Posílení internetového spoje - Žabeň

Posílení internetového spoje - Žabeň

Vážení klienti, chtěli bychom Vás informovat o významném posílení páteřního spoje ve Frýdku-Místku, zajišťujícího internetovou konektivitu v Žabni. Toto posílení jsme provedli, mimo jiné, na základě našeho monitorovacího systému, jenž zaznamenal občasné snížení rychlosti a kapacity internetového spoje.

Ne vždy však byla snížená rychlost internetového připojení způsobena nedostatečným páteřním spojem, nýbrž dalšími faktory. Mezi tyto faktory nejčastěji patří opotřebení klientských antén, přijímačů a zejména pak i špatnými rozvody v domech či nevhodnými Wi-Fi vysílači. Jako omluvu za dosavadní občasné problémy s rychlostí internetu Vám nabízíme bezplatnou kontrolu Vašich internetových přípojek.

Kontrola bude probíhat vzdáleně z našeho monitorovacího střediska od 15. 5. 2019. Tato kontrola bude zahrnovat měření propustnosti internetové konektivity, update firmware přijímače a případně kontrolu zařízení u Vás doma. Při kontrole bude docházet k občasným výpadkům internetu.

V případě dotazů či připomínek neváhejte kontaktovat naše dohledové centrum buďto telefonicky na 777 027 509 nebo e-mailem na helpdesk@eabm.cz

S pozdravem
tým eABM

Sdílet článek:
Autor:
Martin Holeček

servisní technik / pracovník dohledového centra

 holecek.martin@eabm.cz
 +420 725 560 710

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 26. listopad 2024

Říjen přinesl několik zajímavých aktualizací, které vám opět mohou usnadnit práci s nástroji pro spolupráci. Tentokrát se zaměříme na vylepšenou správu týmů a kanálů a nový informační panel v chatu, který vám umožní rychle získat přehled o důležitých detailech.

František Fajna | 11. listopad 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.

Václav Dobiáš | 30. říjen 2024

Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.