Docházkový systém
V jednoduchosti je krása a aplikace Směny v Microsoft Teams mohou být jednoduchým docházkovým systémem, ve kterém si zaměstnanci klasicky zapisují příchod, odchod a přestávky. Skvěle toto funguje v mobilním telefonu, kde je vše na jeden klik.
Tímto jednoduchým řešením můžete zcela nahradit papírovou docházku či jiné elektronické řešení.
Pokud máte jednu pobočku, lze nastavit i GPS souřadnice a Microsoft automaticky hlídá, zda si zaměstnance potvrzuje příchod a odchod v práci.
Největším benefitem je export docházky pro účetní. Data se exportují do Excelu a tento export je naprosto detailní. Aby se, ale data již nemusel nějak dál zpracovávat, export obsahuje detailní kontingenční tabulky a vše je hezky a přehledně sečteno a připraveno pro Vaši účetní.
Plánování směn
Pokud Vaše firma potřebuje plánovat směny, je tento systém na to skvěle připraven. Svůj pracovní tým si můžete rozdělit do skupin (pokladní, skladníci, administrativa). Díky tomu budete mít okamžitý přehled nad vykrytím jednotlivých směn a nestane se Vám, že na směně bude chybět např. Pokladní.
Kromě toho můžete v rámci jednotlivých směn, rozdělovat práci do jednotlivých bloků a plánovat tak i pokrytí obědových pauz. Jednotlivé směny můžete jednoduše kopírovat nejen mezi dny, ale i dalšími pracovníky.
Toto řešení má své PRO i pro pracovníky. Ti mohou jednoduše žádat o volno či prohození směny.
Zaujalo Vás toto řešení?
Obraťte se na naše Microsoft specialisty, kteří Vám možnosti Microsoft Teams představí a pomohou nastavit procesy Vám přímo na klíč. Kontaktujte nás na obchod@eabm.cz nebo telefonicky 777 027 509.