Automatická aktualizace kontaktů (Enterprise)
Všechny kontakty, patřící do Vaší organizace jsou nyní automaticky aktualizované z centrálního adresáře, abyste měli kontakty vždy v aktuální podobě.
Uživatelé zároveň mohou ručně vybrat údaje, které se nebudou automaticky aktualizovat.
Organizujte kontakty jednoduše do kategorií
Microsoft se odklání od pro něj standardního třídění kontaktů do složek a přináší nový moderní a především snadný způsob organizace Vašich kontaktů. Toto členění se podobá štítkům, na které jste možná zvyklí z Gmailu a i zde můžete vybrat více kategorií najednou.
Nadefinované kategorie se zobrazují přehledně v levém sloupci.
Nový editor kontaktů
Nový editor kontaktů umožňuje vytvářet, aktualizovat a kategorizovat kontakty a spravovat je z e-mailu, kalendáře a adresáře, takže se můžete soustředit na svou hlavní práci a zároveň spravovat kontakty.
Pokud používáte Microsoft Outlook Web jsou tyto změny na první pohled malé, ale zato velmi důležité. Dokáží jednoduše zefektivnit práci s Vašimi kontakty.