Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Tomáš Musil | 17. květen 2019

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých průmyslových odvětví na podporu značky zaměstnavatele a náboru nových pracovníků.

Václav Dobiáš | 15. květen 2019

LYNX přichází s novou řadou počítačů řady GRUNEX pro rok 2019. Sestavy pro rok 2019 přináší zcela nový pohled na jedinečný poměr ceny a výkonu.

Martin Holeček | 14. květen 2019

Vážení klienti, chtěli bychom Vás informovat o významném posílení páteřního spoje ve Frýdku-Místku, zajišťujícího internetovou konektivitu v Žabni. Toto posílení jsme provedli, mimo jiné, na základě našeho monitorovacího systému, jenž zaznamenal občasné snížení rychlosti a kapacity internetového spoje.