Nejrychlejším řešením tohoto problému je změna typu aktualizace na Testovací, kdy dojde k nahrazení modulů jejich nejnovějšími verzemi. Změnu lze provést takto:
V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5, přejděte na Aktualizace > Aktualizace a klikněte na tlačítko Vyčistit.
Poté přepněte režim aktualizace na Testovací aktualizace. Po úspěšném dokončení aktualizace a ověření, že problém již nepřetrvává, přepněte zpátky režim aktualizace na Standardní aktualizace.
Ve firemním prostředí je vhodné udělat tuto změnu prostřednictvím politiky, kdy upravíte konfiguraci klientům hromadně. V ESET Remote Administrator Console klikněte na Tools>Policymanagervyberte příslušnou politiku a nastavte v sekci Update > Profile > Settings > Update modules na Pre-release update.
Případně pokud používáte mirror, stáhněte Testovací aktualizace pomocí něj a stanice si aktualizace automaticky přeberou. V ESET Remote Administrator Console a sekci Tools > Server options > Updates nastavte typ updatu na Pre-release update a spusťte znovu aktualizaci kliknutím na Update Now.