Novinky v Microsoft Teams Premium [únor 2023]

Novinky v Microsoft Teams Premium [únor 2023]

Tento měsíc se Microsoft věnoval více Microsoft Teams Premium, který přináší nové funkce umělé inteligence zabudované přímo do aplikace Teams. Kromě Teams Premium bylo vydáno několik dalších skvělých aktualizací, o tom se však dočtete v samostatném článku.

 

Microsoft Teams Premium

Minulý měsíc byla spuštěna služba Microsoft Teams Premium, která nabízí lepší způsob setkávání. Teams Premium je více přizpůsobený, inteligentnější a lépe chráněný. Více informací o nových funkcích se dozvíte v samostatném článku.

 

Inteligentní shrnutí

Díky funkci Intelligent Recap můžete nyní ušetřit čas strávený prohlížením záznamů schůzek. Nyní jsou k dispozici kapitoly generované umělou inteligencí na základě aplikace PowerPoint Live, které rozdělují schůzku na části pomocí obsahu prezentace, takže si snadno vyberete segment, který je pro vás nejdůležitější. Inteligentní rekapitulace také v budoucnu automaticky vygeneruje kapitoly ze schůzky na základě přepisu schůzky.

Intelligent Recap

Kromě toho se může stát, že se k některým bodům schůzky budete chtít vrátit. Nyní jsou k dispozici personalizované značky na časové ose, které můžete vidět pouze vy, a které upozorňují na to, kdy jste se k dané schůzce připojili nebo kdy jste ji opustili, takže můžete rychle kliknout a poslechnout si, co jste zmeškali. Personalizované značky na časové ose se rozšíří o informace o tom, kdy bylo zmíněno vaše jméno a kdy byla sdílena obrazovka.

Personalized Timeline Markers

 

Živý překlad

Umělá inteligence může také pomoci s některými z nejtěžších problémů spolupráce - s lidmi, kteří hovoří různými jazyky. Kdokoli může v aplikaci Teams zapnout živé titulky a zobrazit si v reálném čase titulky v mluveném jazyce. Pokud však účastníci schůzek hovoří různými jazyky, organizace často utrácejí tisíce dolarů za další služby překladu schůzek. V aplikaci Teams Premium získáte překlady v reálném čase ve 40 mluvených jazycích poháněné umělou inteligencí.

Live Translations of Captions

Ve výchozím nastavení se běžné skryté titulky zobrazují v jazyce, kterým se během schůzky mluví. Titulky s živým překladem vám umožní zobrazit titulky přeložené z mluveného jazyka do jazyka, který je vám nejbližší, což šetří peníze a zvyšuje produktivitu schůzek a usnadňuje práci. Pouze organizátor schůzky musí mít službu Teams Premium pro všechny platformy pro schůzky, aby mohl využívat živé překlady titulků na schůzkách.

Šablony schůzek

Schůzky nejsou "univerzální". Když plánujete online schůzku, tradičně používáte výchozí nastavení, protože procházení možností schůzky vám zabírá drahocenný čas. Nyní mohou správci IT v aplikaci Teams Premium vytvářet vlastní šablony schůzek - jako je hovor s klientem, brainstormingová schůzka nebo hovor s oddělením podpory … , které automaticky obsahují správná nastavení, čímž se zkrátí čas a proces přemýšlení potřebný k vytvoření a správnému nastavení schůzky. Také díky šablonám mohou vedoucí pracovníci zajistit, aby jejich schůzky dodržovaly osvědčené firemní postupy a zásady.

 

Firemní brand

S aplikací Teams Premium můžete odemknout pokročilé personalizační zkušenosti, které vaší organizaci pomohou působit na schůzkách profesionálně a jednotně. Firemní brand umožňují všem vidět logo a barvy vaší společnosti při vstupu do schůzky a umožňují, aby se barvy vaší značky vlily do samotné schůzky.

Branded Meetings

 

Vlastní balíčky uživatelských zásad

Stejně jako schůzky nejsou "univerzální", i různé zásady Microsoft Teams se často přiřazují podle skupin nebo oddělení. Individuální přiřazení zásad schůzek, zpráv a aplikací může být složitý úkol. Ale díky vlastním balíčkům uživatelských zásad, které jsou nyní k dispozici, může oddělení IT ušetřit čas vytvořením vlastního balíčku zásad pro uživatele s podobnými rolemi v organizaci. Jedná se o zjednodušený a přehledný nástroj, který zajišťuje konzistenci při správě zásad pro skupiny uživatelů v rámci celé organizace.

