Outsourcing

Outsourcing

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby. Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání Zprůhlednění a snížení nákladů na IT Garantovaná úroveň služeb Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT Náskok před konkurencí

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

  • Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
  • Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
  • Garantovaná úroveň služeb
  • Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
  • Náskok před konkurencí
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. září 2019

Stále existuje skupina zákazníků, která nedůvěřuje produktům značky Acer, přestože tento výrobce již dávno nepatří k výrobcům low-end zařízení a dnes se řadí ke světové špičce v oblasti výroby notebooků, počítačů a LCD panelů. My sami jsme s těmito produkty nadmíru spokojeni a denně je používáme v naší společnosti. Dnes Vám představíme 3 důvody, proč si vybrat produkty společnosti Acer.

Václav Dobiáš | 8. září 2019

Po 10 letech od prvního vydání Windows 7 se blíží ukončení podpory ze strany Microsoftu pro tento stále oblíbený operační systém.

Václav Dobiáš | 5. září 2019

Veletrh IFA je největší přehlídkou spotřebitelských technologií v Evropě, takže očekáváme, že zde uvidíme významné novinky, od televizorů 4K a OLED přes nositelná zařízení až po smartphony. Samozřejmě předvedeme naše nejnovější počítače, které reagují na pokračující přechod celého odvětví k tenkým a lehkým zařízením. Nejde však pouze o menší rozměry, protože spotřebitelé chtějí přizpůsobivé, vždy připojené, výkonné a bezvadně navržené počítače, a společnost Dell i nadále nastavuje laťku počítačovému průmyslu.