Poohlédnutí se za rokem 2015 a výhled do 2016

Poohlédnutí se za rokem 2015 a výhled do 2016

Čas neúprostně letí, ani jsme se nenadáli a je únor. Po hektickém lednu jsme si na základě vašich podnětů a porad pracovníků naší společnosti dovolili sepsat pár řádků co se povedlo v předchozím roce a co připravujeme v tomto roce. Není toho málo ...  

 

 

Rok 2015


Byl pro nás hodně zvláštním, ale dle našeho názoru dobrým rokem. Zaměřili jsme se na poměrně mnoho analytických a sledovacích prací, na jejichž základě chceme v letošním roce stavět a zlepšit naše služby zejména v oblasti dohledu, monitoringu a bezpečnosti. Výsledky našeho sledování nám ukázaly cestu jak lépe předcházet problémům a nebezpečím v oblasti IT, které každodenně řešíme.

 

Etický kodex a sponzoring

Pracovníci naší společnosti uzavřeli etický kodex, kterým se budeme vždy řídit. A to nejen vůči spolupracovníkům a společnosti, ale také vůči všem obchodním partnerům, zákazníkům a také konkurenci. Náš etický kodex je veřejně přístupný na našich stránkách. Etickým kodexem jsme se také zavázali podělit své úspěchy formou sponzoringu v oblasti sportu, vzdělání, společenských akcí a pomoct těm, kteří jsou závislí na druhých. Kromě našich stálých partnerů jako je Hokejový klub Frýdek-Místek, Kultura F-M, Karolínka a Miriamka , kde pomáháme buďto finančně nebo přispěním naší práce, chceme vždy každý rok pomoci alespoň jednomu novém projektu pokud to bude v našich silách. V minulém roce to byly projekty Fotbal Baška a soutěž "Každá ovečka se počítá společnosti Sepetná.

 

Pracovníci společnosti

Zejména pro rychlejší řešení Vašich požadavků jsme obě naše střediska, servisní i internetové, posílili o nové spolupracovníky.

 

Servisní středisko

Pro vzdálenou podporu uživatelů jsme zakoupili nové řešení vzdálené správy, které místo TeamVieweru má pro naše techniky daleko více možností. Je také jednodušší na instalaci, multiplatformní a co je nejdůležitější nemá problém s verzemi, které jsme často u TeamVieweru řešili.
Prostřednictvím nových stránek www.e-opravna.cz jsme začali nabízet naše služby stávajícím klientům i novým zákazníkům. Pro dohled jsme nasadili nový systém Zabbix, u kterého právě nasazujeme SMS notifikace, takže naši pracovníci budou mít neustále přehled o tom, zda všechny systémy korektně fungují. Uzavřeli jsme novou spolupráci se společností DELL, a tak Vám můžeme nabídnout lepší ceny na tyto bezkonkurenční produkty a to včetně DELL služeb. Absolvovali jsme několik produktových školení zejména v oblasti CLOUDových služeb, které se stávají čím dál více oblíbenější zejména pro svůj komfort a možnosti ve vzájemné spolupráci pracovních týmů.

 

Středisko Internetu


Se rozrostlo o nové specialisty v oblasti Internetového marketingu, grafiky, copywritingu, UX designu a zejména mobilních aplikací. Vzhledem k tomuto růstu se naše společnost rozšířila o další patro, kde máme kanceláře, místo pro jednání s klienty a školící místnost. Kromě mnoha menších projektů jsme realizovali dva velké projekty. První najdete na adrese www.invest-msr.com a slouží pro investory, kteří mají zájem o podnikání v MS kraji, druhý projekt je pro občany a návštěvníky města Frýdek-Místek visitfm.cz 
Dále proběhla první etapa vylepšení našeho významného produktu pro prodej vstupenek, který byl zároveň implementován u našeho nového klienta KV Aréna v Karlových Varech 

 

Rozšíření hostingových služeb

V oblasti hostingových služeb jsme provedli významnou výměnu jednoho z našich páteřních serverů umístěných v nejmodernějším datacentru společnosti VS Hosting, které splňuje nejpřísnější kritéria dle normy TIER 3+. Konfigurace nového serveru byla provedena naddimenzováním, tak ať jsme schopni plnit náročná přání klientů. Podrobné Informace o zvýšení kvality hostingových služeb najdete zde.