Vodoznaky

Vodoznak je novou možností schůzky, která pomůže zabránit úniku informací při sdílení citlivého nebo důvěrného obsahu schůzky. Organizátoři schůzek mohou využít jedinečný vodoznak nad sdílenými obrazovkami a videozáznamy účastníků, aby mohli s jistotou prezentovat a zobrazovat citlivé informace.

Watermarking

 

Kdo může nahrávat

Díky možnosti “Kdo může nahrávat” máte další ochranu, která vám umožní zachovat soukromí diskusí, a můžete omezit, kdo může nahrávat konkrétní schůzky.

Koncové šifrování (E2EE) pro online schůzky

Pro vzácné, extrémně citlivé schůzky, které vyžadují vypnutí základních funkcí schůzky, jako je nahrávání, pro možnost pokročilého šifrování, můžete na schůzku použít koncové šifrování (E2EE). Připomínáme, že data vyměňovaná během hovorů nebo schůzek v týmu Teams jsou při přenosu i v klidovém stavu vždy zabezpečena pomocí standardního šifrování.

Citlivé štítky pro schůzky Teams (pro zákazníky Microsoft 365 E5)

Víme, že schůzky mohou často měnit témata, a někdy to zahrnuje i diskusi o citlivých obchodních informacích, které potřebují další vrstvu ochrany. Zákazníci Microsoft 365 E5 s aplikací Teams Premium mohou nyní pro schůzky v aplikaci Teams povolit štítky citlivosti Microsoft Purview Information Protection. Organizátoři schůzek mohou využívat štítky citlivosti k automatickému použití nejvhodnějších a nejdůležitějších možností schůzky na základě citlivosti obsahu schůzky. Správci shody s předpisy mohou tuto integraci se schůzkami Teams nakonfigurovat na portálu shody s předpisy Microsoft Purview a určit, které možnosti schůzky by měly být uplatněny, pokud je štítek ve schůzce použit.

 

Webové pro pokročilé: Pořádejte akce s bezproblémovou registrací a přizpůsobenými zážitky.

Mnoho organizací chce komplexní řešení pro pořádání různých typů virtuálních událostí - ať už se jedná o webináře pro zákazníky za účelem rozvoje podnikání, nebo o online školení pro celou organizaci - které nabízí personalizované prvky pro přednášející i účastníky. Teams Premium obsahuje webináře, které umožňují snadné pořádání těchto událostí a zároveň šetří čas a peníze tím, že odpadá potřeba doplňkových řešení nebo práce na různých platformách.

Webináře: Čekací listina a ruční schvalování

Po nastavení registrace a odeslání pozvánek účastníkům můžete povolit čekací listinu a ruční schvalování, které usnadní správu registrace před webinářem. Povolením čekací listiny zůstane registrace na webinář otevřená i poté, co událost dosáhne kapacity stanovené organizátorem. Díky tomu se mohou registrovat další zájemci, kteří budou automaticky přidáni do seznamu. Jakmile se otevřou nová místa, lidé budou automaticky přesunuti do stavu čekající na schválení, což organizátorovi umožní zkontrolovat jejich registrační údaje a ručně schválit nebo odmítnout každého z registrovaných.

Registration Wait List

 

Webináře: Přizpůsobení času zahájení a ukončení registrace

Hostitelé webinářů mají také možnost přizpůsobit časy začátku a konce registrace a určit, kdy má registrace začít a skončit, což usnadňuje plánování a správu akce.

Webináře: Virtuální zelená místnost

Webináře umožňují přednášejícím připojit se k virtuální zelené místnosti, takže příprava před webinářem je bezproblémová. Prezentující mají čas a prostor pro připojení a rychlou instruktáž nebo testovací jízdu, aniž by rušili účastníky. Zatímco účastníci čekají na zahájení akce, mohou se zapojit do komunikace s prezentujícími i mezi sebou navzájem prostřednictvím chatu a otázek a odpovědí.

Virtual Green Room in Teams

 

Webináře: Správa toho, co účastníci vidí

Během webináře mohou přednášející efektivněji řídit, co účastníci uvidí. Tyto ovládací prvky hostitele vytvářejí profesionálněji zpracované události a usnadňují vytváření dynamičtějšího zapojení prezentujících i účastníků.

