Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.
Délka řešení | |
---|---|
méně než 30 min | 248 |
méně než 60 min | 879 |
méně než 120 min | 1027 |
Rychlost řešení | |
stejný den | 1140 |
do druhého dne | 292 |
do týdne | 363 |
Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.
Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.
Délka řešení | |
---|---|
méně než 30 min | 248 |
méně než 60 min | 879 |
méně než 120 min | 1027 |
Rychlost řešení | |
stejný den | 1140 |
do druhého dne | 292 |
do týdne | 363 |
Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.
Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.
Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.