Profil společnosti

Historie

Společnost eABM s.r.o. je nově založená dynamická společnost, která vznikla v rámci reorganizace společnosti ABM Morava s.r.o., kdy došlo k převzetí střediska služeb a pobočky ve Frýdku-Místku. Společnost ABM Morava s.r.o. byla stabilním dodavatelem IT produktů a služeb od roku 1996. Historie však sahá ještě dále, a to až do roku 1990, kdy byla založena společnost ABM, která měla celorepublikovou působnost. Pobočka ve Frýdku-Místku byla otevřena roku 1993 a vedena od svého počátku panem Tomášem Musilem.

Převzetí střediska služeb a pobočky F-M pod společnost eABM s.r.o. proběhlo včetně přechodu stabilního týmu zaměstnanců, díky čemuž jsme mohli garantovat všechny smluvní závazky vůči našim partnerům a zákazníkům. Tento tým také realizoval veškeré uváděné referenční projekty za pobočku ABM Morava Frýdek-Místek.

Vždy jsme sázeli na základní pravidla spolupráce spočívající v korektnosti, slušnosti, maximálního úsilí a vzájemného respektu. Od svého vzniku se snažíme budovat image solidního partnera, který je schopen za přiměřenou cenu poskytnout kvalitní produkty a služby v oblasti IT technologií.

V řeči čísel řešili pracovníci pobočky Frýdek-Místek v helpdesku za rok 2012 celkem 2055 úkolů našich zákazníků, na kterých strávili 3598 hodin. Průměrná doba na vyřízení požadavku byla do dvou hodin.

Současnost

Společnost eABM s.r.o. má sídlo v Praze, kde disponuje obchodní a jednací kanceláří pro řešení projektů pražských klientů. V Praze máme zároveň umístěny servery v datovém centru splňující podmínky standardu TIER 3+ na páteřní konektivitě 10 Gbps. Pro ostravské zákazníky disponujeme pobočkou v Ostravě s obchodními a jednacími kancelářemi.

Zázemí společnosti je ve Frýdku-Místku, kde máme obchodní, jednací a technické kanceláře včetně záložního datového centra.

Přestěhovali jsme se do nových prostor, kde máme větší zázemí pro řešení servisu, jednací místo pro zákazníky a zejména dohledové středisko včetně záložního datového centra. Přešli jsme na nový informační systém Flexibee, jenž nám umožňuje automatizaci některých procesů, které postupně nasazujeme. Inovovali jsme logo vycházející z původní koncepce a zavedli celkově novou image společnosti.

Aktuálně spouštíme nový e-shop fungující zejména jako B2B aplikace a pro osobní odběr i jako B2C. Novinkou bude možnost elektronické platby, lepší filtrace podle druhu zboží a ONLINE kontakt na obchodníka. Ojedinělost aplikace spočívá v nabídce používání formou Outsourcingu, kdy nakupující dosáhnou na bezkonkurenční ceny všech produktů. Aplikace má více než 45 tisíc položek a slouží zároveň jako naše reference pro nabídku služeb v oblasti tvorby e-shopů.

Pro jednu z našich hlavních činností, poskytování Outsourcingu, jsme zavedli pravidelné týdenní zasílání reportu z helpdesku a zjednodušili priority úkolů na tři stavy dle smluvních ujednání. Priorita číslo jedna je nejvyšší, kde řešíme servisní požadavky již do 4 hodin. Priorita číslo dvě zaručuje servisní odezvu do 24 hodin a priorita číslo tři se servisní odezvou do 5-ti pracovních dnů. Kromě těchto outsourcingových požadavků jsme systém helpdesk rozšířili o možnost zápisu projektových úkolů pro řešení dlouhodobějších požadavků, vyžadujících vzájemnou kooperaci, případně spolupráci třetích stran.

