Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 25. září 2022

Internetové prohlížeče se snaží ulehčit nám uživatelům tvorbu i pamatování hesel tím, že si je uložíme přímo do prohlížeče. Je to ale opravdu bezpečná metoda?

Václav Dobiáš | 17. září 2022

Pokud jste vášnivými uživateli Microsoft Teams aplikace v linuxu, čtěte pečlivě, protože se chystají velké změny.

Václav Dobiáš | 11. září 2022

Dnes Vám představíme dalšího správce hesel, díky kterému si budete muset pamatovat vždy jen jednou jediné heslo.