Výpadek 23.10.2014

Výpadek 23.10.2014

Vážení klienti, na straně sítě UPC došlo k problému, což se projevilo v peeringu s naším autonomním systémem. Protistranu jsme ihned informovali, aby si problém na své síti vyřešili. Z tohoto důvodu mohlo být spojení k nám do sítě v čase 19:18 až 19:37 hůře dostupné ze sítě UPC (vše ostatní bylo OK). Technický tým eABM

Vážení klienti,

na straně sítě UPC došlo k problému, což se projevilo v peeringu s naším autonomním systémem. Protistranu jsme ihned informovali, aby si problém na své síti vyřešili. Z tohoto důvodu mohlo být spojení k nám do sítě v čase 19:18 až 19:37 hůře dostupné ze sítě UPC (vše ostatní bylo OK).

Technický tým eABM

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 8. červenec 2024

S příchodem letních měsíců se zvýšenými teplotami přichází také potřeba odborné péče o vaše elektronické zařízení. Prach, který se během roku hromadí uvnitř Vašeho notebooku či počítače, může zhoršit chování Vašeho zařízení.

František Fajna | 27. červen 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

František Fajna | 26. červen 2024

Když aktualizujete nebo zrušíte položku schůzky na ploše aplikace Outlook, zobrazí se chyba konfliktu. „Jedna nebo více položek ve složce, kterou jste synchronizovali, se neshoduje"