U zákazníků postupně nasazujeme řešení spočívající v automatizaci a virtualizaci, díky níž můžeme garantovat optimální využití IT prostředků. Toto řešení přináší úspory nákladů a rychlé obnovení funkčnosti IT techniky v případě výpadku. Naše dohledové středisko dokončilo zanesení aktivních prvků a serverů do interaktivních map a monitorovacího systému. Postupně u zákazníků nasazujeme monitorovací a auditovací software, sloužící k okamžitému přehledu o stavu techniky, programového vybavení a virech. Vzhledem k narůstajícím nárokům na bezpečnost dat nabízíme nově komplexní řešení záloh dat, včetně automatizovaného ukládání na naše páteřní servery.

V druhé naší hlavní činnosti zabezpečující Internetové středisko, jsme provedli mnoho změn a nyní je zavádíme do reálného života. Pro naše poskytování Internetu jsme změnili partnera hlavní páteřní konektivity a docílili tak významného posílení kvality a rychlosti připojení k internetu. Pro reálné zviditelnění tohoto zrychlení jsme provedli upgrade našich páteřních spojů a vysílačů. Nyní zavádíme plně automatizované prostředí pro placení a ověřování uživatelů pro jednotlivé přípojky.

V oblasti Internetových projektů jsme docílili ucelené nabídky produktů pro výrobu WWW stránek a elektronických obchodů. V současné době připravujeme pro jednotlivé produkty reklamní kampaně a vlastní WWW stránky s možností vyzkoušení, partnerským programem, popisem a následným ONLINE objednáním.

Jedná se zejména o systémy:

  • e-listky.cz
    systém sloužící pro pokladní a ONLINE prodej vstupenek pro divadla, kina, koncerty, festivaly, sportoviště apod. Systém je možné doplnit o kompletní POS systém včetně speciálních tiskáren vstupenek, vstupní turnikety se čtečkou a zejména mobilní čtečkou pro zařízení používající operační systém Android. Celý systém pracuje v režimu klient – server a vyniká rychlostí, spolehlivostí a možnostmi úprav dle specifik klienta.
  • e-mailem.cz
    v dnešní době reklamy a marketingu neodmyslitelný systém pro automatizované hromadné rozesílání elektronické pošty typu novinek, akcí, nabídek, zpráv apod. Samozřejmostí je šablonový způsob tvorby mailu, přesná statistika včetně měření reakce příjemců, přihlašování a odhlašování k odběru, export a import databází příjemců, kategorizace a další vymoženosti, o kterých se dozvíte na samostatné stránce produktu.
  • e-kalendar.cz
    jedná se o modul, který je umístitelný do Vašich stránek a slouží pro zviditelnění a evidenci akcí. Výhoda modulu je možnost grafických úprav kalendáře a samotných akcí. Pro maximální jednoduchost je zde možnost nastavení různých časových pohledů, vyhledávání a filtrace. Kalendář lze propojit například na pokladní prodej.
  • e-regiony.cz
    produkt využívající mobilních technologií a QR kódů. Představte si, že přijedete do určitého místa, zapnete na svém chytrém telefonu nebo tabletu internet a objeví se Vám úvodní stránka produktu, nabízející Vám vše ve Vašem okolí, a to seřazené například dle kategorií ubytování, restaurace, firem, dopravy apod. Vše se samozřejmě zobrazuje na interaktivní mapě a po Vašem výběru restaurace Vás systém začne do daného místa navigovat. Aby toho nebylo málo, systém může obsahovat interaktivní dopravní řád, kdy Vám na dané zastávce zobrazí příslušné linky a nejdříve jedoucí autobus. Pro maximální interakci systému mohou být atraktivní místa označeny QR kódy, po jejichž přečtení mobilním zařízením se rovnou objeví informace o daném místě.
  • e-groupware
    z naší nabídky se zcela jistě jedná o největší systém, který nabízíme. Jedná se o modulární nástroj sloužící pro vzájemnou spolupráci. Výhoda je v modularitě, takže systém je možné používat již v týmech dvou osob, ale i týmech o počtech stovek uživatelů. Díky tomu implementujeme tento produkt nejen do malých a středních firem, ale i do obcí a magistrátů. Systém obsahuje úkoly, projekty, kalendáře, poštu, datové uložiště, helpdesk, rezervace a společnou práci na dokumentech. Krom těchto modulů nabízíme doplnění vlastními moduly na přání zákazníka, jako knihu jízd, sledování výroby nebo zpracování materiálu do rady a zastupitelstva.

