Efektivní práce s webovým emailem

Efektivní práce s webovým emailem

Poštovní schránka a její správné používání Ukážeme si jak správně pracovat s poštou. Důležité je také mít přehled nad velikostí své pošty.

Informace o zaplněnosti poštovní schránky

  1. Zjistíte nejlépe pomocí webového rozhraní.
    Přes webové rozhraní (http://wmail.eabm.cz), využijete své jméno/email (např.: novak@eabm.cz) a heslo.

  2. Aktuální stav zaplnění Vaší schránky.
    Uvidíte po přihlášení v dolní části obrazovky procentuální stav zaplnění Vaší emailové schránky.

    windows


  3. Obsah emailu.
    Doporučujeme mít ve složce “Příchozí pošta”, jen poštu se kterou pracujete a potřebujete ji ještě ke své práci.
    Poštu, kterou již máte vyřízenou, doporučujeme přesunout do osobních složek, které si založíte ve svém poštovním klientovi nebo smazat. V případě, že potřebujete zálohovat poštu s garancí, že se Vám nic neztratí doporučujeme využít naší službu archivačního serveru pro zálohování celé emailové schránky. Informace zašleme na vyžádání.

  4. Jak smazat poštu z Vaší emailové schránky?
    Využijeme opět webového rozhraní emailu nebo svého klienta (Outlook, Thunderbird).
    Mazání pošty je potřeba provádět s uvážením, je potřeba mazat zpracovaný obsah všech složek: Příchozí pošty, Odeslané, Nevyžádané a následně také provést vymazání všech položek koše.
    Jakmile máme promazány všechny složky, můžeme vyprázdnit koš najednou. Na koš klikneme pravým tlačítkem myši, zvolíme vymazat a následně potvrdíme dialog (Opravu chcete smazat všechny zprávy v této složce?) OK.

    windows


Rádi Vám poradíme

Telefonicky na 777 027 507 nebo mailem na obchod@eabm.cz

Sdílet článek:
Autor:
Mario Sikora

webmaster / programátor

 sikora.mario@eabm.cz
 

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. kvě 2025

V dnešních novinkách Microsoft Teams najdete novinky nejen za duben, ale i novinky, které Microsoft představil na konferenci Enterprise Connect 2025. Můžete se tak těšit na opravdu hodně zajímavých novinek. 

Petra Pachová | 7. kvě 2025

V dnešní digitální době, kdy se většina komunikace a obchodních transakcí přesouvá do online světa, se stává klíčovým nástrojem pro zajištění bezpečnosti a právní platnosti dokumentů digitální podpis. Remotesign je služba, která uživatelům umožňuje podepisování dokumentů na dálku, bez potřeby osobní přítomnosti nebo složitých postupů. 

František Fajna | 30. duben 2025

Phishing je podvodná metoda, kdy se útočník snaží získat vaše citlivé informace (hesla, čísla platebních karet apod.) tím, že se vydává za důvěryhodnou osobu nebo instituci. Často se používají e-maily, SMS (Smishing) nebo webové stránky, které vypadají legitimně.