Česká spořitelna opět varuje své klienty před podvody prováděnými prostřednictvím Facebooku. Scénář je stále stejný: podvodník osloví klienta pod profilem někoho z jeho přátel s žádostí o zaslání nějakého finančního obnosu (obvykle ve výši 30 až 50 Kč). Klientovi následně přes Facebook pošle odkaz na platební bránu a požádá ho o vyplnění údajů k jeho internetovému bankovnictví. Pokud klient údaje vyplní, podvodník je okamžitě zneužije. Aby se podvodník dostal k potvrzovací SMS zprávě, sdělí klientovi, že má nějaký problém s telefonem, a požádá, jestli si může nechat poslat autorizační SMS na telefon klienta s tím, aby mu ji klient následně přeposlal. Pokud tak klient učiní, může přijít o daleko vyšší částku. Skutečný majitel profilu, kterým podvodník klienta osloví, o podvodu pravděpodobně vůbec netuší.

Česká spořitelna varuje své klienty před podvody na Facebooku
Česká spořitelna opět varuje své klienty před podvody prováděnými prostřednictvím Facebooku. Scénář je stále stejný: podvodník osloví klienta pod profilem někoho z jeho přátel s žádostí o zaslání nějakého finančního obnosu (obvykle ve výši 30 až 50 Kč). Klientovi následně přes Facebook pošle odkaz na platební bránu a požádá ho o vyplnění údajů k jeho internetovému bankovnictví. Pokud klient údaje vyplní, podvodník je okamžitě zneužije. Aby se podvodník dostal k potvrzovací SMS zprávě, sdělí klientovi, že má nějaký problém s telefonem, a požádá, jestli si může nechat poslat autorizační SMS na telefon klienta s tím, aby mu ji klient následně přeposlal. Pokud tak klient učiní, může přijít o daleko vyšší částku. Skutečný majitel profilu, kterým podvodník klienta osloví, o podvodu pravděpodobně vůbec netuší.

Novinky eABM

Porovnání nabídky domácích bezpečnostních produktů od Firmy ESET a Bitdefender
V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.

Blíží se konec Google Universal Analytics
Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?