Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Zamrzávaní počítačů po instalaci produktu ESET způsobuje chyba ve Windows

Společnost Eset informuje o zamrzání desktopů a serverů po aktualizaci na verzi 6.2. Chyba je v modulu Windows Platform Filtering, Pro opravu je nutno stáhnout ručně aktualizaci Windows.

Od vydání firemních produktů verze 6.2 jsme oproti předchozím obdobím zaznamenali větší počet zákazníků, kterým po nainstalování produktu ESET začaly zamrzávat stanice i servery. Toto chování způsobuje chyba v modulu Windows Platform Filtering (WPF), který je součástí operačních systémů Microsoft od verze Windows Vista. Bohužel aktualizaci řešící problém v technologii WPF, kterou nejen naše produkty využívají, společnost Microsoft nedistribuuje hromadně, ale pouze na vyžádání.

Situaci se zamrzáváním počítačů vyřešíte instalací aktualizace KB2664888. Pokud doručení odkazu ke stažení od společnosti Microsoft trvá příliš dlouho, aktualizaci si můžete stáhnout přímo od nás.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 11. listopad 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.

Václav Dobiáš | 30. říjen 2024

Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.

Václav Dobiáš | 22. říjen 2024

Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.