Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Seznam ukončil testování funkce Sklik Retargeting a dnes tuto funkci zpřístupnil všem inzerentům systému Sklik.

Co je Retargeting?

Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na své stránky umístíte retargetingový kód Sklik, který je unikátní pro každý účet (zobrazit si jej můžete přímo v položce Retargeting v záložce Nástroje ). Náš reklamní systém si díky němu zapamatuje, která URL každý konkrétní uživatel vašeho webu navštívil. Vy si pak vytvoříte seznamy uživatelů, kteří navštívili ta URL, jež jsou pro vás obchodně zajímavá a těmto seznamům přiřadíte odpovídající reklamní sestavy Sklik. Ty jsou poté uživatelům zobrazovány v obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů).

K čemu je Retargeting?

Díky Retargetingu můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří:

  • Prohlíželi vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili. Můžete je tak oslovit znovu, případně se speciální nabídkou.
  • Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby (např. hry k zakoupené herní konzoli, fotokurz k zakoupené zrcadlovce).
  • Pravděpodobně budou nákup opakovat. Příkladem takového typu uživatelů jsou majitelé domácích mazlíčků, kteří jim pravidelně kupují krmivo nebo uživatelé kontaktních čoček.
  • Navštívili Váš informační web a nyní jim chcete nabídnout váš hlavní produkt či službu.
  • Použili časově omezenou bezplatnou verzi vašeho produktu/služby a Vy jim chcete nabídnout plnou, placenou verzi.

 

Chcete se dozvědět více o Retargetingu?

Neváhejte a obraťte s na naše specialisty.

+420 558 644 011

info@eabm.cz

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 6. únor 2025

„Máme Excel s více jak 20 000 adresami a potřebujeme k ním dodat GPS souřadnice. Umíte to udělat nějak hromadně?“ I takový požadavek se k nám občas dostane. A ano, umíme. 

František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.