Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 15. říjen 2025

Tento měsíc vám představujeme mnoho nových funkcí v Microsoft Teams, jako například vlákna v kanálech, která vám umožňují odpovídat přímo na konkrétní zprávy, seskupovat související konverzace a zachovat kontext, aniž by došlo k narušení hlavního toku. 

Tomáš Musil | 9. říjen 2025

Datum 14.10.2025, kdy společnost Microsoft oficiálně ukončí podporu systému Windows 10, je za dveřmi a už nebudou vydávány běžné aktualizace, opravy ani nové funkce.