Do schránek Seznam.cz Email denně míří, po prvním filtrování, přes 80 milionů zpráv. Zhruba 80 % z nich má povahu obchodního sdělení a 10 % z nich z důvodu nesplněných podmínek etického kodexu e-mailingu míří rovnou do spamu. „Často se tak stává, že se lidé mezi jednotlivými zprávami špatně orientují a v záplavě nejrůznějších nabídek jednoduše přehlédnou důležitý e-mail. Díky složce Hromadné budou mít nově všechny tyto newslettery na jednom místě a nic důležitého jim už neunikne,“ řekl David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.
Do hromadné pošty nebudou „padat“ transakční e-maily (zprávy od bank), potvrzení o registraci či nejrůznějších objednávkách. Zprávy ručně přesunuté do složky „Hromadné“ budou primárně chodit tam. To platí i v opačném případě. „Pokud se lidem tato novinka nebude líbit, lze ji jednoduše v nastavení vypnout, stejně jako automatické mazání zpráv starší 90 dnů,“ doplnil Finger.