Outsourcing

Outsourcing

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby. Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání Zprůhlednění a snížení nákladů na IT Garantovaná úroveň služeb Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT Náskok před konkurencí

Outsourcing je nejmodernější a nejekonomičtější způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů. Je to převedení IT služeb nebo jejich částí na externího dodavatele. Výhodou je smluvní garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré IT, vyšší operativnost a flexibilita a v neposlední řadě výrazně nižší celkové náklady na provoz IT. Outsourcing nabízíme na základě provedeného auditu u klienta a následnou společnou volbou vhodného měsíčního programu. Dle zvolené služby Outsourcingu má klient sjednány hodiny pro monitoring, dohled a servisní práce. Nad sjednané hodiny se účtují práce dle sazby zvoleného programu. Vše je evidováno v systému Helpdesk, do kterého má klient přístup, a má tak neustálý přehled o prováděných Outsourcingových pracích. Systém umožňuje i zadávání úkolů formou zápisu, emailu nebo hotline telefonu. Outsourcing klienti mají garantovanou servisní odezvu již od 4 hodin a další výhody ve formě zvýhodněných nákupů, splatností, možnosti zapůjčení techniky, pravidelných informací o novinkách a další služby.

  • Soustředění se zákazníka na hlavní předmět podnikání
  • Zprůhlednění a snížení nákladů na IT
  • Garantovaná úroveň služeb
  • Přístup k nejnovějším technologiím, Know-How a dalším službám v IT
  • Náskok před konkurencí
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 30. duben 2024

Zálohování dat a serverů je nezbytnou činností všech firem. Při větším množství serverů ale roste i požadovaná kapacita na zálohovacích (backup) jednotkách. Dnes si ale představíme řešení, ve kterém Vám stačí 16 TB na zálohu o velikosti větší než 1 PB (1024 TB).

Václav Dobiáš | 29. duben 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

František Fajna | 24. duben 2024

Každá tiskárna si zaslouží být v nejlepší formě. Tu můžete zajistit renovovanými tonery, které nejenže šetří peníze, ale i životní prostředí.