Změna zobrazování firemních facebookových příspěvků od 1. ledna 2015

Změna zobrazování firemních facebookových příspěvků od 1. ledna 2015

Komunikujete se svými příznivci a zákazníky přes Facebook? V tom případě máme pro Vás špatnou zprávu. Od ledna 2015 hodlá facebook ukončit neplacenou komerční komunikaci facebookových stránek a přestat tak zobrazovat Vaše příspěvky na zdech lidí.

Přesněji chce skrýt veškeré ryze propagační příspěvky. Těmito příspěvky jsou označeny příspěvky, které:

  1. tlačí lidi ke koupi výrobku / nainstalování aplikace
  2. vedou návštěvníky k soutěži / akci bez vlastního obsahu
  3. používající stejný obsah z reklam

 

ukázky:

nf 1113 1
nf 1113 1

Od prvního ledna tak budou zobrazeno daleko méně komerčního obsahu.

"Jak jsme řekli dříve, zeď příspěvků je již komerční místo pro stále více lidí a firemní stránky posílají stále více komerčních příspěvků."

Facebook

 

"To, co si mnohé firmy neuvědomují je, že stránky jsou důležitým místem pro své současné i potenciální zákazníky. V říjnu téměř miliarda lidí navštívila Facebookové firemní stránky. Z těchto návštěv bylo více než 750 milionů z mobilního zařízení. Firmy by měly přemýšlet o svých facebookových stránkách jako o základě své on-line identity, nikoli jen jako službu pro publikování příspěvků. Tyto podniky, které dělají to dobře pochopit objev a komunikaci, která se stane, když lidé přijdou do svých stránkách."

Facebook

 

 Již tak malé organické zobrazení příspěvků, které se pohybuje maximálně do 10%, se tedy ještě mnohem sníží.

 

Nebude vhodnější tedy přejít na jiné sociální sítě jako Google+, Twitter, ...?

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. kvě 2025

V dnešních novinkách Microsoft Teams najdete novinky nejen za duben, ale i novinky, které Microsoft představil na konferenci Enterprise Connect 2025. Můžete se tak těšit na opravdu hodně zajímavých novinek. 

Petra Pachová | 7. kvě 2025

V dnešní digitální době, kdy se většina komunikace a obchodních transakcí přesouvá do online světa, se stává klíčovým nástrojem pro zajištění bezpečnosti a právní platnosti dokumentů digitální podpis. Remotesign je služba, která uživatelům umožňuje podepisování dokumentů na dálku, bez potřeby osobní přítomnosti nebo složitých postupů. 

František Fajna | 30. duben 2025

Phishing je podvodná metoda, kdy se útočník snaží získat vaše citlivé informace (hesla, čísla platebních karet apod.) tím, že se vydává za důvěryhodnou osobu nebo instituci. Často se používají e-maily, SMS (Smishing) nebo webové stránky, které vypadají legitimně.