Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 3. prosinec 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

František Fajna | 3. prosinec 2025

Akční nabídka pro Prosinec 2025 a leden 2026.

František Fajna | 28. listopad 2025

Jednou z největších kybernetických hrozeb pro firmy zůstávají phishingové útoky zaměřené na zaměstnance. Stačí jediný napadený uživatel a firmě může vzniknout značná škoda – finanční i reputační. Obrana proti těmto útokům je ve skutečnosti jednodušší, než se může zdát. Klíčové je mít uživatele, kteří umí phishing rozpoznat – nebo alespoň včas upozornit IT oddělení na podezřelé e-maily či chování.