Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 21. říjen 2020

Aktuální pandemická situace komplikuje život všem, nejvíce pak žákům a učitelům, kteří museli nuceně přejít na distanční výuku, a přestože se učitelé maximálně snaží, prezenční výuku to nenahradí. Proto jsme se nyní rozhodli žáky i učitele podpořit.

Tomáš Musil | 18. říjen 2020

Kromě pravidelného úklidu místnosti, utírání stolů, klik a dalších míst, kterých se pravidelně dotýkáme, můžete místnost vybavit dezinfekčním UV sanitizérem vzduchu, který je určen k dezinfekci místností a předmětů, které jsou nebo by mohly být zasaženy viry a bakteriemi.

Tomáš Musil | 15. říjen 2020

Aktuální zdravotnická situace ovlivnila provoz všech firem, dokonce i nás. Přesto se nemusíte nijak bát, pracujeme na 100 % a jsme Vám zcela k dispozici.