Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Martin Holeček | 15. červenec 2019

V minulém týdnu jsme u jednoho z našich klientů řešili neobvyklou havárii - přímý zásah bleskem. Kolem 19 h se rozezvonil náš hotline telefon a obdrželi jsme zprávu, že horský penzion byl zasažen bleskem.

Pavel Vráblík | 14. červenec 2019

Český, dlouhá léta vyvíjený program Salamander od společnosti Altap zaznamenal s vydáním verze 4.0 velkou změnu. Díky spojení se společností Fine se Altap Salamander stává nyní zcela zdarma. Využít ho můžou jak domácí uživatelé tak firmy v komerčním prostředí.

Václav Dobiáš | 9. červenec 2019

Rádi bychom vám představili nový UPS Eaton 91PS, který je nástupcem osvědčeného modelu Eaton 9155.