Outsourcing

Outsourcing

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby. Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání Zprůhlednění a snížení nákladů na IT Garantovaná úroveň služeb Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT Náskok před konkurencí

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

  • Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
  • Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
  • Garantovaná úroveň služeb
  • Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
  • Náskok před konkurencí
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Dominik Fenár | 24. březen 2019

Říká se, že kdo dnes není na internetu, jako by vůbec neexistoval. Avšak když už si zhotovíte webové stránky, je třeba o ně dbát a rozvíjet je. I když se může jednat pouze o vedlejší zdroj Vašich klientů, webová stránka Vás neustále prezentuje a je v jistém slova smyslu Vaší online vizitkou. Zkrátka je nutné, aby ony stránky “šly s dobou”. A přesně z tohoto důvodu jsme nyní omladili stránky firmy Bennisoft.

Martin Holeček | 19. březen 2019

Dovolte nám informovat Vás o snídani s Microsoftem, které jsme se v minulém týdnu zúčastnili. V rámci této "pracovní snídaně" jsme Vám společně připravili ukázku praktického využití Microsoft Office 365 ve firemním prostředí a práci v týmu. Na tuto akci jsme pozvali naše klienty. Ti mohli na vlastní oči vidět zlepšení, která by jim nasazení Office 365 ve firmě přineslo. Všem zúčastněným se akce velice líbila a již zvažují implementaci Office 365 v jejich společnosti.

Dominik Fenár | 17. březen 2019

Nové notebooky Acer TravelMate B byly speciálně navrženy pro použití ve školách a na cestách. Jsou výkonné, odolají nárazu i polití a mají velkou výdrž.