Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.
| Délka řešení | |
|---|---|
| méně než 30 min | 248 |
| méně než 60 min | 879 |
| méně než 120 min | 1027 |
| Rychlost řešení | |
| stejný den | 1140 |
| do druhého dne | 292 |
| do týdne | 363 |
Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.
Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.
| Délka řešení | |
|---|---|
| méně než 30 min | 248 |
| méně než 60 min | 879 |
| méně než 120 min | 1027 |
| Rychlost řešení | |
| stejný den | 1140 |
| do druhého dne | 292 |
| do týdne | 363 |
Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.
Akční nabídka pro Prosinec 2025 a leden 2026.
Jednou z největších kybernetických hrozeb pro firmy zůstávají phishingové útoky zaměřené na zaměstnance. Stačí jediný napadený uživatel a firmě může vzniknout značná škoda – finanční i reputační. Obrana proti těmto útokům je ve skutečnosti jednodušší, než se může zdát. Klíčové je mít uživatele, kteří umí phishing rozpoznat – nebo alespoň včas upozornit IT oddělení na podezřelé e-maily či chování.