Upozornění k aktuální situaci

Upozornění k aktuální situaci

Dovolujeme si Vás informovat o dočasných změnách v našem provozu a kontaktech na jednotlivá oddělení. Čtěte dále....

Od pondělí 16. 3. 2020 bude osobní odběr možný pouze po předchozím telefonickém nebo písemném objednání s potvrzením termínu vyzvednutí tak, aby Vaše zboží bylo pro výdej předem připraveno a mohlo být předáno v co nejkratší době. Osobní odběry budou možné pouze od 9.00 do 15.00 hodin.

Náš celý obchodní, servisní a internetový tým je připraven řešit Vaše požadavky vzdáleně a v případě nutnosti u Vás.

 Kontakty:

Obchodní oddělení: obchod@eabm.cz
777 027 507
558 644 011

Servisní oddělení: helpdesk@eabm.cz
777 027 509

Internetové oddělení: www@eabm.cz
777 027 505

Opatření má za cíl snížit riziko přenosu nákazy koronavirem, a tím chránit zdraví jak našich zaměstnanců, tak zdraví Vaše.


Děkujeme za pochopení, Váš tým eABM

Sdílet článek:
Autor:
Tomáš Musil

Prokurista společnosti

 musil.tomas@eabm.cz
 +420 777 027 505

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.