Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 30. kvě 2025

V kontextu rostoucích požadavků na kybernetickou bezpečnost se výrobci rozhodli přijít s řešením ve formě fyzického TPM (Trusted Platform Module) čipu, který má za úkol chránit vaše data v počítači.  

František Fajna | 26. kvě 2025

Akční nabídka pro Červen 2025.

Václav Dobiáš | 22. kvě 2025

Evropská unie neustále posiluje svou kybernetickou bezpečnost a jedním z klíčových kroků je směrnice Network and Information Security (NIS2). Tato směrnice zavádí nové požadavky na ochranu kritické infrastruktury a klíčových sektorů před kybernetickými hrozbami. V dnešním článku si představíme, jak vám může s řešením NIS 2 pomoci aktivní monitoring pomocí systému Zabbix.