Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 24. duben 2025

Pokud hodně fotíte nebo natáčíte videa, jistě řešíte, jak bezpečně uložit svá data. S rostoucím objemem souborů je důležité zvolit vhodný způsob zálohování. Nejčastější volbou jsou dnes externí disky – ale máte zvolit klasický HDD nebo moderní SSD? Podívejme se na jejich vlastnosti, výhody a nevýhody. 

Václav Dobiáš | 17. duben 2025

Jednou z velice málo známých metod přihlašování uživatelů, je pomocí QR kódů, které zcela zjednodušuje práci na sdílených zařízeních. Dneska si tuto metodu představíme, její výhody i případná rizika.  

Václav Dobiáš | 10. duben 2025

V době, kdy hybridní práce přechází z dočasného řešení do standardu, přichází Microsoft s inovativní platformou Microsoft Places. Tato služba, která je součástí ekosystému Microsoft Teams, není jen dalším nástrojem pro plánování schůzek, ale promyšleným řešením pro efektivní správu sdílených pracovních prostor a týmové spolupráce.