Během několika týdnů Google zveřejní podrobné instrukce, které správcům s nasazením HTTPS pomohou. Část potřebných informací už nyní naleznete v nápovědě.

Google ve vyhledávání zvýhodní šifrované stránky
Společnost Google oznámila, že pro řazení výsledků vyhledávání bude využívat další nový faktor, a to zda stránka používá šifrované spojení HTTPS. Takové stránky by měly být zvýhodněny, i když zatím jen v malé míře. Google chce tímto způsobem přimět správce, aby šifrovanou komunikaci začali brát vážně. Je proto možné, že se váha HTTPS postupem času bude zvyšovat.

Novinky eABM
Novinky nejen ze světa IT

Porovnání nabídky domácích bezpečnostních produktů od Firmy ESET a Bitdefender
Dan Bača | 18. květen 2022
V tomto článku provedeme porovnání domácích bezpečnostních produktů Bitdefender a ESET.
celý článek

Blíží se konec Google Universal Analytics
Václav Dobiáš | 9. květen 2022
Google oznámil ukončení starší verze Google Analytics (Google Universal Analytics) s tím, že je potřeba přejít na novou verzi Google Analytics 4. Co to pro vás znamená a co se mění?
celý článek