Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 25. červen 2025

Akční nabídka pro Červenec a Srpen 2025.

Tomáš Unucka | 20. červen 2025

Virtualizace je technologie, která umožňuje vytvářet a spravovat virtuální verze počítačových prostředků, jako jsou servery, operační systémy, úložiště nebo síťové prostředky. Jednoduše řečeno, virtualizace vám umožňuje provozovat více operačních systémů nebo aplikací na jednom fyzickém serveru. Tato technologie zajišťuje efektivnější využití hardwaru, snížení nákladů a zjednodušení správy IT infrastruktury. 

Václav Dobiáš | 13. červen 2025

Květen byl plný novinek, které osloví především vývojáře (především novinky v integraci AI Copilot a vytváření agentů). Vyšly i novinky, které ale osloví všechny uživatele.