 

Rok 2016

Pro nový roky 2016 chystáme další růst a řadu inovací pro nové i stávající klienty. Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům klientů na odezvu, rychlost servisu, bezporuchovost a plnění úkolů plánujeme dokončení reorganizace naší společnosti, kdy budou ustanovení vedoucí středisek servisu a internetu. Tito vedoucí budou zodpovědní za plnění úkolů a projektů, organizaci a kontrolu úkolů jednotlivých pracovních týmů středisek.

 

Servisní středisko

Naše dohledové pracoviště projde velkým „upgradem“, kdy plánujeme lepší sledování serverů, stanic, logů, reportů, problémů a zátěže, které nám umožní lépe předcházet problémům. Toto sledování si vyžádá i změny v námi poskytované službě Outsourcingu, která bude rozšířena o pravidelné služby určené zejména na výše uvedené dohledové a monitorovací práce. Budeme se snažit společně s klienty zlepšit vzájemnou komunikaci a odstranit neduh ve formě volání přímo technikům, které většinou zastihnete při řešení jiných problémů, a ti pak nejsou schopni Vaše požadavky relevantně řešit.  Změny v oblasti Outsourcingu budou projednávány s každým klientem individuálně, dle jeho potřeb a nároků. Vzhledem k obrovskému nárůstu ticketů v servisu a helpdesku, kdy už se pohybujeme na hranici 10.000 požadavků za rok, budeme pracovat na zlepšení našeho helpdeskového a servisního systému pro sledování a reporting práce. Plánujeme dokončení systému monitoringu v systému Zabbix, kde nám schází poslední věc a to zasílání notifikací na mobilní telefon dohledového pracovníka. Tento sytém monitoringu nám umožní hlídat další desítky parametrů, díky čemuž budeme moci rychleji a přesněji zareagovat při problému. O těchto problémech budete ihned informování pomocí helpdesku. Servisní středisko bude dále nabízet a rozšiřovat služby dalším klientům po celé ČR pro jednorázové zásahy pomocí stránek www.e-opravna.cz a pro smluvní zákazníky dokončíme
stránky www.e-dohled.cz.

 

Internetové středisko

Plánujeme rozvoj v oblasti Internetového marketingu a poskytování školení. Již nyní pracujeme na nových velkých projektech, které jsou pro nás vždy velkou výzvou a máme radost, když se společně s klientem můžeme těšit z dobře odvedené práce. Z připravovaných projektů jmenujeme alespoň některé jako rezervační systém RC Sepetná, internetové stránky středisek hotelu Sepetná a penzionu Sluníčko, stránky marketingové společnosti O-Range, která je vlastníkem Miss Česká republika. Plánujeme druhou etapu našeho vstupenkového systému e-listky, který bude našim primárním produktem pro nabídku všem provozovatelům kulturních a sportovních akcí v ČR. Tento produkt bude pak přímo navázán na dlouhou dobu připravovaný systém www.naviguj.me, který plánujeme provozovat po celé ČR s možností expanze do zahraničí.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 1. březen 2024

Akční nabídka pro duben 2024.

Václav Dobiáš | 26. březen 2024

Přečtěte si informace o nejnovějších aktualizacích Microsoft Teams a o tom, jak mohou být pro vás a vaši organizaci přínosné. Každý si zde najde něco pro sebe, od nových vylepšení schůzek až po vylepšení chatů, schůzek, Teams Phone, Teams Rooms a zařízení.

František Fajna | 18. březen 2024

Maximalizujte produktivitu s Microsoft Lists, nástrojem, který Vám umožní nejen efektivně zpracovávat Vaše data, ale především je propojovat a automatizovat jejich zpracování.