Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 8. říjen 2024

Pro společnost Sanovia a.s jsme vytvořili nové, moderní webové stránky.

Václav Dobiáš | 24. září 2024

Po prázdninách přinášíme letní speciál novinek v Microsoft Teams. Přibylo pár opravdu skvělých funkcí, které možná začnete i denně používat.

František Fajna | 18. září 2024

S potěšením oznamujeme spuštění nové moderní webové stránky pro Muzeum studené války v Praze, kterou jsme vytvořili v tzv. OnePage designu.