Záruční servis

Záruční servis

Spolehlivý záruční servis

Za základ naší nabídky považujeme spolehlivý záruční servis a kvalitní ověřené zboží. Ke všem výrobkům pro spotřebitele poskytujeme minimální záruční lhůtu 2 roky. Při prodeji, dle obchodního zákoníku, je u některých výrobků zkrácená záruční doba na 12 měsíců s možností dokoupení prodloužení záruky. Ke všem výrobkům obdržíte informace od našich obchodníků nebo na stránkách obchod.eabm.cz.

Navíc máte možnost využít široké nabídky našich nadstandardních služeb spojených s autorizovaným servisním zásahem, který Vám zajistí servisní odezvu již od 4 hodin od nahlášení závady.

  • Kvalitní servis a poprodejní telefonická asistence
  • Oprava výrobku v co nejkratším čase
  • Běžná doba vyřízení reklamace je u naší společnosti do 10ti pracovních dní.

Kontakt

info@eabm.cz

777 027 509

Nezávazná poptávka

Odesláno

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Petra Pachová | 7. kvě 2025

V dnešní digitální době, kdy se většina komunikace a obchodních transakcí přesouvá do online světa, se stává klíčovým nástrojem pro zajištění bezpečnosti a právní platnosti dokumentů digitální podpis. Remotesign je služba, která uživatelům umožňuje podepisování dokumentů na dálku, bez potřeby osobní přítomnosti nebo složitých postupů. 

František Fajna | 30. duben 2025

Phishing je podvodná metoda, kdy se útočník snaží získat vaše citlivé informace (hesla, čísla platebních karet apod.) tím, že se vydává za důvěryhodnou osobu nebo instituci. Často se používají e-maily, SMS (Smishing) nebo webové stránky, které vypadají legitimně.

Václav Dobiáš | 24. duben 2025

Pokud hodně fotíte nebo natáčíte videa, jistě řešíte, jak bezpečně uložit svá data. S rostoucím objemem souborů je důležité zvolit vhodný způsob zálohování. Nejčastější volbou jsou dnes externí disky – ale máte zvolit klasický HDD nebo moderní SSD? Podívejme se na jejich vlastnosti, výhody a nevýhody.