Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.
Technické zázemí řešení tiketu helpdesk
Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.
Novinky eABM
Aktuální nabídka repasovaných Notebooku
Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.
Nepřetržitý monitoring a proaktivní řešení - Příklad z praxe
Jednou z našich klíčových služeb, kterou našim klientům poskytujeme, je monitoring a aktivní řešení vzniklých problémů. Dnes vám přinášíme ukázku z praxe, kdy se klienti o problému nejen nedozvěděli, ale ani je výpadek díky naší službě monitoringu nijak v provozu neomezil.
Využití plusového zápisu e-mailů v Microsoft 365
Pokud jste někdy používali Google Workspace, možná jste se setkali s možností zápisu e-mailu se znakem “+” v adrese, například dobias.vaclav+eabm@eabm.cz. Možná ale nevíte, že tato funkce je dostupná také v Microsoft 365.