Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 13. srpen 2020

Akční nabídka pro měsíc leden - únor.

Václav Dobiáš | 14. leden 2021

Vážení zákazníci, rádi bychom vám představili první skládací počítač na světě ThinkPad X1 Fold, který získal 43 ocenění CES awards. Ve společnosti eD system nabízíme i ThinkPad X1 Fold s LTE (slotem na datovou SIM kartu).

Václav Dobiáš | 12. leden 2021

Tento rok jsme aktivně pracovali na nové internetové prezentaci pro strojírenskou společnost Lakum, která již nyní patří mezi jedny z nejhezčích webů, který jsme realizovali.