Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Martin Holeček | 19. březen 2019

Dovolte nám informovat Vás o snídani s Microsoftem, které jsme se v minulém týdnu zúčastnili. V rámci této "pracovní snídaně" jsme Vám společně připravili ukázku praktického využití Microsoft Office 365 ve firemním prostředí a práci v týmu. Na tuto akci jsme pozvali naše klienty. Ti mohli na vlastní oči vidět zlepšení, která by jim nasazení Office 365 ve firmě přineslo. Všem zúčastněným se akce velice líbila a již zvažují implementaci Office 365 v jejich společnosti.

Dominik Fenár | 17. březen 2019

Nové notebooky Acer TravelMate B byly speciálně navrženy pro použití ve školách a na cestách. Jsou výkonné, odolají nárazu i polití a mají velkou výdrž.

Václav Dobiáš | 12. březen 2019

Chytrá domácnost zase o krok blíže - využijte funce Alexy s chytrými reproduktory Energy Smart Speakers.