Záruční servis

Záruční servis

Spolehlivý záruční servis

Za základ naší nabídky považujeme spolehlivý záruční servis a kvalitní ověřené zboží. Ke všem výrobkům pro spotřebitele poskytujeme minimální záruční lhůtu 2 roky. Při prodeji, dle obchodního zákoníku, je u některých výrobků zkrácená záruční doba na 12 měsíců s možností dokoupení prodloužení záruky. Ke všem výrobkům obdržíte informace od našich obchodníků nebo na stránkách obchod.eabm.cz.

Navíc máte možnost využít široké nabídky našich nadstandardních služeb spojených s autorizovaným servisním zásahem, který Vám zajistí servisní odezvu již od 4 hodin od nahlášení závady.

  • Kvalitní servis a poprodejní telefonická asistence
  • Oprava výrobku v co nejkratším čase
  • Běžná doba vyřízení reklamace je u naší společnosti do 10ti pracovních dní.

Kontakt

info@eabm.cz

777 027 509

Nezávazná poptávka

Odesláno

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Tomáš Musil | 22. leden 2025

Pravděpodobně čtete tento článek z důvodu, že Vám dochází kapacita na Vašem Sharepointu. Informaci jakou kapacitu máte a kolik Vaše jednotlivé weby zabírají najde administrátor Vašeho tenantu v Sharepoint admin centru. Je důležité vědět jak Vám Microsoft kapacitu přiděluje a jakou kapacitu máte k dispozici. 

Václav Dobiáš | 16. leden 2025

Pokud jste si někdy koupili pevný disk (HDD nebo SSD) s kapacitou například 2 TB, mohli jste si všimnout, že skutečná dostupná kapacita je nižší – obvykle kolem 1,8 TB. Tento rozdíl je pro mnohé uživatele matoucí, ale vysvětlení je poměrně jednoduché. Pojďme si objasnit, proč tomu tak je.

František Fajna | 18. prosinec 2024

Vážení klienti, rádi bychom Vás informovali o upravené  Vánoční otevírací době na pobočce ve Frýdku-Místku.