Představujeme Microsoft Teams Premium

Představujeme Microsoft Teams Premium

Microsoft zpřístupňuje Microsoft Teams Premium pro komerční zákazníky prostřednictvím centra správy Microsoft 365. Funkce v rámci této nabídky se začaly zavádět letos v prosinci a budou nadále pokračovat.

Služba Microsoft Teams Premium umožňuje, aby každá schůzka, od individuálních schůzek přes velké schůzky až po virtuální schůzky a webináře, byla personalizovanější, inteligentnější a bezpečnější. S aplikací Microsoft Teams Premium můžete:

  • Rozšířit značku a firemní kulturu vaší organizace napříč schůzkami pomocí značek, pozadí organizace a scén pro společný režim organizace.
  • Využívat umělou inteligenci k tomu, aby schůzky, kterých se účastníte (a které zmeškáte), byly produktivnější a působivější díky živému překladu titulků k odstranění jazykových bariér a inteligentním funkcím rekapitulace, které nabízejí inteligentnější záznamy s automaticky generovanými kapitolami, akčními body navrženými umělou inteligencí a poznatky k rychlému dohnání zmeškaných schůzek, kde bylo zmíněno vaše jméno.
  • Použijte pokročilou ochranu schůzek, jako je vodoznak, šifrování schůzek od konce ke konci a štítky citlivosti pro schůzky s prevencí kopírování/vkládání chatu schůzek, abyste lépe ochránili své virtuální schůzky.
  • Zajistěte vysoce kvalitní zážitek z webinářů prostřednictvím pokročilých funkcí pro zefektivnění pracovních postupů události s čekací listinou registrací a ručním schvalováním, usnadněte zákulisní akce prostřednictvím virtuální zelené místnosti pro prezentující (oddělené od účastníků) před zahájením události a spravujte zážitek účastníků, aby viděli pouze sdílený obsah a účastníky přivedené na obrazovku.
  • Spravujte komplexní zkušenosti s virtuálními schůzkami pomocí pokročilých funkcí, jako jsou textová připomenutí, vlastní značkové virtuální schůzky a centralizovaný řídicí panel virtuálních schůzek pro rychlý přehled o plánech, frontách a analytických nástrojích, které umožňují sledovat klíčové informace o využití, jako jsou informace o neúčasti a čekací době na schůzku.

 

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.