Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Společnost Eset informuje o zamrzání desktopů a serverů po aktualizaci na verzi 6.2. Chyba je v modulu Windows Platform Filtering, Pro opravu je nutno stáhnout ručně aktualizaci Windows.

Od vydání firemních produktů verze 6.2 jsme oproti předchozím obdobím zaznamenali větší počet zákazníků, kterým po nainstalování produktu ESET začaly zamrzávat stanice i servery. Toto chování způsobuje chyba v modulu Windows Platform Filtering (WPF), který je součástí operačních systémů Microsoft od verze Windows Vista. Bohužel aktualizaci řešící problém v technologii WPF, kterou nejen naše produkty využívají, společnost Microsoft nedistribuuje hromadně, ale pouze na vyžádání.

Situaci se zamrzáváním počítačů vyřešíte instalací aktualizace KB2664888. Pokud doručení odkazu ke stažení od společnosti Microsoft trvá příliš dlouho, aktualizaci si můžete stáhnout přímo od nás.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 23. červen 2021

Vážení klienti, zachytili jsme SMS SPAM, kdy se odesilatel vydává za ČSOB, rozesílá informaci o blokaci úču s cílem získat Vaše přihlašovací údaje a kompletní přístup k bankovnímu účtu.

Václav Dobiáš | 6. červen 2021

Připravili jsme pro Vás speciální nabídku na produkty ESET, které od nás nově získáte s exkluzivní slevou 15 %.

Václav Dobiáš | 11. květen 2021

O ransomwaru, dlouhodobě nejhorším ohrožení Vašich dat, se již delší dobu moc nemluví. To však neznamená, že by se dál nešířil a nenapadal firemní data. Neoficiálně se uvádí, že denně je provedeno 1000 – 1200 úspěšných ransomware útoků.