Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Tomáš Musil | 17. květen 2019

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých průmyslových odvětví na podporu značky zaměstnavatele a náboru nových pracovníků.

Václav Dobiáš | 15. květen 2019

LYNX přichází s novou řadou počítačů řady GRUNEX pro rok 2019. Sestavy pro rok 2019 přináší zcela nový pohled na jedinečný poměr ceny a výkonu.

Martin Holeček | 14. květen 2019

Vážení klienti, chtěli bychom Vás informovat o významném posílení páteřního spoje ve Frýdku-Místku, zajišťujícího internetovou konektivitu v Žabni. Toto posílení jsme provedli, mimo jiné, na základě našeho monitorovacího systému, jenž zaznamenal občasné snížení rychlosti a kapacity internetového spoje.