Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

V poslední vlně migrace uživatelů na nejnovější verzi jsme zaznamenali zvýšený výskyt chyb. Společnost Eset distribuci této automatické aktualizace zastavila a příčinu analyzuje.

Postiženi však jsou uživatelé produktů:

  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 7
  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 8

V případě, že se vám již aktualizace stáhla, nainstalovala a následně není produkt ESET plně funkční, bude nutné jej kompletně odinstalovat. Předtím doporučujeme zazálohovat nastavení. Poté proveďte čistou instalaci, produkt aktivujte platnými licenčními údaji a původní nastavení opět naimportujte.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 15. říjen 2025

Tento měsíc vám představujeme mnoho nových funkcí v Microsoft Teams, jako například vlákna v kanálech, která vám umožňují odpovídat přímo na konkrétní zprávy, seskupovat související konverzace a zachovat kontext, aniž by došlo k narušení hlavního toku. 

Tomáš Musil | 9. říjen 2025

Datum 14.10.2025, kdy společnost Microsoft oficiálně ukončí podporu systému Windows 10, je za dveřmi a už nebudou vydávány běžné aktualizace, opravy ani nové funkce.