Outsourcing

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání

Zprůhlednění a snížení nákladů na IT

Garantovaná úroveň služeb

Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT

Náskok před konkurencí

 

Varianty služeb Outsourcing

  • Mini

    Nejnižší tarif je určen pro klienty, kteří mají zájem o stabilní spolupráci s naší společností. Díky této službě získáte přístup do B2B aplikace v cenové kategorii VIP a servisní dohled, kdy samotné zásahy jsou prováděny zejména vzdálenou správou.

  • Basic

    Základní program určený pro menší firmy předpokládající nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 1 až 5 hodin. Veškeré IT služby včetně zálohování mimo správy serveru.

  • Standart

    Program určený pro střední firmy předpokládající pravidelné i nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 5 až 10 hodin. Veškeré IT služby včetně zálohování a správy jednoho serveru.

  • Medium

    Program určený pro střední firmy předpokládající pravidelné i nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 10 až 20 hodin s vysokým nárokem na odezvu a řešení požadavků. Veškeré IT služby včetně zálohování a správy jednoho až dvou serverů.

  • Profi

    Program určený pro větší firmy předpokládající pravidelné i nepravidelné čerpání služeb v rozsahu 20 až 30 hodin s vysokým nárokem na odezvu a řešení požadavků. Veškeré IT služby včetně zálohování a správy více serveru.

  • Premium

    Určené pro klienty čerpající služby v rozsahu 30 hodin a více s důrazem na odezvu. Podmínky služeb jsou sjednávány individuálně.

 

Srovnávací tabulka

Mini
Garance odezvy:
do 48 hodin
Měsíční rozsah
1 hodina
Měsíční paušál
800 Kč
Sazba při překročení
800 Kč
kontaktujte nás
Basic
Garance odezvy:
do 24 hodin
Měsíční rozsah
3 hodiny
Měsíční paušál
1 800 Kč
Sazba při překročení
600 Kč
kontaktujte nás
Standart
Garance odezvy:
do 12ti hodin
Měsíční rozsah
5 hodin
Měsíční paušál
2 750 Kč
Sazba při překročení
550 Kč
kontaktujte nás
Medium
Garance odezvy:
do 6-ti hodin
Měsíční rozsah
10 hodin
Měsíční paušál
5 300 Kč
Sazba při překročení
530 Kč
kontaktujte nás
Profi
Garance odezvy:
do 4 hodin
Měsíční rozsah
20 hodin
Měsíční paušál
10 000 Kč
Sazba při překročení
500 Kč
kontaktujte nás
Premium
Garance odezvy:
individuální
Měsíční rozsah
individuální
Měsíční paušál
individuální
Sazba při překročení
individuální
kontaktujte nás


Webové aplikace

  Používání nejmodernějších technologií

  HTML5, CSS3, JQUERY, MOOTOOLS, AJAX

  Moderní a líbivý design

  Responsible design / mobilní weby

Informační systémy

  Informační systémy na míru

  Moderní rozhraní

  Pro malé i velké společnosti

  Modulárnost a rozšiřitelnost

Servis

  Specialisté na hardware a software

  Moderní technické zázemí

  Vzdálená správa a podpora

  Podpora 24/7