CORONA WEB – využijte efektivně čas strávený v karanténě a pořiďte si od nás nové stránky nebo e-shop

CORONA WEB – využijte efektivně čas strávený v karanténě a pořiďte si od nás nové stránky nebo e-shop

Využijte naší mimořádné nabídky CORONA WEB, díky které můžete získat moderní, plně responzivní stránky na splátky. Zaplatíte jen 12 x 990 Kč bez DPH a stránky jsou úplně Vaše. Pak už jen hradíte běžný hostingový provoz ve výši 84 Kč bez DPH měsíčně. A to není vše, vzhledem k aktuální všeobecně tíživé situaci začnete platit až po třech měsících od předání stránek.

A co od nás vše v rámci balíčku CORONA WEB dostanete?

  1. Plný moderní redakční CMS systém bez omezení
  2. Základní grafický návrh stránek
  3. Základní plnění obsahu o velikosti 5 normostran
  4. Umístění na našich serverech v datovém centru
  5. Dvouhodinové zaškolení pro Vaši následnou plnou správu

Mrkněte na poslední realizace odpovídající tomuto balíčku, které naše společnost tvořila:

S tvorbou internetových stránek máme bohaté zkušenosti a s našimi projekty jste se zcela jistě již na internetu setkali. Mezi naše reference patří např.:

CHCI VLASTNÍ WEB NA SPLÁTKY

Proč si vybrat nás?

Naše společnost dlouhodobě působí ve Frýdku-Místku jako komplexní poskytovatel v oblasti IT služeb. Kromě dlouhodobě nabízených produktů v oblasti servisu IT, prodeje hardware a software, pravidelného servisu a monitoringu nabízíme již více jak 10 let profesionální tvorbu www stránek. Za tuto dobu jsme vytvořili nespočet krásných a praktických stránek. Podívejte se do našich referencí, které obsahují pouze část naší práce. Dnes naše společnost disponuje vlastními specialisty v oblasti UX Designu, SEO a SEM marketingu, copywritingu, mobilních aplikací a programování.

Mluvíme jazykem, kterému nerozumíte?

Nebojte se, chápeme Vás a vše Vám vysvětlíme. Spojí se s vámi náš konzultant a vše podrobně vysvětlí. Následně Vám zašleme kompletní plán projektu včetně cílů a rizik s cenovou nabídkou.

V případě větších projektů pak doporučujeme od našeho UX designéra provedení návrh Wireframe, tak, aby Vaše stránky přinášely uživatelský prožitek a byly praktické pro používání. Na základě Wireframe navrhneme grafiku a po společném odsouhlasení se začne realizovat plně administrovatelný web. Ten je kromě počítačů optimalizovaný i pro všechny druhy mobilních zařízení.

Po vytvoření stránek přichází na řadu plnění obsahu, se kterým Vám pomůže náš copywriter. Ten texty upraví do čtivé formy a přizpůsobí je pro vyhledávače, aby Vaše stránky byly co nejlépe dohledatelné. Těmito kroky pak pozvolně přecházíme do dlouhodobé spolupráce s našimi specialisty v oblasti internetového a sociálního marketingu, kteří neustále sledují a uplatňují trendy v oblastech SEO a SEM.

Pracovníci našeho internetového střediska Vám rádi vyrobí Váš vlastní e-shop, www stránky nebo mobilní aplikaci. Každý projekt je pro nás nová výzva, kde uplatňujeme svou kreativitu, zkušenosti a profesionalitu.

 

Nezávazná poptávka

Kontaktujte naše obchodní oddělení pro nezávaznou konzultaci a nabídku telefonicky 558 644 011 nebo mailem obchod@eabm.cz

Sdílet článek:
Autor:
Tomáš Musil

Prokurista společnosti

 musil.tomas@eabm.cz
 +420 777 027 505

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.