Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Petra Pachová | 5. únor 2023

Hledáte notebook na práci, pro děti do školy či počítač pro celou rodinu? U nás si rozhodně vyberete z širokého sortimentu kvalitního a ověřeného zboží za super ceny.

René Viznar | 29. leden 2023

Prosákly specifikace 4nm grafik Ada, které Nvidia chystá pro herní notebooky. Přes pokroky v efektivitě budou zase o něco hřejivější a žravější.

Tomáš Musil | 22. leden 2023

Platnost vaší zkušební verze končí – Microsoft Teams Exploratory Trial