Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 21. srpen 2019

Mezi marketéry již dlouhá léta zaznívá jedna mantra - internetové stránky musí mít na začátku vždy www. Dnes si však tento mýtus vyvrátíme.

Pavel Vráblík | 18. srpen 2019

Při dnešních nárocích na funkčnost techniky je dobré mít i dokonalý přehled o stavu záložních zdrojů včetně informací o výpadcích napájení, zejména pokud jsou na záložních zařízeních připojena důležitá zařízení jako vzduchotechnika, kogenerace apod.

Dominik Fenár | 12. srpen 2019

 V dnešní době jsou SSD (Solid State Drive) zcela běžnou částí vybavení počítačů a notebooků. U silnějších sestav a ultrabooků se dokonce jedná o nezbytnou komponentu. SSD lze samozřejmě také dokoupit do stávajícího počítače či notebooku, ale jaký bude jeho přínos a na co se zaměřit při výběru toho správného?