Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 29. červenec 2021

Pro Muzeum hlavního města Prahy jsme nachystali nový vstupenkový systém, který zajišťuje prodej vstupů do všech objektů této organizace.

Václav Dobiáš | 23. červen 2021

Vážení klienti, zachytili jsme SMS SPAM, kdy se odesilatel vydává za ČSOB, rozesílá informaci o blokaci úču s cílem získat Vaše přihlašovací údaje a kompletní přístup k bankovnímu účtu.

Václav Dobiáš | 6. červen 2021

Připravili jsme pro Vás speciální nabídku na produkty ESET, které od nás nově získáte s exkluzivní slevou 15 %.