Přesněji chce skrýt veškeré ryze propagační příspěvky. Těmito příspěvky jsou označeny příspěvky, které:
- tlačí lidi ke koupi výrobku / nainstalování aplikace
- vedou návštěvníky k soutěži / akci bez vlastního obsahu
- používající stejný obsah z reklam
ukázky:
Od prvního ledna tak budou zobrazeno daleko méně komerčního obsahu.
"Jak jsme řekli dříve, zeď příspěvků je již komerční místo pro stále více lidí a firemní stránky posílají stále více komerčních příspěvků."
"To, co si mnohé firmy neuvědomují je, že stránky jsou důležitým místem pro své současné i potenciální zákazníky. V říjnu téměř miliarda lidí navštívila Facebookové firemní stránky. Z těchto návštěv bylo více než 750 milionů z mobilního zařízení. Firmy by měly přemýšlet o svých facebookových stránkách jako o základě své on-line identity, nikoli jen jako službu pro publikování příspěvků. Tyto podniky, které dělají to dobře pochopit objev a komunikaci, která se stane, když lidé přijdou do svých stránkách."
Již tak malé organické zobrazení příspěvků, které se pohybuje maximálně do 10%, se tedy ještě mnohem sníží.
Nebude vhodnější tedy přejít na jiné sociální sítě jako Google+, Twitter, ...?