Jak posílat úkoly na helpdesk aneb Proč nám občas trvá, než odpovíme

Jak posílat úkoly na helpdesk aneb Proč nám občas trvá, než odpovíme

Náš helpdesk, který pomáhá řešit všechny Vaše požadavky a úkoly doslova 24 hodin denně, zvládá zpracovat desítky požadavků a to s neuvěřitelným reakčním časem 5 minut. Občas se však stane, že se nějaký požadavek “zatoulá” a k řešení Vašeho požadavku se dostaneme až později.

 

Požadavky k nám mohou doputovat několika způsoby.

 1. Emailem

Nejjednodušším způsobem, jak nám zadat Váš požadavek je zaslání e-mailu na helpdesk@eabm.cz, kdy je požadavek automaticky zpracováván a zapsán do našeho informačního systému. O přijetí úkolu jste automaticky informováni emailem.

Tento způsob upřednostňujeme, díky maximálního množství informací, které nám můžete ihned zadat.

Co by měl e-mail s požadavkem obsahovat?

  • E-mail vždy musí obsahovat předmět, jinak není našim systémem zpracován
  • Popis problému
  • Kontaktní telefon, abychom Vás případně mohli kontaktovat s dalšími dotazy zpět

V případě, kdy se jedná o prioritní problém a potřebujete jej vyřešit okamžitě, prosíme zavolejte na tel. číslo 777 027 509 a sdělte tento fakt našim pracovníkům. Ti se tak mohou začít věnovat Vašemu problému ihned.

 

2. Telefonicky na 777 027 509

Dalším způsobem, jak nám zadat Váš požadavek, je telefonicky na čísle 777 027 509. V případě, že je číslo obsazené, či jej v danou chvíli nikdo nezvedá, nezoufejte. V co nejkratším čase Vám zavoláme zpátky.

Náš pracovník se vyptá na všechny důležité informace a vezme si na Vás veškeré kontaktní údaje.

 

3. Zapsáním požadavku do informačního systému

Naši outsourcing klienti mají ještě jednu možnost, jak zadat požadavek, a to přímým zápisem do našeho informačního systému. Zde také vidí veškeré otevřené, ale i uzavřené úkoly a požadavky včetně dalších možností.

 

Proč se tedy občas Váš požadavek zatoulá?

Občas se stává, že místo zadání požadavku oficiálním cestou je požadavek zaslán na e-mail konkrétního technika. Technici během dne primárně řeší požadavky zapsané do helpdesku (máme na to vytvořený speciální dashboard, ve kterém sledujeme nové požadavky, aktuální řešení a již vyřešené požadavky). Může se stát, že technik zabývající se aktivně jiným požadavkem nemusí e-mail zaregistrovat hned a místo přiřazení Vašeho problému jinému technikovi nastane prodleva, než technik Váš email objeví.

 

Požadavky řešíme v co nejkratším čase!

Našim cílem je řešit všechny Vaše požadavky v co nejkratším čase. Rekční čas máme opravdu neuvěřitelný – požadavky začínáme řešit do 5 minut od zapsáni do našeho informačního systému. Většinu požadavků pak vyřešíme do 24 hodin – tím naši technici lámou veškeré myslitelné rekordy.

Pokud chcete, abychom Vše požadavky řešili v co nejkratším čase, je nutné zadávat Vaše požadavky některým z výše uvedených způsobů. Máme tým plný zkušených techniků a běžně se stává, že Vaše požadavky neřeší opakovaně pouze jeden technik. Dopředu proto díky zastupitelnosti nevíte, který z techniků bude Váš požadavek řešit.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 11. listopad 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.

Václav Dobiáš | 30. říjen 2024

Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.

Václav Dobiáš | 22. říjen 2024

Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.