Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Seznam ukončil testování funkce Sklik Retargeting a dnes tuto funkci zpřístupnil všem inzerentům systému Sklik.

Co je Retargeting?

Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na své stránky umístíte retargetingový kód Sklik, který je unikátní pro každý účet (zobrazit si jej můžete přímo v položce Retargeting v záložce Nástroje ). Náš reklamní systém si díky němu zapamatuje, která URL každý konkrétní uživatel vašeho webu navštívil. Vy si pak vytvoříte seznamy uživatelů, kteří navštívili ta URL, jež jsou pro vás obchodně zajímavá a těmto seznamům přiřadíte odpovídající reklamní sestavy Sklik. Ty jsou poté uživatelům zobrazovány v obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů).

K čemu je Retargeting?

Díky Retargetingu můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří:

  • Prohlíželi vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili. Můžete je tak oslovit znovu, případně se speciální nabídkou.
  • Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby (např. hry k zakoupené herní konzoli, fotokurz k zakoupené zrcadlovce).
  • Pravděpodobně budou nákup opakovat. Příkladem takového typu uživatelů jsou majitelé domácích mazlíčků, kteří jim pravidelně kupují krmivo nebo uživatelé kontaktních čoček.
  • Navštívili Váš informační web a nyní jim chcete nabídnout váš hlavní produkt či službu.
  • Použili časově omezenou bezplatnou verzi vašeho produktu/služby a Vy jim chcete nabídnout plnou, placenou verzi.

 

Chcete se dozvědět více o Retargetingu?

Neváhejte a obraťte s na naše specialisty.

+420 558 644 011

info@eabm.cz

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 21. srpen 2019

Mezi marketéry již dlouhá léta zaznívá jedna mantra - internetové stránky musí mít na začátku vždy www. Dnes si však tento mýtus vyvrátíme.

Pavel Vráblík | 18. srpen 2019

Při dnešních nárocích na funkčnost techniky je dobré mít i dokonalý přehled o stavu záložních zdrojů včetně informací o výpadcích napájení, zejména pokud jsou na záložních zařízeních připojena důležitá zařízení jako vzduchotechnika, kogenerace apod.

Dominik Fenár | 12. srpen 2019

 V dnešní době jsou SSD (Solid State Drive) zcela běžnou částí vybavení počítačů a notebooků. U silnějších sestav a ultrabooků se dokonce jedná o nezbytnou komponentu. SSD lze samozřejmě také dokoupit do stávajícího počítače či notebooku, ale jaký bude jeho přínos a na co se zaměřit při výběru toho správného?