I na první pohled “banální” problém může být velmi obtížné v tak krátkém časovém úseku vyřešit. Ať už se jedná o problémy s internetem, hardwarem či samotným pokladním softwarem.
Níže uvádíme pár problémů, se kterými jsme se za 4 roky poskytování EET řešení a podpory v oblasti IT setkali, a které jsme, občas s vypětím všech sil, vždy do 48 hodin vyřešili tak, aby klient neměl žádné problémy s finančním úřadem.
1. Nefunkční internet / síť
Výpadky internetových spojení, především když jsou řešeny wifi technologií, jsou poměrně časté. Většinou se však jedná o krátkodobé výpadky či výpadky, které lze vyřešit poměrně rychle a jednoduše.
Co si však počít, když “odejde” hlavní router řídící celou síť, server, pokladny a další zařízení? V tomto případě nefunguje nejen EET, ale dokonce ani pokladní systém a platební terminály. Opravit síť v tomto rozsahu nemusí být otázkou hodin.
2: Nefunkční počítač s EET či pokladna
Mnohem větší problém nastává v případě havárie prodejního počítače či pokladny. Většina podnikatelů či menších firem a obchodů má k dispozici pouze jednu pokladnu. Výpadek pokladny tak může zcela odstavit firmu či obchod z provozu.
Kromě toho spousta firem nemá vůbec zajištěné zálohování pokladen a nejednou se stalo, že jsme museli data z disků pracně dolovat.
3. Softwarové problémy a aktualizace
Stává se, že po aktualizacích operačního systému Windows již počítač nenaběhne. Běžný uživatel tento stav rozhodně nedokáže vyřešit, přestože v tu chvíli počítač potřebuje naopak nejvíce.
Kromě toho je potřeba jednou začas aktualizovat pokladní software, aby splňoval legislativní změny, či aktualizovat certifikát, aby Vám vůbec EET fungovalo. Přestože finanční správa tvrdí, že tyto úkony zvládne uživatel sám, opak je pravdou. Navíc, pokud opomenete nějakou legislativní změnu aplikovat, hrozí Vám nemalé sankce.
Jsme připraveni Vám vyřešit jakýkoliv IT problém, nejen s EET
Jelikož spousta malých firem a obchodů na tyto a další problémy není nijak připravena a vystavují se tak nemalým problémům, které mohou vést dokonce k omezení provozu, nabízíme službu outsourcing IT, která Vám zajistí bezproblémový chod Vaší společnosti a obchodu a především rychlé vyřešeni případných problémů.
Kromě toho budeme v rámci této služby zajišťovat zálohování Vašich nejdůležitějších dat a pravidelnou údržbu veškeré techniky, aby se prodloužila nejen životnost, ale především spolehlivost a dostupnost.
Všem klientům nabízíme vzdálenou podporu v režimu 24/7, takže jsme připraveni Vám pomoci řešit jakýkoliv problém v co nejkratším čase.
48 hodin je opravdu málo
Spojte se s námi a my Vám vždy zajistíme nejen servis Vaší EET poklady do 48 hodin, ale postaráme se o veškeré Vaše IT. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat buď telefonicky na 777 027 509 nebo emailem ba info@eabm.cz