Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 18. prosinec 2024

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.

Václav Dobiáš | 11. prosinec 2024

Začněte si značit do kalendářů! Pravděpodobně už jste slyšeli, že podpora Windows 10 skončí 14. října 2025. Pokud musíte i po tomto datu některá zařízení s Windows 10 nadále používat, existuje řešení – zapojení těchto PC do placeného programu Extended Security Update (ESU). Díky ESU získáte přístup k důležitým bezpečnostním aktualizacím, což vám poskytne potřebný čas k přechodu na Windows 11.

František Fajna | 6. prosinec 2024

Spustili jsme nové webové stránky s moderním designem a přehlednějším uspořádáním. Nová tvář webu umožňuje snadný přístup ke všem důležitým informacím.