Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 6. červenec 2020

V dnešním moderním světě technologií potřebuje každý, kdo podniká dát o sobě vědět. Využijte naší nabídky na moderní vizitkový web funkční i na mobilních telefonech.

Václav Dobiáš | 2. červenec 2020

Akční nabídka pro celé léto 2020.

Václav Dobiáš | 21. červen 2020

Jak jste se mohli dozvědět v nedávném článku, či na sociálních sítích, přestěhovali jsme se na novou adresu. Stěhování s sebou přineslo spoustu novinek, které postupně představíme. Dnes začneme s představením naší nové prodejny a příjmem servisních případů.