Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 24. říjen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.

Václav Dobiáš | 21. říjen 2025

Linux ve firemním prostředí stále obklopuje spousta mýtů, polopravd a „zaručených“ zkušeností z dob, kdy vypalování CD byla vrcholná technologie. Přitom moderní Linux už dávno není doménou ajťáků v tričku s tučňákem, ale stabilním, bezpečným a plnohodnotným systémem, který používají firmy, banky, vládní úřady i kosmické agentury. Pojďme si projít 10 nejčastějších mýtů a ukázat, proč už dávno neplatí. 

František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.