Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Tomáš Musil | 19. listopad 2019

Jak jsme slibovali, přinášíme Vám pár informací o kterých jsme se dozvěděli na odborných konferencích v minulém týdnu. Přinášíme Vám tak pár tipů pro modernizaci a nákupy.

Mynář Petr | 10. listopad 2019

UniFi přišlo s elegantním řešením a prevencí proti nežádoucím útokům. Povýšilo své zařízení UniFi Gateway o modul Threat Management. Bezpečnostní brána UniFi Security Gateway je hlavní řídící prvek ovládaný pomocí UniFi Controller, který slouží jako

Martin Holeček | 5. listopad 2019

Jednou z nejzákeřnějších hrozeb, se kterou se neustále setkáváme je ransomware. Ransomware je v podstatě vyděračský software. Je to škodlivá aplikace, která se Vám různými způsoby dostává do počítače.