Nabízíme Vám kvalitní řešení pro EET

Nabízíme Vám kvalitní řešení pro EET

Naše společnost prošla certifikačním školením pro instalaci osvědčeného pokladního systému Conto. Nyní Vám tak můžeme nabídnout komplexní řešení pro elektronickou evidenci tržeb. Přijďte se k nám na celý systém EET podívat nebo si objednejte nezávaznou konzultační schůzku ZDARMA. 

 

Naše řešení obsahuje:

  • kvalitní počítač LYNX s operačním systémem Windows 10, dvou-jádrovým procesorem Intel J1800 a rychlým SSD diskem o kapacitě 30 GB
  • dotykový monitor ASUS
  • praktický stojan na počítač a monitor, který umožní dvojí nastavení sklonu monitoru
  • pokladní termotiskárnu Epson TM-T20II – 80 mm s řezačkou
  • pokladní systém Conto
  • instalaci na místě ZDARMA

 

set EET

 

Celý systém je pasivně chlazen, takže o jeho běhu nebudete ani vědět. Programové vybavebí je plně univerzální jak pro restaurace, hotely, obchody tak i pro poskytovatele služeb. Velkou výhodou pokladního systému je jeho plná modulárnost a díky tomu tak jednoduché možnosti rozšíření. 

 

podniky

 

 Základní ceník EET

Pokladní systém

Obsahuje

Cena

MINI
  • Základní obchodní funkce 
  • Elektronická evidence tržeb
  
15.990,-
     
BASIC
  • Základní obchodní funkce
  • Elektronická evidence tržeb
  • Rozšířené obchodní funkce
  • Restaurační funkce
17.990,- 
     
STANDARD
  • Základní obchodní funkce
  • Elektronická evidence tržeb
  • Rozšířené obchodní funkce
  • Restaurační funkce
  • Kalkulace a sklad
  • Síťová verze, externí sklad
19.990,-
     
MAX
  • Základní obchodní funkce
  • Elektronická evidence tržeb
  • Rozšířené obchodní funkce
  • Restaurační funkce
  • Kalkulace a sklad
  • Síťová verze, externí sklad
  • Statistika prodejů
  • Zákaznické slevy a plánování
21.990,-

 

konzultace

 V případě Vašeho zájmu o bezplatnou konzultaci pro EET vyplňte formuláře nebo volejte 777 027 505

Sdílet článek:
Autor:
Tomáš Musil

Prokurista společnosti

 musil.tomas@eabm.cz
 +420 777 027 505

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 29. leden 2025

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o uzavírce prodejny ve Frýdku-Místku dne 31.1.2025 z důvodu inventůry. Dohledové a helpdeskové centrum funguje bez omezení.

Václav Dobiáš | 28. leden 2025

V dnešní digitální éře je ochrana dat jedním z klíčových aspektů úspěšného fungování firem i jednotlivců. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zajistit bezpečnost dat, je pravidelné zálohování. Proč je ale důležité monitorovat zálohování a jaké jsou jeho hlavní výhody? V tomto článku se podíváme na to, proč by monitorování zálohování mělo být nedílnou součástí vaší strategie ochrany dat.

Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici.