Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

V poslední vlně migrace uživatelů na nejnovější verzi jsme zaznamenali zvýšený výskyt chyb. Společnost Eset distribuci této automatické aktualizace zastavila a příčinu analyzuje.

Postiženi však jsou uživatelé produktů:

  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 7
  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 8

V případě, že se vám již aktualizace stáhla, nainstalovala a následně není produkt ESET plně funkční, bude nutné jej kompletně odinstalovat. Předtím doporučujeme zazálohovat nastavení. Poté proveďte čistou instalaci, produkt aktivujte platnými licenčními údaji a původní nastavení opět naimportujte.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 8. červenec 2024

S příchodem letních měsíců se zvýšenými teplotami přichází také potřeba odborné péče o vaše elektronické zařízení. Prach, který se během roku hromadí uvnitř Vašeho notebooku či počítače, může zhoršit chování Vašeho zařízení.

František Fajna | 27. červen 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

František Fajna | 26. červen 2024

Když aktualizujete nebo zrušíte položku schůzky na ploše aplikace Outlook, zobrazí se chyba konfliktu. „Jedna nebo více položek ve složce, kterou jste synchronizovali, se neshoduje"