Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 4. prosinec 2025

Je libo patentek nebo cokoliv z textilní galanterie? Mrknětě na nové stránky pro maloobchodní prodejnu světoznámé značky WALDES.

František Fajna | 4. prosinec 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

František Fajna | 3. prosinec 2025

Akční nabídka pro Prosinec 2025 a leden 2026.