Představujeme Microsoft Teams Premium

Představujeme Microsoft Teams Premium

Microsoft zpřístupňuje Microsoft Teams Premium pro komerční zákazníky prostřednictvím centra správy Microsoft 365. Funkce v rámci této nabídky se začaly zavádět letos v prosinci a budou nadále pokračovat.

Služba Microsoft Teams Premium umožňuje, aby každá schůzka, od individuálních schůzek přes velké schůzky až po virtuální schůzky a webináře, byla personalizovanější, inteligentnější a bezpečnější. S aplikací Microsoft Teams Premium můžete:

  • Rozšířit značku a firemní kulturu vaší organizace napříč schůzkami pomocí značek, pozadí organizace a scén pro společný režim organizace.
  • Využívat umělou inteligenci k tomu, aby schůzky, kterých se účastníte (a které zmeškáte), byly produktivnější a působivější díky živému překladu titulků k odstranění jazykových bariér a inteligentním funkcím rekapitulace, které nabízejí inteligentnější záznamy s automaticky generovanými kapitolami, akčními body navrženými umělou inteligencí a poznatky k rychlému dohnání zmeškaných schůzek, kde bylo zmíněno vaše jméno.
  • Použijte pokročilou ochranu schůzek, jako je vodoznak, šifrování schůzek od konce ke konci a štítky citlivosti pro schůzky s prevencí kopírování/vkládání chatu schůzek, abyste lépe ochránili své virtuální schůzky.
  • Zajistěte vysoce kvalitní zážitek z webinářů prostřednictvím pokročilých funkcí pro zefektivnění pracovních postupů události s čekací listinou registrací a ručním schvalováním, usnadněte zákulisní akce prostřednictvím virtuální zelené místnosti pro prezentující (oddělené od účastníků) před zahájením události a spravujte zážitek účastníků, aby viděli pouze sdílený obsah a účastníky přivedené na obrazovku.
  • Spravujte komplexní zkušenosti s virtuálními schůzkami pomocí pokročilých funkcí, jako jsou textová připomenutí, vlastní značkové virtuální schůzky a centralizovaný řídicí panel virtuálních schůzek pro rychlý přehled o plánech, frontách a analytických nástrojích, které umožňují sledovat klíčové informace o využití, jako jsou informace o neúčasti a čekací době na schůzku.

 

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 17. duben 2025

Jednou z velice málo známých metod přihlašování uživatelů, je pomocí QR kódů, které zcela zjednodušuje práci na sdílených zařízeních. Dneska si tuto metodu představíme, její výhody i případná rizika.  

Václav Dobiáš | 10. duben 2025

V době, kdy hybridní práce přechází z dočasného řešení do standardu, přichází Microsoft s inovativní platformou Microsoft Places. Tato služba, která je součástí ekosystému Microsoft Teams, není jen dalším nástrojem pro plánování schůzek, ale promyšleným řešením pro efektivní správu sdílených pracovních prostor a týmové spolupráce. 

Václav Dobiáš | 3. duben 2025

Offboarding, neboli proces ukončení pracovního poměru se zaměstnancem, se často omezuje pouze na administrativní kroky, jako je předání svěřeného majetku, posledních dokumentů či vyrovnání dovolené. Z pohledu IT je však klíčové věnovat dostatek pozornosti také bezpečnosti firemních systémů a dat. Pokud by se odcházejícímu zaměstnanci ponechal přístup k interní síti, aplikacím a databázím, mohlo by to vést k ohrožení citlivých informací i narušení integrity systémů.