Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
René Viznar | 29. leden 2023

Prosákly specifikace 4nm grafik Ada, které Nvidia chystá pro herní notebooky. Přes pokroky v efektivitě budou zase o něco hřejivější a žravější.

Tomáš Musil | 22. leden 2023

Platnost vaší zkušební verze končí – Microsoft Teams Exploratory Trial

Václav Dobiáš | 15. leden 2023

Akční nabídka pro leden a únor 2023.