Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 11. září 2025

Léto přineslo velkou nálož novinek v Microsoft Teams, my vybíráme ty nejzajímavější a ty, které oceníte při každodenní práci. Určitě projděte seznam až na konec.  

Tomáš Musil | 22. červenec 2025

Již v únoru letošního roku jsem na dotaz našeho klienta řešil nevyžádané služby a maily zasílané společnosti živýkatalog.cz z mailu fakturacni@zivykatalog.cz. Klienta jsem ubezpečil, že jde o podvodné jednání a na maily nereaguje. Nicméně mi to nedalo a podíval jsem se trochu na záležitost více.

František Fajna | 25. červen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.