Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 29. březen 2020

Jen pouhopouhý jeden den stačil k tomu, aby naši programátoři začlenili náš vstupenkový systém e-listky.cz do projektu #VašeKino, který přináší zážitek z návštěvy kina k Vám do obývacích pokojů.

Tomáš Musil | 16. březen 2020

Dovolujeme si Vás informovat o dočasných změnách v našem provozu a kontaktech na jednotlivá oddělení. Čtěte dále....

Václav Dobiáš | 8. březen 2020

EET se stalo nedílnou součástí života většiny podnikatelů a firem. Za více jak 3 roky provozu jsme řešili problémy, o kterých se nemluví, a které je nutné vyřešit do 48 hodin. Málokdo je však připraven tyto problémy řešit v takto krátkém časovém úseku.