Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 24. říjen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.

Václav Dobiáš | 21. říjen 2025

Linux ve firemním prostředí stále obklopuje spousta mýtů, polopravd a „zaručených“ zkušeností z dob, kdy vypalování CD byla vrcholná technologie. Přitom moderní Linux už dávno není doménou ajťáků v tričku s tučňákem, ale stabilním, bezpečným a plnohodnotným systémem, který používají firmy, banky, vládní úřady i kosmické agentury. Pojďme si projít 10 nejčastějších mýtů a ukázat, proč už dávno neplatí. 

František Fajna | 20. říjen 2025

Vážení zákazníci, dne 28.10.2025 je naše prodejna z důvodu dovolené uzavřena. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit ve středu 29.10. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.