Služba Sklik.cz přepnula inzerci z testovacího do ostrého provozu přímo na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, na domovské stránce Seznam.cz. Sklik.cz bude reklamní prostor sdílet se službou Seznam Tip, a to v přesně vymezeném prostoru, který bude upravován v závislosti na počtu inzerentů na službě Seznam Tip.
Pro zadavatele reklamy je mezi dvěma formáty zobrazované reklamy na domovské stránce zásadní rozdíl. Sklik.cz inzerci lze na rozdíl od Seznam Tipu prostřednictvím funkce Retargeting cílit a tak oslovit i uživatele, kteří již někdy navštívili stránky daného inzerenta. Klienti si nyní mohou vybrat, který z nabízených formátů reklamy jim na totožném prostoru vyhovuje, nebo zkusí rovnou obě varianty.
Dva zobrazované typy inzerce od sebe na první pohled rozpoznáte. Seznam Tip je označen slovem „Tip“ a zájemce si může další nabídky zobrazit pomocí odkazu „Další nabídky“. Na nové verzi domovské stránky si pak další nabídky Seznam Tipu zobrazí proklikem z nadpisu boxíku. Naopak inzerce, kterou zobrazí Sklik.cz, je označena slovem „Reklama“ a další nabídky u ní logicky chybí. Poslední rozdíl je patrný v obrázcích u inzerátu. Zatímco Sklik.cz zobrazuje náhled stránky, na kterou odkazuje, Seznam Tip svým obrázkem ilustruje inzerované sdělení. Veškeré inzeráty na domovské stránce prochází ručním schvalováním, a to jak bannerová a PPC reklama, tak i zmiňované nabídky v Seznam Tipu.
Vzhledem k tomu, že domovskou stránku denně navštíví v průměru více než 2 700 000 lidí, je nové využití jejího potenciálu ve smyslu cílení obsahu na uživatele dalším logickým krokem společnosti Seznam.cz.