Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 27. květen 2022

Akční nabídka pro měsíc červen 2022.

Dan Bača | 18. květen 2022

V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.

Václav Dobiáš | 9. květen 2022

Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?