Při startu behaviorálního cílení si inzerenti na Seznam.cz mohli vybírat mezi 24 oblastmi, které se zabývaly převážně obecnými tématy typu automobilismus, cestování, finance, rodina a další. Zájem firem o tento druh inzerce nás příjemně překvapil. Zadavatelům však postupem času přestávalo 24 oblastí stačit. Například z SME segment, kde behaviorální reklama skrývá veliký potenciál. Díky spolupráci s reklamním systémem Sklik bylo nově vytvořeno takřka 180 nových „mikro“ oblastí zájmu, které umožňují skládat větší a přesněji specifikované celky.
Výhodou nového systému tvorby a využívání cílových skupin je, že lze na základě poptávky zadavatelů tyto mikro oblasti přeskupovat, doplňovat a následně tak měnit i celé oblasti cílení.
Posun nově také přichází ve skládání cílových skupin. Například původní oblast zájmu „Ekonomika, finance a právo“ byla zaměřena hlavně na podnikatele a uživatele se vztahem k businessové sféře. Nyní je možné si tuto cílovou skupinu „postavit“ z menších, přesněji definovaných a podrobnějších segmentů.
Poslední novinkou je možnost takzvaného modelování jednotlivých oblasti zájmu, neboli nastavení vstupních parametrů (například času) pro uživatelskou cookie. Například uživatelé se zájmem o zahradničení, vaření, konkrétní druh sportu nebo literaturu. Tyto zájmy jsou dlouhodobé. Víme tedy, že je relevantní u těchto uživatelů nastavit trvání oblasti zájmu na delší časový horizont než například u uživatele, který aktuálně řeší opravu mobilního telefonu nebo hledá nejbližší autoservis.