Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.
Technické zázemí řešení tiketu helpdesk
Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.
Novinky eABM
Novinky nejen ze světa IT
Nové WWW stránky pro společnost Sanovia a.s
František Fajna | 8. říjen 2024
Pro společnost Sanovia a.s jsme vytvořili nové, moderní webové stránky.
celý článek
Novinky v Microsoft Teams [léto 2024]
Václav Dobiáš | 24. září 2024
Po prázdninách přinášíme letní speciál novinek v Microsoft Teams. Přibylo pár opravdu skvělých funkcí, které možná začnete i denně používat.
celý článek
Nové stránky pro Muzeum studené války
František Fajna | 18. září 2024
S potěšením oznamujeme spuštění nové moderní webové stránky pro Muzeum studené války v Praze, kterou jsme vytvořili v tzv. OnePage designu.
celý článek