Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Společnost Eset informuje o zamrzání desktopů a serverů po aktualizaci na verzi 6.2. Chyba je v modulu Windows Platform Filtering, Pro opravu je nutno stáhnout ručně aktualizaci Windows.

Od vydání firemních produktů verze 6.2 jsme oproti předchozím obdobím zaznamenali větší počet zákazníků, kterým po nainstalování produktu ESET začaly zamrzávat stanice i servery. Toto chování způsobuje chyba v modulu Windows Platform Filtering (WPF), který je součástí operačních systémů Microsoft od verze Windows Vista. Bohužel aktualizaci řešící problém v technologii WPF, kterou nejen naše produkty využívají, společnost Microsoft nedistribuuje hromadně, ale pouze na vyžádání.

Situaci se zamrzáváním počítačů vyřešíte instalací aktualizace KB2664888. Pokud doručení odkazu ke stažení od společnosti Microsoft trvá příliš dlouho, aktualizaci si můžete stáhnout přímo od nás.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 18. prosinec 2024

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

Václav Dobiáš | 11. prosinec 2024

Začněte si značit do kalendářů! Pravděpodobně už jste slyšeli, že podpora Windows 10 skončí 14. října 2025. Pokud musíte i po tomto datu některá zařízení s Windows 10 nadále používat, existuje řešení – zapojení těchto PC do placeného programu Extended Security Update (ESU). Díky ESU získáte přístup k důležitým bezpečnostním aktualizacím, což vám poskytne potřebný čas k přechodu na Windows 11.

František Fajna | 6. prosinec 2024

Spustili jsme nové webové stránky s moderním designem a přehlednějším uspořádáním. Nová tvář webu umožňuje snadný přístup ke všem důležitým informacím.