Cílem aplikace MS Bookings je zjednodušit plánování a správu schůzek. V praxi aplikace funguje tak, že se Váš zákazník podívá na Váš web a uvidí volné časy a může si rovnou sjednat schůzku. Zároveň obdrží potvrzovací email a pozvánku do kalendáře. Velkou výhodou je také to, že celý tento proces zvládne zákazník i pomocí mobilního telefonu.
V aplikaci navíc můžete definovat jednotlivé úkoly nebo cíle schůzky. Pokud tedy provozujete například kadeřnictví nebo ordinaci, může si klient při rezervaci času rovnou vybrat úkon, který bude požadovat a podle toho v podstatě nastaví délku Vaší “schůzky”. Jednoduchý náhled rezervací můžete vidět na obrázku níže. Jak to celé funguje můžete vidět na videu níže.
Zaujal Vás tento jednoduchý rezervační systém a měli byste pro něj využití?
Rádi Vám pomůžeme s jeho implementací a konfigurací. Neváhejte se na nás obrátit na telefonním čísle 777 027 509 nebo emailem na info@eabm.cz.