Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 13. březen 2025

Měsíc únor je sice nejkratší, ale o nové aktualizace pro Microsoft Teams i tak není nouze! Tento měsíc Microsoft připravili několik opravdu inteligentních a časově úsporných funkcí. Zůstaňte v teple a projděte si všechny nové funkce!

Václav Dobiáš | 4. březen 2025

Rok 2025 se ponese nejen v ukončení podpory pro Windows 10, ale i pro další produkty jako například některé stále používané verze Microsoft Office. 

Václav Dobiáš | 26. únor 2025

Rok 2025 teprve začal a Microsoft Teams přináší řadu užitečných funkcí, které vám ušetří čas a pomohou vám efektivněji komunikovat s vašim týmem.