Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk
Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

Novinky eABM
Novinky nejen ze světa IT

Grafická karta RTX 4000 Series v herních noteboocích
René Viznar | 29. leden 2023
Prosákly specifikace 4nm grafik Ada, které Nvidia chystá pro herní notebooky. Přes pokroky v efektivitě budou zase o něco hřejivější a žravější.
celý článek

MS TEAMS - Platnost vaší zkušební verze končí
Tomáš Musil | 22. leden 2023
Platnost vaší zkušební verze končí – Microsoft Teams Exploratory Trial
celý článek