Komplexní služba s I.CA certifikáty:
- Poradenství s výběrem certifikátu
- Vytvoření žádosti o I.CA certifikát
- Ověření totožnosti klienta a vystavení certifikátu
- Export certifikátu na přenosný USB flashdisk nebo čipovou kartu
- Instalace certifikátu do PC nebo Notebooku klienta
- Zaškolení
Cena služby:
1210 Kč
Službu si můžete objednat
E-mailem na helpdesk@eabm.cz, telefonicky na 558 644 011 nebo osobněna na adrese eABM s.r.o., Dvořákova 730 ve Frýdku-Místku.
Jaké certifikáty jsou a k čemu slouží?
Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis - CZ
Kvalifikované certifikáty jsou určeny pro komunikaci občanů s orgány veřejné moci, současně se využívají také pro komerční účely. Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis je možné využít k vytváření elektronického podpisu a jeho ověřování.
Vydávají se tyto druhy:
- Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis – osobní
- Je určen pro fyzické osoby, do certifikátu lze zadat osobní údaje žadatele.
- Je vydáván na Registrační autoritě I.CA základě předložení:
- vytvořené elektronické žádosti
- platného občanského průkazu nebo pasu a dalšího dokladu totožnosti.
- Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis – zaměstnanecký/OSVČ
- Je určen pro fyzické osoby zaměstnance nebo OSVČ, do certifikátu lze zadat také název a IČ firmy.
- Je vydáván na Registrační autoritě I.CA základě předložení:
- vytvořené elektronické žádosti
- platného občanského průkazu nebo pasu a dalšího dokladu totožnosti
- doložení existence společnosti ne starší 6 měsíců (výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list, potvrzení ČSU o registraci a přidělení IČ..)
- potvrzení o zaměstnaneckém poměru (pokud se nejedná o jednatele firmy
- Kvalifikovaný certifikát pro elektronickou pečeť
- Je určen pro právnické osoby.
- Je vydáván na Registrační autoritě I.CA základě předložení:
- vytvořené elektronické žádosti
- platného občanského průkazu nebo pasu a dalšího dokladu totožnosti
- doložení existence společnosti ne starší 6 měsíců (výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list, potvrzení ČSU o registraci a přidělení IČ..)
- dokument opravňující k jednání za společnost (plná moc, jmenovací listina jednatele, popřípadě obojí)
Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis - SK:
Kvalifikované certifikáty jsou určeny pro komunikaci občanů s orgány veřejné moci na Slovensku, současně se využívají také pro komerční účely. Kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis je možné využít k vytváření elektronického podpisu a jeho ověřování.
Komerční certifikáty
Komerční certifikáty mají svoji významnou úlohu především tam, kde nelze s ohledem na platnou legislativu využít kvalifikované certifikáty. Je vhodný pro obchodní použití mimo oblast komunikace s orgány veřejné moci, na které se vztahuje povinnost využívat certifikáty kvalifikované. Nejčastěji se používá v komunikaci mezi komerčními subjekty pro šifrování a autentizaci. Jedná se především o neanonymní přístup na webové servery a předávání šifrovaných dat, jak e-mailovou poštou, tak prostřednictvím webových formulářů.
Vydávají se tyto druhy:
- Osobní komerční certifikát
- Je určen pro fyzické osoby, do certifikátu lze zadat osobní údaje žadatele.
- Je vydáván na Registrační autoritě I.CA základě předložení:
- vytvořené elektronické žádosti
- platného občanského průkazu nebo pasu.
- Zaměstnanecký komerční certifikát
- Je určen pro fyzické osoby, do certifikátu lze zadat k údajům žadatele také identifikaci zaměstnavatele, pozici ve firmě apod.
- Je vydáván na Registrační autoritě I.CA základě předložení:
- vytvořené elektronické žádosti
- platného občanského průkazu nebo pasu
- doložení existence společnosti ne starší 6 měsíců (výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list, potvrzení ČSU o registraci a přidělení IČ..)
- potvrzení o zaměstnaneckém poměru
- Komerční identitní certifikáty
- Komerční identitní certifikát ve spojení s čipovou kartou řady Starcos 3.7 slouží k vytvoření kvalifikovaného prostředku na úrovni záruky VYSOKÁ.
- Tento kvalifikovaný prostředek je možné získat pouze při osobní návštěvě registrační autority I.CA.
Můžete také využít balíček služeb:
- Twins - obsahuje kombinaci kvalifikovaného a komerčního certifikátu
- TWINS – osobní
- TWINS – zaměstnanecký/OSVČ
- Identitní Twins – obsahuje kombinaci kvalifikovaného a komerčního identitního certifikátu
- TWINS – osobní
- TWINS – zaměstnanecký/OSVČ
- I.CA Premium - obsahuje kombinaci kvalifikovaného a komerčního certifikátu s čipovou kartou a čtečkou.
Kvalifikovaná a archivní elektronická časová razítka
Elektronické časové razítko potvrzuje existenci elektronického dokumentu/souboru v konkrétním čase. Připojuje se k těmto dokumentům jako důkaz, že v daném čase a v dané podobě existovaly. Spojení nezpochybnitelného časového údaje a konkrétních dat je nepostradatelné zejména pro účely jejich zpětného ověření. Časové razítko lze připojit též k elektronickému podpisu.
Časová razítka I.CA je možné použít buď jako standardní časová razítka, nebo jako službu Archivních časových razítek, případně službu ArchiveTime TSA.
Časová razítka jsou plně funkční a otestována v mnoha aplikacích a informačních systémech, např. I.CA Secom, Adobe Acrobat, Adobe LiveCycle, Adobe Pro, DigiSeal Office, PDF-Xchange, JSignPDF, podepsatPdf (TOPSPIN), LongTermValidator, informační systém datových schránek (ISDS), systémy elektronického bankovnictví, spisové služby, e-fakturace, e-podatelny, důvěryhodná úložiště (archívy), bankovní řešení, IS v oblasti justice a advokacie atd.
Také můžete využít nákup čipových karet a čteček s I.CA certifikátem