Ethan Zuckerman, tvůrce vyskakovacích oken se za svůj vynález omluvil

Ethan Zuckerman, tvůrce vyskakovacích oken se za svůj vynález omluvil

Tzv. pop-up (vyskakovací okna) sdělení vymyslel v druhé polovině devadesátých let americký programátor Ethan Zuckerman, který v té době pracoval pro společnost Tripod. Zde dostali s celým týmem úkol najít nové obchodní modely pro zajištění příjmů. Jedna z variant, o které mimo jiné přemýšleli, bylo zpoplatnění přístupů na webové stránky. Místo ní však byla zvolena varianta nabízení reklamy uživatelům formou pop-up oken.

www

 Nyní se Ethan Zuckerman nechal slyšet, že se za tento „nejvíce nenáviděný nástroj na internetu“, jak jej nazývá, omlouvá. Kdyby tehdy věděl, do jakého stavu se pop-up okna nakonec dostanou, tak by řádky kódu nikdy nenapsal, popisuje Zuckerman.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. únor 2020

Pro známý Beskydský pivovárek jsme dodali online prodejní systém pro prodej pivního merche a vstupenek nejen na kulturní akce. 

Tomáš Musil | 14. únor 2020

V reakci na zvýšený počet útoků na počítačové systémy nabízíme nově kurz “Kybernetické bezpečnosti” určený pro všechny uživatele počítačů. I přesto, že se neustále zvyšuje technické zabezpečení, největším rizikem zůstává uživatel, který z důvodu neznalosti problematiky může například spustit nebezpečný script, díky kterému budou vaše data odcizeny nebo zašifrovány. I proto dle statistik je 80% bezpečnostních incidentů způsobeno lidskou chybou. 

Václav Dobiáš | 9. únor 2020

Reklamní agentura informovala klienta, u zcela nového webu, že ukončuje webové služby a web je třeba převést pod jinou společnost. To vše za 30 dní. I přes spoustu problémů se nám to však podařilo a web massag.com nyní běží na našem redakčním systému