Facebook definitivně ruší sdílení přihlášení

Facebook definitivně ruší sdílení přihlášení

Facebook definitivně ruší sdílené, tzv. šedé účty, pro správů firemních stránek a reklam. Tyto účty budou zrušeny k 16.2., od této doby se pomocí těchto účtu již nepřihlásíte.

 

Sdílené přihlášení

Sdílené přihlášení, které se někdy nazývá šedý účet nebo firemní účet, je typ přihlašovacích údajů pro Facebook, které vám umožňují spravovat stránku nebo reklamní účet bez nutnosti založení osobního profilu na Facebooku. Většina lidí, kteří mají sdílená přihlášení, je používají výhradně pro pracovní účely a někdy tyto účty sdílí s více lidmi.

V minulosti byla sdílená přihlášení vytvořena týmem podpory služby Facebook pro správce stránek a inzerenty. Protože sdílená přihlášení nejsou spojena s osobními profily na Facebooku, nemají ani vybrané příspěvky nebo Timeline, ani žádné přátele.

Mějte na paměti, že pokud spravujete stránku nebo reklamní účet, není už možné vytvořit nové sdílené přihlášení. Namísto toho byste měli použít nástroj Business Manager.

 

Pokud nezníte Business Manager, můžete využít naše školení, které Vás s tímto seznámí a naučí plně využívat.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Dan Bača | 18. květen 2022

V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.

Václav Dobiáš | 9. květen 2022

Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?