Vzhledem k obrovskému nárůstu uživatelů chytrých mobilů a tabletů aktivně nabízíme WWW stránky a elektronické obchody v mobilní verzi, včetně možnosti vlastní aplikace iOS, umístěné na App Store nebo Android s umístěním na Google Play.

Současně neustále pracujeme na zlepšování stávajících WWW produktů a vyvíjíme pro zákazníky systémy na míru, jako jsou prohlížeč rentgenových snímků, sledování výroby, rezervační systém a další.

Doplňující služba určená jen pro naše zákazníky v oblasti hostingu se pro nás, při překročení padesáté smlouvy, stala další významnou položkou v nabídce služeb. Tuto službu již nevyužívají jen naši zákazníci, ale i klienti, používající vlastní systémy nebo webové systémy jiných dodavatelů. Oceňují individuální přístup, maximální péči a podporu při běžných problémech jako je nefunkční script nebo mail. Naší snahou není kvantita na počet hostovaných klientů, ale kvalita poskytovaných služeb, která se odráží v mírně vyšší ceně. Na páteřní lince 10 Gbps do NIX.CZ hostujeme výkonné servery v datacentru splňující normu TIER 3+ s certifikací NBÚ. Datacentrum je vybaveno nejmodernějšími podpůrnými systémy klimatizace, požárními systémy na bázi inertního plynu FM 200, výkonnými UPS, dieselovým generátorem, ostrahou a technickým dohledem 24/7.

Budoucnost

Našim hlavním cílem je posílení celkové pozice na trhu a získání nových zákaznických segmentů. V tomto roce, po naší akvizici, nabídneme komplexní portfolio kvalitních IT služeb. Kromě již spuštěných stránek www.eabm.cz připravujeme WWW stránky pro jednotlivé naše produkty a služby.

Největším připravovaným projektem je nová služba počítačové pohotovosti se službou 24/7, pro kterou připravujeme vlastní WWW stránky e-opravna.cz a kompletní marketingovou podporu.

Plánujeme další automatizaci procesů, přinášející nám větší bezchybnost, rychlost a kvalitu odváděné práce. Připravujeme partnerský program a bonusový systém pro naše zákazníky tak, aby i je práce s námi bavila. V nejbližší době připravíme, schválíme a budeme dodržovat firemní kodex, kterým chceme ještě více zlepšit firemní vizitku a image.

Jsme dynamicky se rozvíjející společností zaměřující se na poskytování kvalitních IT služeb s rychlou komunikační odezvou, kreativním přístupem a řešením šitým na míru. Disponujeme týmem mladých lidí s několikaletou praxí v oblastech informačních technologií. Tomuto kolektivu se daří perfektní týmová spolupráce a každou novou zakázku bere jako výzvu, kterou, díky novým nápadům a kreativitě, řeší k maximální spokojenosti klientů. To vše nejen díky tomu, že nás práce baví, ale také díky Vám.



Webové aplikace

  Používání nejmodernějších technologií

  HTML5, CSS3, JQUERY, MOOTOOLS, AJAX

  Moderní a líbivý design

  Responsible design / mobilní weby

Informační systémy

  Informační systémy na míru

  Moderní rozhraní

  Pro malé i velké společnosti

  Modulárnost a rozšiřitelnost

Servis

  Specialisté na hardware a software

  Moderní technické zázemí

  Vzdálená správa a podpora

  Podpora 24/7