Manage what attendees see in Teams

 

RTMP-in (protokol pro zasílání zpráv v reálném čase)

Chcete-li povýšit svou prezentaci a poskytnout dynamičtější obsah, integrujte do webináře různé externí mediální kanály pomocí protokolu RTMP-in. Využitím externího kodéru a povolením funkce RTMP-in budete moci živě přenášet vlastní zdroj RTMP, ať už se jedná o profesionálně vytvořené video nebo vysoce kvalitní sdílení obrazovky, všem účastníkům schůzky.

RTMP in

 

Microsoft eCDN: Zlepšení zážitků z živých akcí

Pro zlepšení zážitků z živých akcí ve vaší organizaci je nyní součástí služby Teams Premium síť Microsoft eCDN (Enterprise Content Delivery Network). S Microsoft eCDN můžete bezproblémově a bezpečně živě přenášet globální schůzky, celofiremní setkání a městské porady a distribuovat celofiremní školení pomocí živých akcí Teams. Microsoft eCDN pomáhá snížit zatížení firemní sítě, pomáhá předcházet výpadkům připojení a špatné kvalitě videa a nevyžaduje žádnou další instalaci na koncových bodech a zařízeních.

Pokročilé virtuální schůzky: Nový typ schůzky Teams Meeting pro schůzky mezi podniky a zákazníky (B2C)

Virtual Appointments je nový typ schůzky v aplikaci Teams, který je přizpůsoben pro schůzky B2C s lidmi mimo vaši organizaci. Při použití funkce Virtual Appointments obdrží hosté pozvánku na schůzku, která obsahuje důležité podrobnosti o schůzce, aby se k ní mohli snadno připojit prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Mohou se připojit z jakéhokoli zařízení - není třeba instalovat Microsoft Teams.

Aplikace Virtuální schůzky

Tato aplikace poskytuje jediné místo, kde mohou profesionálové a správci vytvářet a spravovat naplánované virtuální schůzky a schůzky na vyžádání v týmu Microsoft Teams. Obsahuje komplexní ovládací panel, který poskytuje rychlý přehled o rozvrhu zaměstnance integrovaný s Microsoft Bookings. Dále je rozšířen o aplikaci Teams Premium, která odemyká přehled o frontě schůzek, přehled o analýze schůzek a možnosti správy schůzek. Stáhněte si aplikaci Virtual Appointments ještě dnes prostřednictvím obchodu s aplikacemi Teams.

Virtual Appointments

 

Zobrazení fronty naplánovaných schůzek a schůzek na vyžádání

Umožněte zaměstnancům spravovat a obsluhovat virtuální schůzky na jednom místě s pokročilými funkcemi pro sledování čekací doby, kontrolu stavu schůzky a další. Správci plánování a zaměstnanci provádějící virtuální schůzky mohou sledovat příchozí požadavky a vhodně je zpracovávat. Plánující administrátoři mohou také nastavit vstupní bod na vyžádání pro zákazníky, kteří mohou žádat o služby a schůzky na vyžádání prostřednictvím hostované samoobslužné webové stránky se značkou společnosti.

Virtual Appointments Schedule

 

Vlastní virtuální hala pro virtuální schůzky

Vytvořte si vlastní “čekárnu” pro externí účastníky, aby se jim hned od začátku dostalo prvotřídního zážitku pod značkou. Tuto virtuální halu lze přizpůsobit logu vaší společnosti, značce a dalším prvkům.

Custom virtual lobby for Virtual Appointments

 

Individuální analýza a analýza oddělení virtuálních schůzek

Jednotlivci nebo oddělení se mohou zaměřit na klíčové ukazatele - neomluvené návštěvy, čekací doby a analýzy na úrovni kalendáře a řídit tak obchodní výsledky a zlepšovat zkušenosti zákazníků. Přehledy zahrnují trendy v čase a možnost proniknout do údajů o jednotlivých schůzkách.

Virtual Appointments Analytics

 

Zdroj:
https://techcommunity.microsoft.com/t5/microsoft-teams-blog/what-s-new-in-microsoft-teams-february-2023/ba-p/3755049

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 11. listopad 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.

Václav Dobiáš | 30. říjen 2024

Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.

Václav Dobiáš | 22. říjen 2024

Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.