eabm.cz nebo telefonicky na 558 644 011.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 18. prosinec 2024

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

Václav Dobiáš | 11. prosinec 2024

Začněte si značit do kalendářů! Pravděpodobně už jste slyšeli, že podpora Windows 10 skončí 14. října 2025. Pokud musíte i po tomto datu některá zařízení s Windows 10 nadále používat, existuje řešení – zapojení těchto PC do placeného programu Extended Security Update (ESU). Díky ESU získáte přístup k důležitým bezpečnostním aktualizacím, což vám poskytne potřebný čas k přechodu na Windows 11.

František Fajna | 6. prosinec 2024

Spustili jsme nové webové stránky s moderním designem a přehlednějším uspořádáním. Nová tvář webu umožňuje snadný přístup ke všem důležitým informacím.