Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

V poslední vlně migrace uživatelů na nejnovější verzi jsme zaznamenali zvýšený výskyt chyb. Společnost Eset distribuci této automatické aktualizace zastavila a příčinu analyzuje.

Postiženi však jsou uživatelé produktů:

  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 7
  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 8

V případě, že se vám již aktualizace stáhla, nainstalovala a následně není produkt ESET plně funkční, bude nutné jej kompletně odinstalovat. Předtím doporučujeme zazálohovat nastavení. Poté proveďte čistou instalaci, produkt aktivujte platnými licenčními údaji a původní nastavení opět naimportujte.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 23. červen 2021

Vážení klienti, zachytili jsme SMS SPAM, kdy se odesilatel vydává za ČSOB, rozesílá informaci o blokaci úču s cílem získat Vaše přihlašovací údaje a kompletní přístup k bankovnímu účtu.

Václav Dobiáš | 6. červen 2021

Připravili jsme pro Vás speciální nabídku na produkty ESET, které od nás nově získáte s exkluzivní slevou 15 %.

Václav Dobiáš | 11. květen 2021

O ransomwaru, dlouhodobě nejhorším ohrožení Vašich dat, se již delší dobu moc nemluví. To však neznamená, že by se dál nešířil a nenapadal firemní data. Neoficiálně se uvádí, že denně je provedeno 1000 – 1200 úspěšných ransomware útoků.