Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 10. duben 2025

V době, kdy hybridní práce přechází z dočasného řešení do standardu, přichází Microsoft s inovativní platformou Microsoft Places. Tato služba, která je součástí ekosystému Microsoft Teams, není jen dalším nástrojem pro plánování schůzek, ale promyšleným řešením pro efektivní správu sdílených pracovních prostor a týmové spolupráce. 

Václav Dobiáš | 3. duben 2025

Offboarding, neboli proces ukončení pracovního poměru se zaměstnancem, se často omezuje pouze na administrativní kroky, jako je předání svěřeného majetku, posledních dokumentů či vyrovnání dovolené. Z pohledu IT je však klíčové věnovat dostatek pozornosti také bezpečnosti firemních systémů a dat. Pokud by se odcházejícímu zaměstnanci ponechal přístup k interní síti, aplikacím a databázím, mohlo by to vést k ohrožení citlivých informací i narušení integrity systémů. 

František Fajna | 26. březen 2025

Akční nabídka pro Duben 2025.