Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 5. červen 2025

Společnost Microsoft přichází s novým konceptem komunikace v aplikaci Microsoft Teams, která má zefektivnit a především zjednodušit komunikaci. 

Václav Dobiáš | 30. kvě 2025

V kontextu rostoucích požadavků na kybernetickou bezpečnost se výrobci rozhodli přijít s řešením ve formě fyzického TPM (Trusted Platform Module) čipu, který má za úkol chránit vaše data v počítači.  

František Fajna | 26. kvě 2025

Akční nabídka pro Červen 2025.