Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

Neúspěšná aktualizace produktu ESET na verzi 9

V poslední vlně migrace uživatelů na nejnovější verzi jsme zaznamenali zvýšený výskyt chyb. Společnost Eset distribuci této automatické aktualizace zastavila a příčinu analyzuje.

Postiženi však jsou uživatelé produktů:

  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 7
  • ESET NOD32 Antivirus a ESET Smart Security 8

V případě, že se vám již aktualizace stáhla, nainstalovala a následně není produkt ESET plně funkční, bude nutné jej kompletně odinstalovat. Předtím doporučujeme zazálohovat nastavení. Poté proveďte čistou instalaci, produkt aktivujte platnými licenčními údaji a původní nastavení opět naimportujte.

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 30. duben 2024

Zálohování dat a serverů je nezbytnou činností všech firem. Při větším množství serverů ale roste i požadovaná kapacita na zálohovacích (backup) jednotkách. Dnes si ale představíme řešení, ve kterém Vám stačí 16 TB na zálohu o velikosti větší než 1 PB (1024 TB).

Václav Dobiáš | 29. duben 2024

Akční nabídka pro květen 2024.

František Fajna | 24. duben 2024

Každá tiskárna si zaslouží být v nejlepší formě. Tu můžete zajistit renovovanými tonery, které nejenže šetří peníze, ale i životní prostředí.