Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 8. červenec 2024

S příchodem letních měsíců se zvýšenými teplotami přichází také potřeba odborné péče o vaše elektronické zařízení. Prach, který se během roku hromadí uvnitř Vašeho notebooku či počítače, může zhoršit chování Vašeho zařízení.

František Fajna | 27. červen 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

František Fajna | 26. červen 2024

Když aktualizujete nebo zrušíte položku schůzky na ploše aplikace Outlook, zobrazí se chyba konfliktu. „Jedna nebo více položek ve složce, kterou jste synchronizovali, se neshoduje"