Facebook definitivně ruší sdílení přihlášení

Facebook definitivně ruší sdílení přihlášení

Facebook definitivně ruší sdílené, tzv. šedé účty, pro správů firemních stránek a reklam. Tyto účty budou zrušeny k 16.2., od této doby se pomocí těchto účtu již nepřihlásíte.

 

Sdílené přihlášení

Sdílené přihlášení, které se někdy nazývá šedý účet nebo firemní účet, je typ přihlašovacích údajů pro Facebook, které vám umožňují spravovat stránku nebo reklamní účet bez nutnosti založení osobního profilu na Facebooku. Většina lidí, kteří mají sdílená přihlášení, je používají výhradně pro pracovní účely a někdy tyto účty sdílí s více lidmi.

V minulosti byla sdílená přihlášení vytvořena týmem podpory služby Facebook pro správce stránek a inzerenty. Protože sdílená přihlášení nejsou spojena s osobními profily na Facebooku, nemají ani vybrané příspěvky nebo Timeline, ani žádné přátele.

Mějte na paměti, že pokud spravujete stránku nebo reklamní účet, není už možné vytvořit nové sdílené přihlášení. Namísto toho byste měli použít nástroj Business Manager.

 

Pokud nezníte Business Manager, můžete využít naše školení, které Vás s tímto seznámí a naučí plně využívat.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 13. srpen 2020

Akční nabídka pro měsíc prosinec.

Václav Dobiáš | 25. listopad 2020

Společnost Google vylepšila svou aplikaci Google Ads, pomocí které můžete spravovat své kampaně a získávat tak rychlý náskok před konkurencí. Díky novým funkcím můžete rychle sledovat a reagovat na výkon svých reklamních kampaní.

Tomáš Musil | 22. listopad 2020

Bohužel některá současná opatření v souvislosti s pandemií COVID 19 přinášejí poměrně složité požadavky pro obchody a veřejné prostory. Podívejte se, jak s námi můžete efektivně a levně vyřešit kontrolu počtu zákazníků ve vaší provozovně, případně jak automatizovaně měřit návštěvníkům teplotu.