Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Technické zázemí řešení tiketu helpdesk

Naše technické oddělení denně řeší desítky úkolů a požadavků našich zákazníků. Pro zvýšení efektivity práce a zrychlení řešení požadavků bylo servisní oddělení vybaveno informačním panelem, podle kterého se provádí přidělení tiketu dle priorit na dostupného technika.

dashboard

Jako tým při efektivním řízení práce jsme si stanovili splnit týdenní limit 150 úkolů od našich zákazníků. Nicméně se nám často daří limit překonávat a našim aktuálním rekordem je 170 splněných úkolů ke spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek:
Autor:
Mynář Petr

Vedoucí servisního oddělení

 mynar.petr@eabm.cz
 +420 777 027 500

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. květen 2024

Mnoho organizací se ptá, jak co nejlépe využít umělou inteligenci (AI) ke zvýšení produktivity aplikaci Teams. Microsoft Copilot byl přijat prvními uživateli pro svou schopnost získat přehled, rychleji aktualizovat týmy a generovat nové nápady v týmové komunikaci.

Václav Dobiáš | 7. květen 2024

Pokud hledáte způsoby, jak zvýšit svou produktivitu pomocí Microsoft Teams, jste na správném místě. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o nejnovější dubnové funkce a vylepšení.

Václav Dobiáš | 30. duben 2024

Zálohování dat a serverů je nezbytnou činností všech firem. Při větším množství serverů ale roste i požadovaná kapacita na zálohovacích (backup) jednotkách. Dnes si ale představíme řešení, ve kterém Vám stačí 16 TB na zálohu o velikosti větší než 1 PB (1024 TB).