Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Tomáš Musil | 16. leden 2019

Naše internetové oddělení úspěšně dokončilo další z projektů nových www stránek společnosti POL-AGRO TRADING ZT, s. r. o., která patří mezi přední dodavatele zemědělských strojů pro Českou a Slovenskou republiku.

Václav Dobiáš | 15. leden 2019

Operační systém Windows 7 byl vydán v roce 2009 a jeho základní podpora byla ukončena již v roce 2015. Aktuálně běží tzv. rozšířená podpora, která bude ukončena 14.ledna 2020 (již za rok).

Václav Dobiáš | 31. kvě 2018

Akční nabídka na leden a únor 2019.