Vyhledávač Seznam.cz přichází s širšími náhledy stránek a rychlými odkazy

Vyhledávač Seznam.cz přichází s širšími náhledy stránek a rychlými odkazy

Seznam.cz v průběhu tohoto týdne postupně upravuje podobu náhledů stránek ve svém vyhledávání. Nově je jejich podoba širokoúhlá. Některé přirozené výsledky navíc obsahují rychlé odkazy, které vedou na nejdůležitější podstránky webu.

Nové změny ve vyhledávači jsou reakcí na zjištění, která Seznam.cz získal při testování nové podoby vyhledávání. Původní motivací byla snaha najít lepší rozložení výsledků vyhledávání, které by více vyhovovalo i potřebám uživatelů, kteří chtějí hledat na mobilních zařízeních . Při testování nové podoby hledání se potvrdila důležitost náhledů webových stránek pro orientaci uživatelů ve výsledcích. Z toho důvodu se ve výsledcích vyhledávání budou již v tomto týdnu zobrazovat širší náhledy. U vybraných přirozených výsledků pro navigační dotazy budou náhledy celkově větší a navíc přidáváme i rychlé odkazy vedoucí na významné podstránky webu. Uživatelé díky tomu nemusí danou stránku zdlouhavě hledat na domovské stránce webu dané firmy, ale dostanou se na ní přímo z vyhledávače.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. kvě 2025

V dnešních novinkách Microsoft Teams najdete novinky nejen za duben, ale i novinky, které Microsoft představil na konferenci Enterprise Connect 2025. Můžete se tak těšit na opravdu hodně zajímavých novinek. 

Petra Pachová | 7. kvě 2025

V dnešní digitální době, kdy se většina komunikace a obchodních transakcí přesouvá do online světa, se stává klíčovým nástrojem pro zajištění bezpečnosti a právní platnosti dokumentů digitální podpis. Remotesign je služba, která uživatelům umožňuje podepisování dokumentů na dálku, bez potřeby osobní přítomnosti nebo složitých postupů. 

František Fajna | 30. duben 2025

Phishing je podvodná metoda, kdy se útočník snaží získat vaše citlivé informace (hesla, čísla platebních karet apod.) tím, že se vydává za důvěryhodnou osobu nebo instituci. Často se používají e-maily, SMS (Smishing) nebo webové stránky, které vypadají legitimně.