Šablona schůzky virtuálních týmů v kalendáři Teams pro externí schůzky
Plánovači mohou přímo z kalendáře Teams vytvořit externí schůzku pomocí šablony schůzky Virtual Appointments Teams. Šablona má známé vlastnosti základní schůzky Teams, ale je vybavena vlastními poli, která jsou přizpůsobena pro personalizované externí schůzky mezi podniky a zákazníky (B2C). Zaměstnanci tak získají bezproblémovou zkušenost se schůzkami, aniž by museli nastavovat, učit se nebo spravovat nové nástroje. Šablona také stanovuje rutinní průběh plánování, ale s cennými funkcemi B2C, jako je pozvánka na schůzku na míru pro externí hosty, možnost připojit se na libovolném zařízení, aniž by bylo nutné nejprve instalovat aplikaci Teams, a vstupní hala před schůzkou, do které mohou hosté vstoupit před jejím zahájením. Bezproblémovou externí schůzku vytvoříte tak, že přejdete do kalendáře Teams, vyberete rozbalovací nabídku vedle tlačítka "Nová schůzka" a zvolíte možnost "Virtuální schůzka".
Multitasking s režimem Picture in Picture na iPhonu/iPadu
V novém režimu obraz v obraze pro iOS můžete okno schůzky Teams upravit prsty do různých velikostí a umístit jej na zvolené místo na obrazovce. Tato možnost se automaticky zpřístupní, když během schůzky přejdete mimo aplikaci Teams. To usnadňuje používání jiných aplikací ve stejnou dobu a umožňuje multitasking na mobilním zařízení se systémem iOS během schůzky.
Podpora zařízení se systémem Android na portálu Teams Rooms Pro Management
Portál Teams Rooms Pro Management nyní registruje, monitoruje a hlásí zařízení se systémem Android. S portálem Teams Rooms Pro získáte systém správy zařízení pro více operačních systémů a značek s platformou poháněnou umělou inteligencí, která umožňuje proaktivní správu pro snadný přístup k přehledům a zprávám, správu inventáře a přehledy o používání zařízení Teams Rooms se systémem Android i Windows.
Díky nové podpoře zařízení se systémem Android můžete snadno spravovat zařízení se systémem Windows i Android z portálu pro správu Teams Rooms Pro. Zařízení se systémem Android, včetně dotykových konzolí, jsou nyní viditelná se základními signály monitorování stavu. Některé z dostupných akcí zahrnují vzdálený restart¹ a shromažďování kompletní historie protokolů pro snadnější řešení problémů. Viditelná nastavení zařízení² zahrnují ID zařízení, značku, model, sériové číslo, IP adresu, verzi aplikace Microsoft Teams Rooms, verzi firmwaru, verze agentů a verze aplikace Company Portal.
Spuštění chatu Teams s distribučními skupinami, skupinami zabezpečení s podporou pošty a skupinami Microsoft 365
Organizace používají distribuční skupiny, skupiny Microsoft 365 nebo skupiny zabezpečení ke spolupráci, komunikaci a sdílení organizačních znalostí a pracovních postupů v širokém měřítku. Nyní je možné tyto skupiny okamžitě oslovit prostřednictvím chatu Teams. Uživatelé služby Teams budou moci vyhledávat, vybrat skupinu a začít chatovat s jejími členy. Správci mohou tuto možnost chatu se skupinami vypnout v centru pro správu aplikace Teams.
Plánování zasílání návrhů s Viva Insights
Udržení rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem často vyžaduje vytvoření zdravých pracovních návyků. Pokud potřebujete odeslat zprávu v chatu kolegovi, jehož pracovní doba se liší od vaší, jakmile začnete psát zprávu do pole pro sestavení chatu, automaticky se vám zobrazí naplánované návrhy odeslání pomocí nástroje Viva Insights. Jediným kliknutím můžete odeslat zprávu chatu s jistotou, že bude doručena na začátku pracovní doby vašeho kolegy.
Zmínit všechny v chatu
Podobně jako lze při použití funkce @ zmínit jednotlivce v chatu mají nyní uživatelé novou možnost upozornit všechny ve skupinovém chatu jedinou zprávou. Když uživatel zadá @ everyone, obdrží oznámení všichni účastníci chatu najednou, čímž odpadá nutnost uvádět jméno @ každé osoby zvlášť.
Upozornění na zmeškaný hovor v kanálu aktivit
Nyní máte možnost zavolat zpět na zmeškaný hovor přímo z kanálu aktivit v týmech jednoduchým kliknutím na tlačítko "volat". Jedním kliknutím tak rychle zahájíte hovor.