Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

V poslední vlně migrace uživatelů na nejnovější verzi jsme zaznamenali zvýšený výskyt chyb. Společnost Eset distribuci této automatické aktualizace zastavila a příčinu analyzuje.

Postiženi však jsou uživatelé produktů:

  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 7
  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 8

V případě, že se vám již aktualizace stáhla, nainstalovala a následně není produkt ESET plně funkční, bude nutné jej kompletně odinstalovat. Předtím doporučujeme zazálohovat nastavení. Poté proveďte čistou instalaci, produkt aktivujte platnými licenčními údaji a původní nastavení opět naimportujte.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.