Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 30. listopad 2021

Akční nabídka pro měsíc prosinec 2021.

Václav Dobiáš | 21. listopad 2021

Vysoké ceny energií začínají děsit většinu z nás, a proto jsme pro Vás připravili pár tipů, jak zoptimalizovat Vaši spotřebu energie s ohledem na počítače.

Marián Seltenreich | 7. listopad 2021

V minulém článku jsme se podívali na technologii G-Sync. Dneska si něco řekneme o stejné technologii, kterou vyvinula společnost AMD.