Seznam.cz Email zpřísňuje svoji antispamovou politiku. Nově přidává nutnost identifikace domény pomocí DKIM

Seznam.cz Email zpřísňuje svoji antispamovou politiku. Nově přidává nutnost identifikace domény pomocí DKIM

Služba Seznam.cz Email od 1. dubna zpřísní svoji antispamovou politiku. Nově veškerá hromadná korespondence, která nebude obsahovat platný digitální podpis DKIM, bude automaticky vyhodnocována jako spam.

Téměř 80 % všech zpráv mířících do emailových schránek na Seznam.cz je nevyžádaná pošta. Po nedávném zveřejnění „Etického kodexu e-mailingu“ zpřísňuje Seznam.cz boj proti nevyžádané poště prostřednictvím technologie DKIM (DomainKeys Identified Mail). „Platný DKIM se tak stane nutnou, nikoliv však postačující, podmínkou k úspěšnému doručení hromadné pošty zasílané do schránek Seznam.cz. Na zprávy s platným digitálním podpisem budou samozřejmě aplikovány další mechanismy antispamové kontroly tak jako doposud,“ popisuje David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email. Absence digitálního podpisu DKIM může způsobit nárůst v množství hromadné pošty, která bude vyhodnocena jako spam, již před hraničním termínem 1. dubna 2015. Za účelem minimalizace případných problémů proto doporučujeme marketérům začít tuto technologii používat co nejdříve.

Kromě zavedení technologie DKIM bychom také rádi doporučili nasazení jednoduchého schvalovacího systému SPF (Sender Policy Framework). „V neposlední řadě by marketéři neměli zapomínat na náš vlastní nástroj Feedback loop pomáhající zvyšovat relevanci e-mailových databází odesílatelů hromadné pošty a zacílit jejich sdělení pouze na ty schránky, které o daný obsah mají skutečně zájem,“ doplnil Finger.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 27. květen 2022

Akční nabídka pro měsíc červen 2022.

Dan Bača | 18. květen 2022

V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.

Václav Dobiáš | 9. květen 2022

Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?