Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání

Zprůhlednění a snížení nákladů na IT

Garantovaná úroveň služeb

Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT

Náskok před konkurencí

Firma eABM s.r.o. poskytuje kompletní servisní práce na výpočetní a kancelářské technice. Kromě běžných oprav nabízíme i speciální služby na přání zákazníka, které se nedají ocenit bez znalosti problematiky a požadavku zákazníka. Mezi takové služby řadíme práce na serverech, počítačových sítích, případně jiné specifické požadavky.

Kvalitní servis a poprodejní telefonická asistence

Jistota stálé funkčnosti, tedy možnost zapůjčení výpočetní techniky

Oprava výrobku v co nejkratším čase

Pomoc po telefonu v případě problémů

Společnost eABM s.r.o. přináší novou servisní službu - "Servis 24/7 online", kdy naše technické centrum dokáže vzdáleným připojením řešit softwarové problémy.

Vzdálená podpora na klientských pc / notebocích na 1 kliknutí

Vzdálená správa serverů

Vzdálená správa a dohled sítí

Jsou situace, které v oblasti IT nemá nikdo rád. Výpadek techniky v době, kdy to člověk nebo firma nejméně potřebuje. Naše zkušenosti bohužel jsou takové, že když se něco pokazí, tak je to v tu nejméně vhodnou dobu, kdy se se to může stát. Proto mezi našimi službami najdete možnost příplatku za expresní servis. Je to pro nás i pro klienta zcela mimořádná služba, která si ve většině případů žádá vysoké nasazení, kreativitu a nápaditost okamžitého řešení. Tyto aspekty dělají z této služby nákladnou, ale v některých případech potřebnou službu.

Okamžitá odezva do 1 hodiny

Individuální řešení havarijního stavu

Nejvyšší priorita v rychlosti a způsobu řešení problému

Všem našim smluvním klientům zabezpečujeme IT techniku vždy tak, aby tuto službu nikdy nepotřebovali. I přes neustálá varování a poměrně velké osvětě je stále mnoho uživatelů, kteří nezálohují svá data, a pak přijde den, kdy o svá data přijdou. Důvodů může být mnoho, nechtěné smazání, konec životnosti techniky, úder blesku, přepětí v síti nebo poškození. Záchrana je vždy specifický problém, nikdy nelze dopředu říci, zda data půjdou zachránit nebo ne. Vše závisí na způsobu poškození. Vám doporučujeme nesnažit se data jakkoliv zachránit, ale odnést k našim specialistům, kteří posoudí možný způsob záchrany dat. V případě menšího poškození provedeme obnovení u nás, v případě těžšího poškození předáváme data našemu partnerovi, který disponuje specializovanou laboratoří. Cena záchrany dat není levná, odvíjí se od složitosti obnovy a velikosti dat. Vždy mějte na paměti heslo: zálohovat, zálohovat a zálohovat.

Specifická služba pro obnovu dat

Obnova a záchrana dat z pevných disků, karet, flash

Disponujeme specializovanou laboratoří

Za základ naší nabídky považujeme spolehlivý záruční servis a kvalitní ověřené zboží. Ke všem výrobkům pro spotřebitele poskytujeme minimální záruční lhůtu 2 roky. Při prodeji, dle obchodního zákoníku, je u některých výrobků zkrácená záruční doba na 12 měsíců s možností dokoupení prodloužení záruky. Ke všem výrobkům obdržíte informace od našich obchodníků nebo na stránkách obchod.eabm.cz.

Navíc máte možnost využít široké nabídky našich nadstandardních služeb spojených s autorizovaným servisním zásahem, který Vám zajistí servisní odezvu již od 4 hodin od nahlášení závady.

Kvalitní servis a poprodejní telefonická asistence

Oprava výrobku v co nejkratším čase

Běžná doba vyřízení reklamace je u naší společnosti do 10ti pracovních dní.

Samozřejmostí je u naší společnosti pozáruční servis na všechny námi dodávané produktym a to i po uplynutí záruky. Pozáruční servis provádíme i na výrobky jiných společností. Naší elektromechanici Vám opraví téměř každou elektroniku, pokud budou dostupné náhradní díly. Předběžná cena opravy Vám bude vždy sdělena předem a můžete si sjednat horní hranici ceny opravy. Průběh Vaší opravy můžete sledovat online pomocí aplikace Sledování servisu.

Opravy jakékoliv elektroniky

Stanovení přiměřené ceny opravy daného výrobku

Online sledování stavu vyřízení opravy

Naše ceny za jednotlivé IT práce se odvíjejí od hodinové sazby společnosti, která činí 700,- Kč za hodinu. Nejmenší účtovaná časová sazba práce je za ¼ hodiny ve výši 175,- Kč. Specifické práce týkající se bezpečnosti, serverové administrace, síťové administrace, programování a webdesignu, kde jsou hodinové sazby vyšší, jsou kalkulovány projektovým způsobem. Pokud Vám někdo nabídne odborné služby za 400,- Kč na hodinu nevěřte mu. To co kvalitnímu odborníkovi trvá hodinu může jinému rádoby odborníkovi trvat dvě a více hodin. Tak počítejte…. Pokud budete mít dotazy nebo pochybnosti o cenách Vašeho současného dodavatele zavolejte nám. Dokážeme Vám, že námi nabízené služby jsou pro vás levné.

Servisní práce v rukou našich odborníků

Projektové ceny

Nejmenší účtovaná cena již za ¼ hodiny

Webové aplikace

  Používání nejmodernějších technologií

  HTML5, CSS3, JQUERY, MOOTOOLS, AJAX

  Moderní a líbivý design

  Responsible design / mobilní weby

Informační systémy

  Informační systémy na míru

  Moderní rozhraní

  Pro malé i velké společnosti

  Modulárnost a rozšiřitelnost

Servis

  Specialisté na hardware a software

  Moderní technické zázemí

  Vzdálená správa a podpora

  Podpora 24/7