Nově nabízíme zřízení elektronického podpisu

Nově nabízíme zřízení elektronického podpisu

V rámci rozšiřování služeb naší společnosti nabízíme nyní možnost zřízení elektronického podpisu přímo u nás díky novému partnerství s První certifikační autoritou I.CA.

 

V dnešní době, kdy probíhá obrovské množství komunikace v elektronické formě, je téměř nutné, v rámci bezpečnosti, ověření identity. Všichni jsme zvyklí používat občanský průkaz, který v digitálním světě nahrazuje právě elektronický podpis.

Pomocí elektronického podpisu můžete podepsat dokumenty PDF, maily a zejména různé formuláře na webových portálech státní správy jako jsou finanční úřady, sociální správa, zdravotní pojišťovny, státní úřad pro kontrolu léčiv atd. Zajímavou funkcí je možnost šifrování mailů čímž 100% zabezpečíte komunikaci proti odcizení.

Protože se naše společnost zabývá i bezpečností, prošli naši pracovníci certifikací, abychom Vám mohli nabídnout zřízení elektronického podpisu přímo u nás. Teď už nemusíte jít na poštu a dlouho čekat na vyřízení.

 

Nabídka certifikátů:

CERTIFIKÁTY

bez DPH

včetně DPH

Komerční certifikát

326,45

395,00

Komerční certifikát Comfort
cena zahrnuje komerční certifikát a čipovou kartu Starcos

931,40

1127,00

Technologický (komerční serverový) certifikát
součástí služby je komerční certifikát pro získání následného technologického certifikátu

966,94

1170,00

Kvalifikovaný certifikát pro ePodpis

409,09

495,00

Kvalifikovaný certifikát pro ePodpis Comfort
cena zahrnuje kvalifikovaný certifikát a čipovou kartu Starcos

1014,05

1227,00

Systémový certifikát

644,63

780,00

Twins
služba je kombinací kvalifikovaného a komerčního certifikátu

409,09

495,00

e-Já
produkt je kombinací služby Twins a čipové karty Starcos

1001,65

1212,00

I.CA Premium
produkt je kombinací služby Twins, čipové karty Starcos a čtečky

1487,60

1800,00

I.CA Premium USB
produkt je kombinací služby Twins a USB tokenu

1487,60

1800,00

Pro informace o detailech certifikátů a objednávky elektronických podpisů pište na obchod@eabm.cz nebo volejte 558 644 011

Sdílet článek:
Autor:
Tomáš Musil

Prokurista společnosti

 musil.tomas@eabm.cz
 +420 777 027 505

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 17. duben 2025

Jednou z velice málo známých metod přihlašování uživatelů, je pomocí QR kódů, které zcela zjednodušuje práci na sdílených zařízeních. Dneska si tuto metodu představíme, její výhody i případná rizika.  

Václav Dobiáš | 10. duben 2025

V době, kdy hybridní práce přechází z dočasného řešení do standardu, přichází Microsoft s inovativní platformou Microsoft Places. Tato služba, která je součástí ekosystému Microsoft Teams, není jen dalším nástrojem pro plánování schůzek, ale promyšleným řešením pro efektivní správu sdílených pracovních prostor a týmové spolupráce. 

Václav Dobiáš | 3. duben 2025

Offboarding, neboli proces ukončení pracovního poměru se zaměstnancem, se často omezuje pouze na administrativní kroky, jako je předání svěřeného majetku, posledních dokumentů či vyrovnání dovolené. Z pohledu IT je však klíčové věnovat dostatek pozornosti také bezpečnosti firemních systémů a dat. Pokud by se odcházejícímu zaměstnanci ponechal přístup k interní síti, aplikacím a databázím, mohlo by to vést k ohrožení citlivých informací i narušení integrity systémů.