Umožňuje vytvářet seznamy úkolů, přiřazovat úkoly členům týmu, úkoly lze i komentovat a vkládat např. do něj i přílohy. Úkolům lze i přidávat/upravovat priority např. nízká, střední, důležitá a naléhává.
Úkolům se dají přiřazovat i stavy např. Úkol č.245 „Zaslat nabídku na terminál“, pokud se úkol již vyřizuje, tak se přidá stav „Vyřizuje se“, když se nabídka pošle, tak se úkol může přepsat na např. „Nabídka zaslána“ a do poznámek můžeme napsat klidně i čas.
Jedná se o koncept práce pomocí techniky kanban
Díky několika pohledům, jako jsou plánování, grafy a tabulky, umožňuje uživatelům snadno sledovat stav projektu a efektivně řídit pracovní postup.
K čemu slouží Microsoft Planner?
- Správa úkolů: Planner umožňuje vytvářet seznamy úkolů a přiřazovat je jednotlivým členům týmu.
- Plánování projektů: Pomocí Planneru můžete vytvářet plány projektů, stanovovat cíle a termíny a sledovat postup práce.
- Sledování stavu práce: Uživatelé mohou jednoduše sledovat stav jednotlivých úkolů a projektů, zjišťovat, co je hotovo a co ještě čeká na dokončení.
- Spolupráce v reálném čase: Díky integraci s aplikacemi Office 365 a možnosti sdílení plánů mohou členové týmu spolupracovat na úkolech a projektech v reálném čase.
- Komunikace a sdílení informací: Uživatelé mohou komunikovat a sdílet důležité informace přímo v rámci jednotlivých úkolů a projektů, což usnadňuje tok práce a eliminuje potřebu přepínat mezi různými aplikacemi.
Pro koho je Planner určený?
- Týmy a pracovní skupiny ve firmách a organizacích.
- Projektoví manažeři a koordinátoři.
- Jednotlivci, kteří potřebují organizovat své úkoly a plány.
- Společnosti všech velikostí, od malých podniků po velké korporace.
Chcete se o službě Microsoft Planner dozvědět více nebo pomoci s nasazením?
Kontaktujte naše obchodní oddělení telefonicky 777 027 509 nebo mailem obchod@eabm.cz a naši Microsoft specialisti, Vám rádi zodpoví Vaše dotazy.