Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Sklik Retargeting – zacilte reklamu na návštěvníky svých stránek

Seznam ukončil testování funkce Sklik Retargeting a dnes tuto funkci zpřístupnil všem inzerentům systému Sklik.

Co je Retargeting?

Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na své stránky umístíte retargetingový kód Sklik, který je unikátní pro každý účet (zobrazit si jej můžete přímo v položce Retargeting v záložce Nástroje ). Náš reklamní systém si díky němu zapamatuje, která URL každý konkrétní uživatel vašeho webu navštívil. Vy si pak vytvoříte seznamy uživatelů, kteří navštívili ta URL, jež jsou pro vás obchodně zajímavá a těmto seznamům přiřadíte odpovídající reklamní sestavy Sklik. Ty jsou poté uživatelům zobrazovány v obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů).

K čemu je Retargeting?

Díky Retargetingu můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří:

  • Prohlíželi vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili. Můžete je tak oslovit znovu, případně se speciální nabídkou.
  • Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby (např. hry k zakoupené herní konzoli, fotokurz k zakoupené zrcadlovce).
  • Pravděpodobně budou nákup opakovat. Příkladem takového typu uživatelů jsou majitelé domácích mazlíčků, kteří jim pravidelně kupují krmivo nebo uživatelé kontaktních čoček.
  • Navštívili Váš informační web a nyní jim chcete nabídnout váš hlavní produkt či službu.
  • Použili časově omezenou bezplatnou verzi vašeho produktu/služby a Vy jim chcete nabídnout plnou, placenou verzi.

 

Chcete se dozvědět více o Retargetingu?

Neváhejte a obraťte s na naše specialisty.

+420 558 644 011

info@eabm.cz

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 20. říjen 2019

Správci hesel jsou bezpečnostními odborníky nejvíce doporučovanými aplikacemi, které zajistí vaši bezpečnost na internetu. Přesto stále spousta lidí váhá tento nástroj používat a často se tak vystavují mnohým internetovým hrozbám. 

Václav Dobiáš | 13. říjen 2019

Jednou z našich základních činností je zabezpečení počítačových sítí, počítačů, dat a informačních systémů. Tato zabezpečení provádíme pomocí vysoce sofistikovaných technologií, které vyžadují odborné znalosti. Dnes si ale ukážeme jak si i běžný uživatel může zkontrolovat zda bylo jeho heslo zneužito. 

Pavel Vráblík | 6. říjen 2019

Na přelomu roku skončí platnost pokladních certifikátů, které byly vydány se zavedením elektronické evidence tržeb v roce 2016. Takových certifikátů vyprší v listopadu 2019 zhruba 52 000, v únoru 2020 pak až 112 000. Pokud výměnu neplatného (expirovaného) certifikátu neprovedete, vystavujete se sankcím za nefunkční evidenci tržeb.