Seznam.cz Email nově nabízí třídění hromadné pošty

Seznam.cz Email nově nabízí třídění hromadné pošty

Po několikaměsíčním testování spouští Seznam.cz Email novou složku nazvanou „Hromadné“. V ní majitelé e-mailových účtů nově nalezou veškeré newslettery či reklamní sdělení.

Do schránek Seznam.cz Email denně míří, po prvním filtrování, přes 80 milionů zpráv. Zhruba 80 % z nich má povahu obchodního sdělení a 10 % z nich z důvodu nesplněných podmínek etického kodexu e-mailingu míří rovnou do spamu. „Často se tak stává, že se lidé mezi jednotlivými zprávami špatně orientují a v záplavě nejrůznějších nabídek jednoduše přehlédnou důležitý e-mail. Díky složce Hromadné budou mít nově všechny tyto newslettery na jednom místě a nic důležitého jim už neunikne,“ řekl David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.

Do hromadné pošty nebudou „padat“ transakční e-maily (zprávy od bank), potvrzení o registraci či nejrůznějších objednávkách. Zprávy ručně přesunuté do složky „Hromadné“ budou primárně chodit tam. To platí i v opačném případě. „Pokud se lidem tato novinka nebude líbit, lze ji jednoduše v nastavení vypnout, stejně jako automatické mazání zpráv starší 90 dnů,“ doplnil Finger.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. kvě 2025

V dnešních novinkách Microsoft Teams najdete novinky nejen za duben, ale i novinky, které Microsoft představil na konferenci Enterprise Connect 2025. Můžete se tak těšit na opravdu hodně zajímavých novinek. 

Petra Pachová | 7. kvě 2025

V dnešní digitální době, kdy se většina komunikace a obchodních transakcí přesouvá do online světa, se stává klíčovým nástrojem pro zajištění bezpečnosti a právní platnosti dokumentů digitální podpis. Remotesign je služba, která uživatelům umožňuje podepisování dokumentů na dálku, bez potřeby osobní přítomnosti nebo složitých postupů. 

František Fajna | 30. duben 2025

Phishing je podvodná metoda, kdy se útočník snaží získat vaše citlivé informace (hesla, čísla platebních karet apod.) tím, že se vydává za důvěryhodnou osobu nebo instituci. Často se používají e-maily, SMS (Smishing) nebo webové stránky, které vypadají legitimně.