Nečekejte, až se vám EET kasa pokazí!

Nečekejte, až se vám EET kasa pokazí!

EET se stalo nedílnou součástí života většiny podnikatelů a firem. Za více jak 3 roky provozu jsme řešili problémy, o kterých se nemluví, a které je nutné vyřešit do 48 hodin. Málokdo je však připraven tyto problémy řešit v takto krátkém časovém úseku.

I na první pohled “banální” problém může být velmi obtížné v tak krátkém časovém úseku vyřešit. Ať už se jedná o problémy s internetem, hardwarem či samotným pokladním softwarem.

Níže uvádíme pár problémů, se kterými jsme se za 4 roky poskytování EET řešení a podpory v oblasti IT setkali, a které jsme, občas s vypětím všech sil, vždy do 48 hodin vyřešili tak, aby klient neměl žádné problémy s finančním úřadem.

1. Nefunkční internet / síť

Výpadky internetových spojení, především když jsou řešeny wifi technologií, jsou poměrně časté. Většinou se však jedná o krátkodobé výpadky či výpadky, které lze vyřešit poměrně rychle a jednoduše.

Co si však počít, když “odejde” hlavní router řídící celou síť, server, pokladny a další zařízení? V tomto případě nefunguje nejen EET, ale dokonce ani pokladní systém a platební terminály. Opravit síť v tomto rozsahu nemusí být otázkou hodin.

 

2: Nefunkční počítač s EET či pokladna

Mnohem větší problém nastává v případě havárie prodejního počítače či pokladny. Většina podnikatelů či menších firem a obchodů má k dispozici pouze jednu pokladnu. Výpadek pokladny tak může zcela odstavit firmu či obchod z provozu.

Kromě toho spousta firem nemá vůbec zajištěné zálohování pokladen a nejednou se stalo, že jsme museli data z disků pracně dolovat.

 

3. Softwarové problémy a aktualizace

Stává se, že po aktualizacích operačního systému Windows již počítač nenaběhne. Běžný uživatel tento stav rozhodně nedokáže vyřešit, přestože v tu chvíli počítač potřebuje naopak nejvíce.

Kromě toho je potřeba jednou začas aktualizovat pokladní software, aby splňoval legislativní změny, či aktualizovat certifikát, aby Vám vůbec EET fungovalo. Přestože finanční správa tvrdí, že tyto úkony zvládne uživatel sám, opak je pravdou. Navíc, pokud opomenete nějakou legislativní změnu aplikovat, hrozí Vám nemalé sankce.

 

Jsme připraveni Vám vyřešit jakýkoliv IT problém, nejen s EET

Jelikož spousta malých firem a obchodů na tyto a další problémy není nijak připravena a vystavují se tak nemalým problémům, které mohou vést dokonce k omezení provozu, nabízíme službu outsourcing IT, která Vám zajistí bezproblémový chod Vaší společnosti a obchodu a především rychlé vyřešeni případných problémů.

Kromě toho budeme v rámci této služby zajišťovat zálohování Vašich nejdůležitějších dat a pravidelnou údržbu veškeré techniky, aby se prodloužila nejen životnost, ale především spolehlivost a dostupnost.

Všem klientům nabízíme vzdálenou podporu v režimu 24/7, takže jsme připraveni Vám pomoci řešit jakýkoliv problém v co nejkratším čase.

 

48 hodin je opravdu málo

Spojte se s námi a my Vám vždy zajistíme nejen servis Vaší EET poklady do 48 hodin, ale postaráme se o veškeré Vaše IT. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat buď telefonicky na 777 027 509 nebo emailem ba info@eabm.cz

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 11. listopad 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.

Václav Dobiáš | 30. říjen 2024

Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.

Václav Dobiáš | 22. říjen 2024

Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.