Tisková zpráva společnosti 9.6.2013

eABM s.r.o. spouští novou službu B2B formou outsourcingu   PRAHA – Po provedené akvizici, kdy společnost eABM s.r.o. rozšířila portfolio svých nabízených služeb v oblasti poskytování komplexních IT služeb, přichází na trh s novým ojedinělým produktem, který nemá obdobu. Jedná se o B2B aplikaci, která nabízí za výjimečné ceny přes 40 tisíc IT produktů. Ojedinělost aplikace spočívá v přístupu poskytnutí této služby, která je funkční až po uzavření partnerské smlouvy o Outsourcingu. Tato služba tak poskytne zákazníkům kromě nákupu IT techniky za bezkonkurenční ceny, profesionální služby v oblasti servisu IT techniky s garantovanou servisní odezvou již do 4 hodin.   Celé B2B aplikace je postavena na moderní platformě s důrazem na přehlednost a ergonomiku ovládání. Systém umožňuje filtraci běžným způsobem dle výrobců o celkovém počtu tři sta. Nejlepší nabízenou filtrací je však podle druhu zboží, kde je nabízeno až 6250 skupin a podskupin. Samozřejmostí je u určitého zboží zobrazování souvisejícího zboží. Pro ucelenou nabídku IT produktů tak bylo uděláno maximum, aby klienti měli jednoduché vyhledávání v celkově nabízeném počtu položek 43950.   Neobvyklost aplikace spočívá v přístupu nabízení aplikace, která je sice volně přístupná, ale speciální ceny a nákup je možný, až po uzavření partnerské smlouvy o Outsourcingu. Společnost eABM s.r.o. tak rozšiřuje nabídku svým partnerům o možnost nákupu IT produktů za bezkonkurenční ceny. Smlouva o Outsourcingu je nabízena v různých variantách dle potřeb klienta s ohledem na počet stanic, serverů a zejména servisní odezvu. Nejnižší nabízená služba Basic začíná na 1.800,- Kč měsíčně a obsahuje již 3 hodiny IT služeb a servisu. Přístup do B2B aplikace lze získat registrací na stránce http://obchod.eabm.cz/prihlaseni.

eABM s.r.o. spouští novou službu B2B formou outsourcingu

 

PRAHA Po provedené akvizici, kdy společnost eABM s.r.o. rozšířila portfolio svých nabízených služeb v oblasti poskytování komplexních IT služeb, přichází na trh s novým ojedinělým produktem, který nemá obdobu. Jedná se o B2B aplikaci, která nabízí za výjimečné ceny přes 40 tisíc IT produktů. Ojedinělost aplikace spočívá v přístupu poskytnutí této služby, která je funkční až po uzavření partnerské smlouvy o Outsourcingu. Tato služba tak poskytne zákazníkům kromě nákupu IT techniky za bezkonkurenční ceny, profesionální služby v oblasti servisu IT techniky s garantovanou servisní odezvou již do 4 hodin.

 

Celé B2B aplikace je postavena na moderní platformě s důrazem na přehlednost a ergonomiku ovládání. Systém umožňuje filtraci běžným způsobem dle výrobců o celkovém počtu tři sta. Nejlepší nabízenou filtrací je však podle druhu zboží, kde je nabízeno až 6250 skupin a podskupin. Samozřejmostí je u určitého zboží zobrazování souvisejícího zboží. Pro ucelenou nabídku IT produktů tak bylo uděláno maximum, aby klienti měli jednoduché vyhledávání v celkově nabízeném počtu položek 43950.

 

Neobvyklost aplikace spočívá v přístupu nabízení aplikace, která je sice volně přístupná, ale speciální ceny a nákup je možný, až po uzavření partnerské smlouvy o Outsourcingu. Společnost eABM s.r.o. tak rozšiřuje nabídku svým partnerům o možnost nákupu IT produktů za bezkonkurenční ceny. Smlouva o Outsourcingu je nabízena v různých variantách dle potřeb klienta s ohledem na počet stanic, serverů a zejména servisní odezvu. Nejnižší nabízená služba Basic začíná na 1.800,- Kč měsíčně a obsahuje již 3 hodiny IT služeb a servisu. Přístup do B2B aplikace lze získat registrací na stránce http://obchod.eabm.cz/prihlaseni.

Sdílet článek:
Autor:
Tomáš Musil

Prokurista společnosti

 musil.tomas@eabm.cz
 +420 777 027 505

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.