Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 20. listopad 2025

Homeoffice se stal nejen praktickým benefitem, ale v mnoha případech standardním fungování firem. Ovšem tam, kde začíná flexibilita a pohodlí, číhá i nebezpečí zejména v oblasti kybernetické bezpečnosti.  

Václav Dobiáš | 6. listopad 2025

Říjnové novinky pro Microsoft Teams se primárně zaměřily na integraci AI. Ta přináší spoustu praktických funkcí a vylepšení, které vám zefektivni práci nejen v týmu, ale i na schůzkách. 

František Fajna | 24. říjen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.