Informace o zaplněnosti poštovní schránky
- Zjistíte nejlépe pomocí webového rozhraní. Přes webové rozhraní (http://wmail.eabm.cz), využijete své jméno/email (např.: novak@eabm.cz) a heslo.
- Aktuální stav zaplnění Vaší schránky. Uvidíte po přihlášení v dolní části obrazovky procentuální stav zaplnění Vaší emailové schránky.
- Obsah emailu. Doporučujeme mít ve složce “Příchozí pošta”, jen poštu se kterou pracujete a potřebujete ji ještě ke své práci. Poštu, kterou již máte vyřízenou, doporučujeme přesunout do osobních složek, které si založíte ve svém poštovním klientovi nebo smazat. V případě, že potřebujete zálohovat poštu s garancí, že se Vám nic neztratí doporučujeme využít naší službu archivačního serveru pro zálohování celé emailové schránky. Informace zašleme na vyžádání.
- Jak smazat poštu z Vaší emailové schránky? Využijeme opět webového rozhraní emailu nebo svého klienta (Outlook, Thunderbird). Mazání pošty je potřeba provádět s uvážením, je potřeba mazat zpracovaný obsah všech složek: Příchozí pošty, Odeslané, Nevyžádané a následně také provést vymazání všech položek koše. Jakmile máme promazány všechny složky, můžeme vyprázdnit koš najednou. Na koš klikneme pravým tlačítkem myši, zvolíme vymazat a následně potvrdíme dialog (Opravu chcete smazat všechny zprávy v této složce?) OK.
Rádi Vám poradíme
Telefonicky na 777 027 507 nebo mailem na obchod@eabm.cz