Jak posílat úkoly na helpdesk aneb Proč nám občas trvá, než odpovíme

Jak posílat úkoly na helpdesk aneb Proč nám občas trvá, než odpovíme

Náš helpdesk, který pomáhá řešit všechny Vaše požadavky a úkoly doslova 24 hodin denně, zvládá zpracovat desítky požadavků a to s neuvěřitelným reakčním časem 5 minut. Občas se však stane, že se nějaký požadavek “zatoulá” a k řešení Vašeho požadavku se dostaneme až později.

 

Požadavky k nám mohou doputovat několika způsoby.

 1. Emailem

Nejjednodušším způsobem, jak nám zadat Váš požadavek je zaslání e-mailu na helpdesk@eabm.cz, kdy je požadavek automaticky zpracováván a zapsán do našeho informačního systému. O přijetí úkolu jste automaticky informováni emailem.

Tento způsob upřednostňujeme, díky maximálního množství informací, které nám můžete ihned zadat.

Co by měl e-mail s požadavkem obsahovat?

  • E-mail vždy musí obsahovat předmět, jinak není našim systémem zpracován
  • Popis problému
  • Kontaktní telefon, abychom Vás případně mohli kontaktovat s dalšími dotazy zpět

V případě, kdy se jedná o prioritní problém a potřebujete jej vyřešit okamžitě, prosíme zavolejte na tel. číslo 777 027 509 a sdělte tento fakt našim pracovníkům. Ti se tak mohou začít věnovat Vašemu problému ihned.

 

2. Telefonicky na 777 027 509

Dalším způsobem, jak nám zadat Váš požadavek, je telefonicky na čísle 777 027 509. V případě, že je číslo obsazené, či jej v danou chvíli nikdo nezvedá, nezoufejte. V co nejkratším čase Vám zavoláme zpátky.

Náš pracovník se vyptá na všechny důležité informace a vezme si na Vás veškeré kontaktní údaje.

 

3. Zapsáním požadavku do informačního systému

Naši outsourcing klienti mají ještě jednu možnost, jak zadat požadavek, a to přímým zápisem do našeho informačního systému. Zde také vidí veškeré otevřené, ale i uzavřené úkoly a požadavky včetně dalších možností.

 

Proč se tedy občas Váš požadavek zatoulá?

Občas se stává, že místo zadání požadavku oficiálním cestou je požadavek zaslán na e-mail konkrétního technika. Technici během dne primárně řeší požadavky zapsané do helpdesku (máme na to vytvořený speciální dashboard, ve kterém sledujeme nové požadavky, aktuální řešení a již vyřešené požadavky). Může se stát, že technik zabývající se aktivně jiným požadavkem nemusí e-mail zaregistrovat hned a místo přiřazení Vašeho problému jinému technikovi nastane prodleva, než technik Váš email objeví.

 

Požadavky řešíme v co nejkratším čase!

Našim cílem je řešit všechny Vaše požadavky v co nejkratším čase. Rekční čas máme opravdu neuvěřitelný – požadavky začínáme řešit do 5 minut od zapsáni do našeho informačního systému. Většinu požadavků pak vyřešíme do 24 hodin – tím naši technici lámou veškeré myslitelné rekordy.

Pokud chcete, abychom Vše požadavky řešili v co nejkratším čase, je nutné zadávat Vaše požadavky některým z výše uvedených způsobů. Máme tým plný zkušených techniků a běžně se stává, že Vaše požadavky neřeší opakovaně pouze jeden technik. Dopředu proto díky zastupitelnosti nevíte, který z techniků bude Váš požadavek řešit.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 2. červenec 2020

Akční nabídka pro celé léto 2020.

Václav Dobiáš | 21. červen 2020

Jak jste se mohli dozvědět v nedávném článku, či na sociálních sítích, přestěhovali jsme se na novou adresu. Stěhování s sebou přineslo spoustu novinek, které postupně představíme. Dnes začneme s představením naší nové prodejny a příjmem servisních případů.

Václav Dobiáš | 9. červen 2020

Přijměte naše pozvání na sérii letních koncertů, které proběhnou v malebné obci Metylovice pod záštitou Bluegrass Theatre. Lístky na všechny koncerty pak můžete jednoduše nakoupit přes náš vstupenkový systém e-listky.cz