Platnost certifikátu si můžete ověřit na portálu Finanční správy ČR. Na stejném místě si můžete rovnou bezplatně vygenerovat certifikát nový. Výhodou je, a je to velice žádoucí, provést výměnu za nový, již před vypršením toho starého. Celou operaci lze dopředu naplánovat, odstranit případné problémy a vše přizpůsobit časovým možnostem. K výměně však dojít musí, jinak Vaše pokladna přestane tržby evidovat.
Doporučujeme také využít možnost upozornění na budoucí expiraci. Při žádosti stačí zadat e-mail pro upozornění. Zároveň platí, že certifikát, který slouží k identifikaci daňového poplatníka, musí být sice ve všech pokladních zařízeních, stačí ale pouze jeden. Více certifikátů můžete využít pro podrobnější evidenci jednotlivých provozoven nebo pokladních zařízení.
3 roky utekly jak voda, a proto se blíží období, kdy končí platnost některých pokladních certifikátů.☝🧾
— Finanční správa ČR (@financnisprava) August 13, 2019
Aby vaše pokladní zařízení šlapalo jak má, bude potřeba vygenerovat nový certifikát: https://t.co/2a0Bjx8s3w
Ověřte si platnost vašeho certifikátu:https://t.co/VSPMvc9myG pic.twitter.com/9mGrR9bSTU
Týká se Vás tento termín?
Pokud potřebujete pomoc s EET či pokladními systémy, neváhejte nás kontaktovat na emailu obchod@eabm.cz či telefonicky na 777 027 509.