Seznam konečně pochopil, že musí upřednostňovat kvalitu před kvantitou, a tak se pomalými krůčky snaží dotáhnout na Google vyhledávač, ale tato cesta je velice dlouhá, ba dokonce se více a více prodlužuje.
Přesné znění úprav a detailní informace se nedozvíme, ale cílem této aktualizace je zvýhodnit autorský obsah a neupřednostňovat weby, které obsah jen sbírají. Jsou to např. různé obsahové farmy, agregátory PR článků nebo MFA/MFM stránky.
Změna po nasazení balíků „Jalapeňo“ by se měla projevit až u čtvrtiny všech výsledků a u prvních pozic bude změna u 2% výsledků. Tyto čísla jsou obrovská, ale počkáme si na realitu.
Poslední aktualizace vyhledávání loni v létě zasáhlo až 28% výsledků. Seznam získal mnoho pochvaly a ještě více kritiky, ale tak už to u změn bývá.
Jsme zvědaví, jak to dopadne tentokrát. Co myslíte Vy?

Seznam.cz - Další úprava vyhledávání
Dnešní dnem Seznam.cz upravil vyhledávání pomocí balíků úprav, kterým interně říká „Jalapeňo“.

Novinky eABM
Novinky nejen ze světa IT

Porovnání nabídky domácích bezpečnostních produktů od Firmy ESET a Bitdefender
Dan Bača | 18. květen 2022
V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.
celý článek

Blíží se konec Google Universal Analytics
Václav Dobiáš | 9. květen 2022
Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?
celý článek