Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 17. září 2022

Pokud jste vášnivými uživateli Microsoft Teams aplikace v linuxu, čtěte pečlivě, protože se chystají velké změny.

Václav Dobiáš | 11. září 2022

Dnes Vám představíme dalšího správce hesel, díky kterému si budete muset pamatovat vždy jen jednou jediné heslo.

Václav Dobiáš | 6. září 2022

Akční nabídka pro měsíc září 2022.