Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 15. říjen 2025

Tento měsíc vám představujeme mnoho nových funkcí v Microsoft Teams, jako například vlákna v kanálech, která vám umožňují odpovídat přímo na konkrétní zprávy, seskupovat související konverzace a zachovat kontext, aniž by došlo k narušení hlavního toku. 

Tomáš Musil | 9. říjen 2025

Datum 14.10.2025, kdy společnost Microsoft oficiálně ukončí podporu systému Windows 10, je za dveřmi a už nebudou vydávány běžné aktualizace, opravy ani nové funkce.